ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ
Με αφορμή την ανακοίνωση νέων μετατάξεων, τροποποιήσεων, ενός ακόμα κύκλου μετά από αυτόν του καλοκαιριού, από τη Β/θμια στην Α/θμια εκπαίδευση, δημιουργούνται πολλαπλά ερωτήματα και απορίες σχετικά με το νόμιμο, αλλά και το ηθικό μέρος της διαδικασίας. Για μια ακόμα φορά γινόμαστε θεατές πρωτόγνωρων διαδικασιών.
Πως είναι δυνατόν οι συγκεκριμένες θέσεις που δόθηκαν ως κενά προς κάλυψη από εκπαιδευτικούς που μετατάσσονται από τη Β/θμια εκπαίδευση στην Α/θμια εκπαίδευση, να μη δόθηκαν φέτος στην αρχή της σχολικής χρονιάς, αλλά και τα τελευταία χρόνια, προκειμένου αυτές να καλυφθούν από τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ Λάρισας και περιμένουν αυτές τις θέσεις; Η ίδια περίπτωση ισχύει και για άλλα ΠΥΣΠΕ της περιοχής Θεσσαλίας.
Είναι δυνατόν να δίνονται κενά για αυτούς που πρόκειται να μεταταχθούν, αλλά δεν δίνονται στη διαδικασία των μεταθέσεων προκειμένου αυτές να διεκδικηθούν με ίσους όρους, με το σύστημα των μορίων, από όλους τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς που μπαίνουν στη διαδικασία των μεταθέσεων και της διεκδίκησης των συγκεκριμένων κενών;
Πολλοί από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην Α/θμια εκπαίδευση έχουν περισσότερα μόρια από τους εκπαιδευτικούς της Β/θμιας Εκπαίδευσης των αντίστοιχων ειδικοτήτων που κατέλαβαν τις συγκεκριμένες θέσεις με τη διαδικασία των μετατάξεων. Είναι ηθικό και νόμιμο να καταλαμβάνουν αυτές τις θέσεις έξω από δίκαιη διαδικασία, αφού το σωστό είναι να δίνεται το δικαίωμα σε όλους να διεκδικήσουν αυτές τις θέσεις;
Κρίνοντας το τελικό αποτέλεσμα των μετατάξεων, αποδεικνύεται πως το μείζον πρόβλημα των πλεοναζόντων εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης στο σύνολο των περιοχών μετάθεσης της χώρας , επιλύθηκε με τον χειρότερο τρόπο, αφού λειτούργησε σε βάρος των υπηρετούντων συναδέλφων τους στην Α/θμια και μετέφερε το πρόβλημα πλέον στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Και επιπλέον, το Υπουργείο Παιδείας τοποθετεί εκπαιδευτικούς με μετάταξη σε νομό, όπως η Λάρισα, που έχει πολλούς εκπαιδευτικούς (π.χ. γυμναστές) στη διάθεση και τα τελευταία χρόνια δεν δίνονται μεταθέσεις.
Είναι γεγονός, ότι το δικαίωμα στην εργασία είναι αναφαίρετο για όλους. Οι μετατάξεις - εφόσον υπάρχουν θέσεις στην Α/θμια εκπαίδευση - να γίνουν. ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ.
Όμως είναι γεγονός, ότι πρέπει σε όλους να εφαρμόζεται το Δίκαιο, η Ισονομία και η Ισότητα.
Ιδανικά, τα οποία πρέπει να υπηρετούνται και να διεκδικούνται από όλους. Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που υπηρετούν στην Α/θμια εκπαίδευση και ταυτίζονται με τις αντίστοιχες των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται από τη Β/θμια, αδικούνται. Κι εδώ πρέπει άμεσα το Υπουργείο Παιδείας να αποδώσει δικαιοσύνη και να αποκαταστήσει την εις βάρος τους αδικία.
ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ. Οι θέσεις που δόθηκαν και δίνονται τώρα με μετατάξεις στους συναδέλφους της Β/θμιας, να δοθούν κανονικά για όλους. Να γίνουν γνωστά τα μόρια όλων των ενδιαφερομένων και να δοθεί η δυνατότητα και σε όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Α/θμιας να διεκδικήσουν αυτές τις θέσεις στη διαδικασία των μεταθέσεων ανάλογα με τα μόρια που έχει ο καθένας. Κι αυτό μάλιστα δεν στοιχίζει και οικονομικά στο κράτος. Οποιαδήποτε άλλη απόφαση χαρακτηρίζεται ΑΔΙΚΗ.
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 21/5 με τις λύσεις
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/05
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ