Thumbnail
Σχολικές μονάδες Φλώρινας

ΨΗΦΙΣΜΑ

          Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Φλώρινας δηλώνει κατά πλειοψηφία ότι διαφωνεί με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων όπως αναφέρεται στο σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. .

          Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.

         Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση και την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, εκφράζουμε την διαφωνία μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.

ΨΗΦΙΣΜΑ

          Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Αμμοχωρίου δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη δρομολογημένη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.

          Η αξιολόγηση, όπως προβλέπεται από το Υπουργείο Παιδείας και όπως προετοιμάζεται με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν οι μαθητές-τριες, θα έχει ως αποτέλεσμα την επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών στα σχολεία, την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών και το διαχωρισμό σχολείων –εκπαιδευτικών και μαθητών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.

           Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση  την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας.

ΨΗΦΙΣΜΑ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων της ΕΠΑΣ Φλώρινας δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.

Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.

Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας.

Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α

   Ο Σύλλογος  Διδασκόντων του 1ου  ΕΠΑΛ  Αμυνταίου ομόφωνα δηλώνει την αντίθεσή του με την επιχειρούμενη αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

   Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει στόχο να βελτιώσει ούτε τους εκπαιδευτικούς, ούτε το επίπεδο του δημόσιου  σχολείου. Αντίθετα θα έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της μόρφωσης των παιδιών, την επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών και των αξιοπρεπών ανθρώπινων σχέσεων στο σχολείο, την περαιτέρω μισθολογική απώλεια. Και κυρίως,  το διαχωρισμό σχολείων- καθηγητών-μαθητών σε ανώτερους και κατώτερους, τη συρρίκνωση σχολείων και την απόλυση εκπαιδευτικών. Εμείς, οι καθηγητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης ήδη έχουμε πάρει μια πρώτη γεύση της επιχειρούμενης αναδιάρθρωσης με την κατάργηση ειδικοτήτων στο ΕΠΑΛ και τη διαθεσιμότητα των συναδέρφων μας.

   Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση και την απόφαση του σωματείου και του κλάδου μας, εκφράζουμε τη διαφωνία και την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και σε οποιαδήποτε μονομερή  αξιολόγηση εκπαιδευτικού και επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.

Αμύνταιο, 14-2-2014

ΨΗΦΙΣΜΑ

1ο ΕΠΑ.Λ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

   Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ο ΕΠΑ.Λ.  Φλώρινας δηλώνει ομόφωνα ότι είναι αντίθετος με την δρομολογημένη από το Υ.ΠΑΙ.Θ.  αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων .

   Θεωρούμε ότι το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλους τους μαθητές και ότι δεν πρέπει να διαμορφωθούν σχολεία πολλών ταχυτήτων. Αν το Υ.ΠΑΙ.Θ.  έχει στόχο να βελτιώσει ποιοτικά το Δημόσιο Σχολείο ώστε να υπηρετεί τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των νέων πρέπει να προβεί άμεσα στην κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους εκπαιδευτικούς , στη μείωση των μαθητών ανά τμήμα, στην επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών, στην εξασφάλιση σύγχρονων υποδομών, στην αύξηση των μισθών των εκπαιδευτικών, ώστε να ζουν αξιοπρεπώς από την εργασία τους.

   Με βάση την απόφαση του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεση μας στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας , έτσι όπως το προτείνει το Υ.ΠΑΙ.Θ.         

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σοκ με ψωμί του τοστ: Βρέθηκε επικίνδυνο βακτήριο – Ανάκληση σε χιλιάδες συσκευασίες!

Kαμπανάκι από την EFSA για τα δύο πιο τοξικά τρόφιμα της αγοράς στην Ευρώπη

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

epimorfotes_300_225.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Σε εξέλιξη έλεγχοι για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στην υποχρεωτική επιμόρφωση
Υποχρεωτική επιμόρφωση: Ποιοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται στο «μικροσκόπιο» από το Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας: Σε εξέλιξη έλεγχοι για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στην υποχρεωτική επιμόρφωση
Κυριάκος Μητσοτάκης
Επίσημο: Σε διαβούλευση το νέο πειθαρχικό δίκαιο - Ποινές "fast track" στο Δημόσιο για την άρνηση αξιολόγησης
Μοντέλο fast track για την πειθαρχική δικαιοσύνη: Ενιαίο Συμβούλιο, αυστηρές ποινές, ψηφιακές διαδικασίες και νέα παραπτώματα - Δείτε πότε ψηφίζεται
Επίσημο: Σε διαβούλευση το νέο πειθαρχικό δίκαιο - Ποινές "fast track" στο Δημόσιο για την άρνηση αξιολόγησης
ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: Με προσεκτικά βήματα σχεδιάζουμε το νέο Λύκειο και το Εθνικό Απολυτήριο - 25 Ιουλίου η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ
Oι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ θα ανακοινωθούν στις 25 Ιουλίου, με τους υποψηφίους να ενημερώνονται μέσω sms
Σοφία Ζαχαράκη: Με προσεκτικά βήματα σχεδιάζουμε το νέο Λύκειο και το Εθνικό Απολυτήριο - 25 Ιουλίου η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ