Thumbnail
ΕΛΜΕ Χαλκιδικής

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΛΜΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες

Το ΥΠΑΙΘ,  παρά τις μεθόδους τρομοκρατίας και εκφοβισμού  που εξαπέλυσε κινητοποιώντας το μηχανισμό των στελεχών του, με την τρίτη κατά σειρά  πλέον αυταρχική και αντιδραστική εγκύκλιο για την αυτοαξιολόγηση,  που αυτή τη φορά υπογράφει ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας(;;;) κ. Αρβανιτόπουλος, ομολογεί την  πολιτική του ήττα και επιχειρεί να επιβάλλει και να επισπεύσει πανικόβλητο με αυταρχικές μεθόδους τους αντιδραστικούς θεσμούς της αυτοαξιολόγησης και στην συνέχεια της ατομικής αξιολόγησης,  ώστε να επιτευχθούν οι απώτεροι υπεσχημένοι στόχοι του της συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου και της σταδιακής απόλυσης ενός βέβαιου αριθμού χειραγωγημένων ήδη εκπαιδευτικών.

Με τη νέα του παράνομη και πάλι εγκύκλιο, «επιστράτευσης» στην πραγματικότητα των διευθυντών σχολικών μονάδων, ο υπουργός αγνοεί για άλλη μία φορά το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο επιλεκτικά άλλοτε εφαρμόζει και άλλοτε επιδεικτικά παραβιάζει. 

Σας υπενθυμίζουμε ότι

α. η συμμετοχή μας στην αυτοαξιολόγηση είναι ΜΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ, όπως ήδη τεκμηριωμένα σας έχουμε ενημερώσει σχετικά, η δε συγκρότηση των ομάδων εργασίας είναι απόφαση και αρμοδιότητα μόνο του συλλόγου διδασκόντων.

β. ο διευθυντής σχολικής μονάδας κατά το άρθρο  28 παρ. γ της Υ.Α.Φ353/2002 , «…γ) Εφαρμόζει τους νόμους, τα προεδρικά διατάγματα, τις κανονιστικές αποφάσεις, τις εγκυκλίους και τις υπηρεσιακές εντολές των Στελεχών ∆ιοίκησης, είναι υπεύθυνος για την τήρησή τους και υλοποιεί τις αποφάσεις του Συλλόγου των ∆ιδασκόντων"

γ. Η  μέχρι σήμερα  θέση μας για τη μη συμμετοχή μας στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας,   παραμένει σταθερή και καταγράφεται τεκμηριωμένη στο πρακτικό συνεδρίασης του συλλόγου με θέμα ημερήσιας διάταξης την συγκρότηση ομάδων εργασίας και αποτελεί απόφαση του συλλόγου, ομόφωνη ή κατά πλειοψηφία.

δ. Μόνο μετά  την αποτύπωση στο πρακτικό της τεκμηριωμένης άρνησης του συλλόγου διδασκόντων να συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας, ο διευθυντής σχολικής μονάδας κατά την επίδικη τρίτη εγκύκλιο του Υπουργείου, προχωρά μόνος του και εντέλλεται τη συμμετοχή σας σε ομάδες εργασίας, αναλαμβάνοντας τις τυχόν ευθύνες του, προσωπικές και πειθαρχικές, από την εφαρμογή παράνομων διαταγών.

ε.Οι διευθυντές σχολικών μονάδων, που εντέλλονται ήδη να εφαρμόσουν παράνομες διαταγές του Υπουργείου, οφείλουν να εφαρμόσουν όσα ορίζονται στο άρθρο 25ΥΚ,  και συγκεκριμένα « .. 2.Ο υπάλληλος οφείλει να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του. Όταν όμως εκτελεί διαταγή, την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει, πριν την εκτέλεση, να αναφέρει εγγράφως την αντίθετη γνώμη του και να εκτελέσει τη διαταγή χωρίς υπαίτια καθυστέρηση……………3. Αν η διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο υπάλληλος οφείλει να μην την εκτελέσει και να το αναφέρει χωρίς αναβολή. ..»    Οι εγκύκλιοι δεν είναι δυνατόν να  τροποποιούν ή να καταργούν ισχύοντα κανόνα δικαίου, διότι διαφορετικά έχουμε παραβίαση της συνταγματικής αρχής διάκρισης των εξουσιών, πέρα από το προβλεπόμενα, η τυχόν δε εφαρμογή εντελλόμενων εγκυκλίων καθ΄υπέρβαση του νόμου, από τα όργανα της διοίκησης, συνιστά παραβίαση της θεμελιώδους Συνταγματικής αρχής του Κράτους Δικαίου και του ισχύοντα Υπαλληλικού Κώδικα.

Στ. Οι εκπαιδευτικοί που θα οριστούν στις ομάδες έργου δικαιούνται επίσης να αναφέρουν την αντίθεσή τους στην παράνομη σύσταση ομάδων, καταγράφοντας την άποψή τους, ατομική ή συλλογική στα πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων, σε καμία δε περίπτωση δεν υποχρεούνται να εργαστούν εκτός του ωραρίου εργασίας τους για το σκοπό αυτό.

Συνάδελφοι συναδέλφισσσες, όπως σας είναι ήδη γνωστό, η ΟΛΜΕ προχώρησε στην επίδοση εξωδίκου προς τον Υπουργό, ώστε να ανακληθούν όλες οι παράνομες  εγκύκλιοι σχετικά με τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου, εγκύκλιοι που αναμένεται εντός των ημερών να προσβληθούν από ΟΛΜΕ και ΔΟΕ από κοινού με αίτηση ακύρωσης ενώπιον των Δικαστηρίων της χώρας.

Παραμένουμε σταθεροί στις θέσεις μας και καταγγέλλουμε κάθε απόπειρα αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς και εκφοβισμού  από πλευράς στελεχών της εκπαίδευσης

Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας ενάντια στους μηχανισιμούς κάθε μορφής αξιολόγησης που υπονομεύουν το δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά μας δικαιώματα, Διευθυντές και Σύλλογοι Διδασκόντων ενωμένοι  ενάντια στον αυταρχισμό και την αναξιοπρέπεια που θέλουν να μας επιβάλλουν.  Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΕΛΜΕ  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                                  

ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ                                                          

E-Mail : [email protected]

                                           

Πολύγυρος,  31-3-2014

Αρ.Πρωτ: 21

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
Πανελλαδικές 2025 : Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα Αγγλικά
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT