Thumbnail
ΕΛΜΕ Χαλκιδικής

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΛΜΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες

Το ΥΠΑΙΘ,  παρά τις μεθόδους τρομοκρατίας και εκφοβισμού  που εξαπέλυσε κινητοποιώντας το μηχανισμό των στελεχών του, με την τρίτη κατά σειρά  πλέον αυταρχική και αντιδραστική εγκύκλιο για την αυτοαξιολόγηση,  που αυτή τη φορά υπογράφει ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας(;;;) κ. Αρβανιτόπουλος, ομολογεί την  πολιτική του ήττα και επιχειρεί να επιβάλλει και να επισπεύσει πανικόβλητο με αυταρχικές μεθόδους τους αντιδραστικούς θεσμούς της αυτοαξιολόγησης και στην συνέχεια της ατομικής αξιολόγησης,  ώστε να επιτευχθούν οι απώτεροι υπεσχημένοι στόχοι του της συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου και της σταδιακής απόλυσης ενός βέβαιου αριθμού χειραγωγημένων ήδη εκπαιδευτικών.

Με τη νέα του παράνομη και πάλι εγκύκλιο, «επιστράτευσης» στην πραγματικότητα των διευθυντών σχολικών μονάδων, ο υπουργός αγνοεί για άλλη μία φορά το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο επιλεκτικά άλλοτε εφαρμόζει και άλλοτε επιδεικτικά παραβιάζει. 

Σας υπενθυμίζουμε ότι

α. η συμμετοχή μας στην αυτοαξιολόγηση είναι ΜΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ, όπως ήδη τεκμηριωμένα σας έχουμε ενημερώσει σχετικά, η δε συγκρότηση των ομάδων εργασίας είναι απόφαση και αρμοδιότητα μόνο του συλλόγου διδασκόντων.

β. ο διευθυντής σχολικής μονάδας κατά το άρθρο  28 παρ. γ της Υ.Α.Φ353/2002 , «…γ) Εφαρμόζει τους νόμους, τα προεδρικά διατάγματα, τις κανονιστικές αποφάσεις, τις εγκυκλίους και τις υπηρεσιακές εντολές των Στελεχών ∆ιοίκησης, είναι υπεύθυνος για την τήρησή τους και υλοποιεί τις αποφάσεις του Συλλόγου των ∆ιδασκόντων"

γ. Η  μέχρι σήμερα  θέση μας για τη μη συμμετοχή μας στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας,   παραμένει σταθερή και καταγράφεται τεκμηριωμένη στο πρακτικό συνεδρίασης του συλλόγου με θέμα ημερήσιας διάταξης την συγκρότηση ομάδων εργασίας και αποτελεί απόφαση του συλλόγου, ομόφωνη ή κατά πλειοψηφία.

δ. Μόνο μετά  την αποτύπωση στο πρακτικό της τεκμηριωμένης άρνησης του συλλόγου διδασκόντων να συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας, ο διευθυντής σχολικής μονάδας κατά την επίδικη τρίτη εγκύκλιο του Υπουργείου, προχωρά μόνος του και εντέλλεται τη συμμετοχή σας σε ομάδες εργασίας, αναλαμβάνοντας τις τυχόν ευθύνες του, προσωπικές και πειθαρχικές, από την εφαρμογή παράνομων διαταγών.

ε.Οι διευθυντές σχολικών μονάδων, που εντέλλονται ήδη να εφαρμόσουν παράνομες διαταγές του Υπουργείου, οφείλουν να εφαρμόσουν όσα ορίζονται στο άρθρο 25ΥΚ,  και συγκεκριμένα « .. 2.Ο υπάλληλος οφείλει να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του. Όταν όμως εκτελεί διαταγή, την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει, πριν την εκτέλεση, να αναφέρει εγγράφως την αντίθετη γνώμη του και να εκτελέσει τη διαταγή χωρίς υπαίτια καθυστέρηση……………3. Αν η διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο υπάλληλος οφείλει να μην την εκτελέσει και να το αναφέρει χωρίς αναβολή. ..»    Οι εγκύκλιοι δεν είναι δυνατόν να  τροποποιούν ή να καταργούν ισχύοντα κανόνα δικαίου, διότι διαφορετικά έχουμε παραβίαση της συνταγματικής αρχής διάκρισης των εξουσιών, πέρα από το προβλεπόμενα, η τυχόν δε εφαρμογή εντελλόμενων εγκυκλίων καθ΄υπέρβαση του νόμου, από τα όργανα της διοίκησης, συνιστά παραβίαση της θεμελιώδους Συνταγματικής αρχής του Κράτους Δικαίου και του ισχύοντα Υπαλληλικού Κώδικα.

Στ. Οι εκπαιδευτικοί που θα οριστούν στις ομάδες έργου δικαιούνται επίσης να αναφέρουν την αντίθεσή τους στην παράνομη σύσταση ομάδων, καταγράφοντας την άποψή τους, ατομική ή συλλογική στα πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων, σε καμία δε περίπτωση δεν υποχρεούνται να εργαστούν εκτός του ωραρίου εργασίας τους για το σκοπό αυτό.

Συνάδελφοι συναδέλφισσσες, όπως σας είναι ήδη γνωστό, η ΟΛΜΕ προχώρησε στην επίδοση εξωδίκου προς τον Υπουργό, ώστε να ανακληθούν όλες οι παράνομες  εγκύκλιοι σχετικά με τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου, εγκύκλιοι που αναμένεται εντός των ημερών να προσβληθούν από ΟΛΜΕ και ΔΟΕ από κοινού με αίτηση ακύρωσης ενώπιον των Δικαστηρίων της χώρας.

Παραμένουμε σταθεροί στις θέσεις μας και καταγγέλλουμε κάθε απόπειρα αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς και εκφοβισμού  από πλευράς στελεχών της εκπαίδευσης

Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας ενάντια στους μηχανισιμούς κάθε μορφής αξιολόγησης που υπονομεύουν το δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά μας δικαιώματα, Διευθυντές και Σύλλογοι Διδασκόντων ενωμένοι  ενάντια στον αυταρχισμό και την αναξιοπρέπεια που θέλουν να μας επιβάλλουν.  Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΕΛΜΕ  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                                  

ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ                                                          

E-Mail : [email protected]

                                           

Πολύγυρος,  31-3-2014

Αρ.Πρωτ: 21

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pistopoiisi agglikwn
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
Το πιο εύκολο online Πιστοποιητικό Αγγλικής Γλώσσας επιπέδου Β2,C1,C2 στην Ελλάδα είναι αυτό που προωθεί η goLearn με ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΙΣΧΥ και πλήρη...
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
γονείς
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
Η άδεια χορηγείται στο γονέα−υπάλληλο ανεξάρτητα από το αν ο άλλος γονέας εργάζεται ή όχι
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
alfavita_logo
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
24ωρη απεργία προκήρυξαν για σήμερα οι Ενώσεις των εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ