Thumbnail
Αυτοαξιολόγηση - Συγκρότηση Ομάδων Εργασίας

Αυτοαξιολόγηση - Συγκρότηση Ομάδων Εργασίας

Από υπηρεσιακό καθήκον και μόνο.

Επειδή με την υπ’ αρίθμ. 28/26-2-2014 Πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων, είχε ληφθεί ομόφωνα η απόφαση ότι «ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν προσφέρεται εθελοντικά να συγκροτήσει ομάδες εργασίας και να συμμετέχει σ’ αυτές» και ύστερα από τη νέα εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. με αρ πρωτ. 44375/Γ1/24.03.2014 με την οποία «ο Διευθυντής του σχολείου, σύμφωνα με το άρθρο 39, παρ. 15, ΦΕΚ 1340/2002, υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό, τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας», ως Διευθυντής της σχολικής μονάδας του Γυμνασίου Βίβλου Νάξου, αναφέρω τα εξής:

Ως Διευθυντής, θεωρώ ότι επωμίζομαι ένα ρόλο ηγετικό, διοικητικό, παιδαγωγικό, εποπτικό, συμβουλευτικό  και συντονιστικό, στα πλαίσια της συνεργατικότητας, του συναινετικού κλίματος, της δημοκρατικής λειτουργίας στη λήψη των αποφάσεων, της δημιουργίας συνθηκών αμοιβαίου σεβασμού, διαλόγου και πειθούς με επιχειρήματα, αλλά κυρίως μέσω του παραδείγματος, στην καθημερινή πρακτική της σχολικής ζωής. Ενός κλίματος που εμψυχώνει και απελευθερώνει τους εκπαιδευτικούς να ξεδιπλώσουν τις γνώσεις, τις ικανότητες, την εμπειρία και την ψυχική του διάθεση, προκειμένου να προσεγγίσουν τις ευαίσθητες παιδικές προσωπικότητες με σεβασμό και αγάπη για να τις διαπλάσουν, με απώτερο στόχο το μέγιστο παιδαγωγικό, κοινωνικοποιητικό, ψυχαγωγικό και κυρίως μαθησιακό αποτέλεσμα. Επίσης θεωρώ ότι ως Διευθυντής, είμαι ο εκφραστής των αποφάσεων του συλλογικού οργάνου, εντός και εκτός του σχολικού περιβάλλοντος και όχι εκείνος που θα πειθαναγκάσει συναδέλφους να συμμορφωθούν και να υποκύψουν σε εντολές, τις οποίες ομόφωνα απέρριψαν, μέσα από γόνιμο και δημοκρατικό διάλογο.

Επομένως, ευρισκόμενος σ’ ένα μεγάλο συνειδησιακό και ηθικό δίλημμα και αδυνατώντας να σηκώσω το βάρος μιας ηρωικής εξόδου – παραίτησης (λόγω οικονομικής δυσπραγίας και ανειλημμένων σοβαρών οικογενειακών υποχρεώσεων) αναγκάζομαι να προβώ, εφ’ όσον υποχρεούμαι ως δημόσιος λειτουργός, στη συγκρότηση ομάδας εργασίας για την εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, από υπηρεσιακό καθήκον και μόνο, παρά το γεγονός ότι συντάσσομαι με την απόφαση που ελήφθη από το Σύλλογο Διδασκόντων, με την πράξη 28/26-2-2014.

Τέλος τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, ύστερα από επιμέρους τοποθετήσεις, δήλωσαν ότι πειθαρχούν στην υποχρέωση του Διευθυντή να ορίσει τον αριθμό, τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες των ομάδων εργασίας, αλλά παράλληλα διατηρούν τις επιφυλάξεις που είχαν εκφράσει στην ομόφωνη απόφαση που είχε ληφθεί και αποτυπώθηκε στο Βιβλίο Πρακτικών του Συλλόγου Διδασκόντων, με την υπ’ αριθμ. 28/26-2-2014 Πράξη του.      

Ο Διευθυντής

Χατζηπέτρος Ματθαίος

Θεολόγος


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,

ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡ/ΚΗ Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΙΒΛΟΥ

Βίβλος, 8-4-2014

Προς:  

  • ΟΛΜΕ

  • ΕΛΜΕ Ν. Κυκλάδων

  • Φιρτινίδης Χρήστος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων

Ταχ.Δ/νση : Βίβλος Νάξου

Ταχ. Κώδικας : 84300

Τηλέφωνο / FAX : 22850.41472

e-mail: [email protected]

                                          

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;