Thumbnail
ειδική αγωγή

Προς τους συλλόγους Π.Ε.

Αγαπητοί συνάδελφοι, οι αναπληρωτές δάσκαλοι ΠΕ70.50 και Νηπιαγωγοί ΠΕ60.50 με μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, μέσα από το νέο σχέδιο νόμου για την ειδική αγωγή  δεχτήκαμε μια πρωτοφανή και άδικη επίθεση στα εργασιακά μας κεκτημένα. Ιδιαίτερα λυπηρή ήταν η διαπίστωση ότι η ΔΟΕ αρνήθηκε να μας εκπροσωπήσει, καθώς συμφώνησε με τις ρυθμίσεις του άρθρου 22, οι οποίες χωρίς καμία επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση:

1.      ακυρώνουν τα προσόντα δασκάλων και νηπιαγωγών (με έξι  έτη σπουδών κατά πλειοψηφία, πολύ περισσότερα οι κάτοχοι διδακτορικών τίτλων), οι οποίοι με αφετηρία το βασικό παιδαγωγικό τους πτυχίο επέλεξαν να εξειδικευτούν,  σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα από μεταπτυχιακού επιπέδου συμπληρωματικές σπουδές, και

2.     διαγράφουν την επιστημονική και επαγγελματική τους πορεία καθώς, εμμέσως, τους εκδιώκουν από τον φυσικό χώρο εργασίας τους, την αναπλήρωση  λειτουργικών  κενών ειδικής ΠΕ70 & ΠΕ60, ακυρώνοντας την σχετική τους προϋπηρεσία, με σκοπό να υπερτερήσει  έναντι αυτών η ομάδα εκπαιδευτικών με βασικούς τίτλους στην ειδική αγωγή (ΠΕ71 & ΠΕ61).

Η ΔΟΕ, όπως φαίνεται στο κείμενό της προς τον Υφυπουργό Παιδείας, τον Διευθυντή Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών ΠΕ, με θέμα «Σχετικά με το σχέδιο νόμου για την ειδική αγωγή», αριθμό πρωτοκόλλου 858 και ημερομηνία 13-5-2014, προφασιζόμενη την θεώρηση της ειδικής ως προέκταση της γενική εκπαίδευσης και υιοθετώντας μία στρεβλή αντίληψη της ισοτιμίας ως προς την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ΕΑΕ, πρότεινε μία σειρά αντιφατικών διεκδικήσεων οι οποίες τελικά αναιρούν η μία την άλλη. Συγκεκριμένα, ενώ δικαίως ζήτησε την αλλαγή των άρθρων 19 και 20, που κατηγοριοποιώντας τους εκπαιδευτικών ΕΑΕ θεσμοθετούν έναν ξεχωριστό κλάδο εκπαιδευτικών, για την στελέχωση των δομών ΕΑΕ, από τον οποίο οι ειδικοί παιδαγωγοί ΠΕ60 και ΠΕ70 ουσιαστικά αποκλείονται, και του άρθρου 21, το οποίο στηρίζεται στα άρθρα 19 και 20 και αφορά στις υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων εκπαιδευτικών ΕΑΕ και την μετονομασία των οργανικών τους θέσεων, δεν έπραξε το ίδιο για το άρθρο 22, που επίσης είναι  απόρροια των άρθρων 19 και 20, και αφορά τους αναπληρωτές. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί, ότι η ΔΟΕ ποτέ ως τώρα δεν είχε προβεί τόσο επίσημα,  με δήλωση της, στον διαχωρισμό των εκπαιδευτικών ΕΑΕ, και ας διατείνεται ότι αποτελούσε πάγιο αίτημα της η Πρόταξη των ΠΕ71και ΠΕ61 έναντι όλων των άλλων αναπληρωτών. Καθώς το κράτος έχει συνέχεια, το γεγονός ότι πολύ αργότερα  προέκυψαν  παιδαγωγικά τμήματα με βασικούς τίτλους σπουδών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση δεν αποτελεί επιχείρημα για την αντιμετώπιση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50 με μεταπτυχιακές σπουδές ως υποδεέστερων και τον σταδιακό αποκλεισμό τους από τον εργασιακό τους χώρο, τις δομές της ειδικής αγωγής. 

Ο  αιφνιδιαστικός και μεροληπτικός αυτός τρόπος δεν συμβαδίζει με το ρόλο της ΔΟΕ αναφορικά με την εκπροσώπηση των αναπληρωτών ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 με αυξημένα προσόντα, αλλά και των μονίμων εκπαιδευτικών που για χρόνια προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε δομές ΕΑΕ. Θεωρούμε ότι η ΔΟΕ, ανταποκρινόμενη στον ρόλο της ως επίσημο συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας, θα έπρεπε να στηρίζει την πραγματικά ισότιμη αντιμετώπιση όλων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και να διεκδικεί δίκαιες λύσεις οι οποίες δεν καταστρατηγούν τα εργασιακά κεκτημένα των μελών της.

Καλούμε όλους τους συλλόγους ΠΕ εκπαίδευσης :

-         Να μας συμπαρασταθούν με ψήφισμα  και να απαιτήσουν από την ΔΟΕ να αλλάξει στάση,  με σκοπό τη δίκαιη και ισότιμη αντιμετώπιση όλων των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50  αναφορικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών (άρθρο 22 σχέδιο νόμου ΕΑΕ).

-         Να καταδικάσουν την μεροληπτική στάση του ΥΠΑΙΘ αναφορικά με το άρθρο 22, (προσλήψεις αναπληρωτών) που κατηγοριοποιεί τους εκπαιδευτικούς και τους φέρνει σε αντιπαλότητα, ενώ προσφέρουν το ίδιο έργο κάτω από ίδιες εργασιακές συνθήκες.

-         Καλούμε την ΔΟΕ να φανεί αντάξια του ρόλου της και να συνταχθεί με τα δίκαια αιτήματά μας. Να φανεί αποτελεσματική ως προς την προάσπιση των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων αίροντας, με τις δίκαιες προτάσεις της, τις όποιες παρανοήσεις και αδικίες έχουν δημιουργηθεί για τους αναπληρωτές δασκάλους ΠΕ70.50 και νηπιαγωγούς ΠΕ60.50 ΕΑΕ .

-         Ζητούμε να  μονιμοποιηθούν  όλοι  οι αναπληρωτές δάσκαλοι ΠΕ70.50  και νηπιαγωγοί  ΠΕ60.50 ΕΑΕ,  που εργάζονται  στις δομές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Επίσης για το γεγονός ότι οι ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 μονίμως πέφτουμε θύματα αλλαγών στην εκπαίδευση (κτήση πτυχίων πριν από το ‘97 Επετηρίδα, ΑΣΕΠ, κλείδωμα πινάκων, νέο ν.σ. ειδικής αγωγής)  απαιτούμε την μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών  όσων διαθέτουν ως τώρα 24μηνο και 30μηνο στην ΕΑΕ σύμφωνα  με ότι ισχύει στην γενική, μιας και σε αυτή την κατεύθυνση κινείται το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με τις αλλαγές που θέλει να επιφέρει στις μεταθέσεις , διορισμούς μονίμων, διορισμούς αναπληρωτών κλπ. στο νέο νομοσχέδιο ΕΑΕ.

Με εκτίμηση

Το συντονιστικό του υπό σύσταση συλλόγου αναπληρωτών ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 ΣΜΕΑΕ με μεταπτυχιακές σπουδές

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nikolopoylos-
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
«Σε ρόλο άτυπης τριμελούς μονάδας εφόδου και μετά από συνοπτικές διαδικασίες ελέγχου ανακοινώνουν προφορικά την κατάργηση τμημάτων ολοήμερου στη μέση...
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής