Thumbnail
 Τρίωρη στάση εργασίας για τα σχολεία της Αίγινας στις 11/2 

Δείτε ΕΔΩ όλες τις αναρτήσεις στην alfavita.gr σχετικά με ψηφίσματα συμπαράστασης και ανακοινώσεις για την Ιφιγένεια Γεωργάλα

ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΔΑΣΚΑΛΩΝ  ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ  

Αίγινα ,  15/09/2013

ΝΗΣΙΩΝ  ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

ΠΡΟΣ:  Μέλη του Συλλόγου ,

Διαδίκτυο ,  Τοπικό  Τύπο,

Δ.Ο.Ε , Ο.Λ.Μ.Ε ,

Ε.Λ.Μ.Ε Πειραιά ,

Ε.Λ.Μ.Ε, 

Συλλόγους  Εκπαιδευτικών Π.Ε

Με μια νέα παραπομπή σε πειθαρχικό  και θέση σε αργία συναδέλφου το Υπουργείο Παιδείας  φρόντισε  να μας υπενθυμίσει  ότι  ο αυταρχισμός και  η αντιδημοκρατική   κατρακύλα  είναι βασικές   επιλογές  του που χαρακτηρίζουν και  θα χαρακτηρίζουν  τη βάρβαρη και αντικοινωνική πολιτική που ασκεί  σε βάρος  της δημόσιας εκπαίδευσης.  Με απόφαση που  υπογράφεται από τον Υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο , τέθηκε σε αργία και παραπέμπεται στο πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο η συνάδελφος Ιφιγένεια Γεωργάλα, φιλόλογος στο Γενικό  Λύκειο Αίγινας  και αποσπασμένη  στο τοπικό Ιστορικό Αρχείο του νησιού μέχρι την 1 Σεπτεμβρίου 2013 . Η παραπομπή έγινε με το σκεπτικό ότι ζήτησε κανονική άδεια σε περίοδο που είχε προγραμματιστεί η μεταφορά του τοπικού ιστορικού Αρχείου από το Καποδιστριακό Κυβερνείο στο  Δημοτικό Σχολείο Βαθέος , επιλογή που στην ουσία σήμανε και το κλείσιμο του ιστορικού Αρχείου για το νησί. Κομμάτι πολιτών αντέδρασε στον τρόπο που έγινε η μεταφορά όσο και στην επιλογή του Υπουργείου για  κλείσιμο του Αρχείου.

   Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θέλησε ν΄ «απαντήσει» στις  αντιστάσεις αυτές της τοπικής  κοινωνίας  με τον τρόπο που αυτή γνωρίζει: τον ακραίο αυταρχισμό και την τρομοκράτηση. Τέθηκαν σε αργία και παραπέμφθηκαν στο πειθαρχικό τόσο η διευθύντρια του Αρχείου όσο και η συνάδελφος Ιφιγένεια Γεωργάλα αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο Αρχείο, με κατηγορίες που θεωρούμε ανυπόστατες όσο και εκδικητικές. Αποτελεί  παροξυσμό αυταρχισμού και αντιδημοκρατικότητας το να παραπέμπεται στο πειθαρχικό και να τίθεται σε  αργία η συνάδελφος  μόνο και μόνο γιατί ζήτησε την κανονική της άδεια  με την κατηγορία της παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος  και της αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς υπαλλήλου εντός υπηρεσίας, όταν μάλιστα την ημέρα της μεταφοράς του αρχείου, αλλά και τις προηγούμενες μέρες ήταν κανονικά στην εργασία της και συνέβαλε στη μεταφορά του Αρχείου, με δουλειά αρκετών ωρών και μετά τη λήξη του εργασιακού της ωραρίου. Αποτελεί απόδειξη ακραίας αυταρχικότητας  να της  διατυπώνεται η κατηγορία της άρνησης εκτέλεσης υπηρεσίας,  επειδή δεν βρήκε κλειδαρά ν’ ανοίξει τα  γραφεία του Αρχείου, την ώρα που η διευθύντρια ήταν άρρωστη και είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο. Το ίδιο  ανυπόστατη είναι και η κατηγορία ότι δήθεν προσπάθησε ν’ αντιγράψει τα δεδομένα του σκληρού δίσκου του υπολογιστή της Υπηρεσίας.

   Η περίπτωση της συναδέλφου Ιφιγένειας Γεωργάλα είναι ενδεικτική του τρόπου και του σκοπού με τον οποίο λειτουργούν οι πειθαρχικές διαδικασίες σήμερα: ως μηχανισμοί παραγωγής απολύσεων στο δημόσιο με βάση τις απαιτήσεις του μνημονίου και τρόικας. Με βάση αυτή την επιλογή  οι εργαζόμενοι του  δημόσιο βρίσκονται κάτω από την απειλή της πειθαρχικής δίωξης και της αργίας ακόμα και με τις πιο ανυπόστατες και αυθαίρετες καταγγελίες. Η εξαιρετικά αόριστη κατηγορία της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς υπαλλήλου εντός και εκτός υπηρεσίας» που αναβαθμίστηκε με τον μνημονιακό νόμο 4057/12,  λύνει τα χέρια της εξουσίας για κάθε είδους δίωξη και αυθαιρεσία. Δίωξη πολιτική ή συνδικαλιστική , τρομοκράτηση αντιστάσεων ως και προσωπική αντεκδίκηση. Το κράτος έκτακτης ανάγκης του Μνημονίου  μαζί  με την εργασιακή και κοινωνική εξόντωση εκπαιδευτικών, προωθεί την πλήρη απαξίωση των δικαιωμάτων και των ελευθεριών. Με την αναθεώρηση του πειθαρχικού Δικαίου που έφερε ο νόμος  4057/12 το τεκμήριο της αθωότητας ουσιαστικά μετατράπηκε σε τεκμήριο ενοχής  και το καθεστώς της αργίας ενεργοποιείται για τους πιο απίθανους λόγους.

Καταδικάζουμε την πειθαρχική δίωξη της συναδέλφου Ιφιγένειας Γεωργάλα  και την υπαγωγή  της σε αργία. Ζητάμε άμεσα να σταματήσουν και οι δύο διαδικασίες.

 Ζητάμε άμεσα από την Δ.Ο.Ε , την Ο.Λ.Μ.Ε , τις Ε.Λ.Μ.Ε και τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας να καταδικάσουν την πειθαρχική  δίωξη της συναδέλφου ως  επίδειξη αυταρχικής πυγμής όχι μόνο προς την ίδια αλλά και προς όλους μας.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

               Ο                                                                                                             Η

      ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                    ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

      ΧΡ. ΡΕΠΠΑΣ                                                                                     ΧΡΥΣ. ΜΟΣΧΟΝΑ

Αίγινα,  Φεβρουάριος 2014

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Εκδικάζεται την Τρίτη 11/02/2014 στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο του Υπουργείου Παιδείας η υπόθεση της συναδέλφου μας  Ιφιγένειας Γεωργάλα, που έχει τεθεί σε αργία από τον προηγούμενο Οκτώβριο με  απόφαση που  υπογράφεται από τον Υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο. Η φιλόλογος ήταν αποσπασμένη για το σχολικό έτος 2012 -2013 στο Ιστορικό Αρχείο του νησιού, το οποίο η κεντρική Διεύθυνση Αρχείων αποφάσισε  να μεταφερθεί στο Δημοτικό Σχολείο Βαθέος. Δεδομένου ότι  η απόσπαση της συναδέλφου έληγε, δεν είχε υποβάλλει αίτηση ανανέωσης  και θα επέστρεφε στην οργανική της θέση, (άρα δεν θα ήταν δυνατό να λάβει την κανονική της άδεια σε μεταγενέστερη ημερομηνία), υπέβαλε αίτηση για την άδειά της. Επειδή η αίτηση συνέπεσε με την οριστική και αιφνιδιαστική απόφαση για τη μεταφορά του Αρχείου, για την οποία η συνάδελφος ενημερώθηκε προφορικώς μόλις πέντε ημέρες πριν την πραγματοποίησή της, παραπέμπεται στο πειθαρχικό και  τίθεται σε αργία με την κατηγορία της παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος! Μόνο και μόνο γιατί ζήτησε την κανονική της άδεια!

Ο παραλογισμός συνεχίζεται με την κατηγορία της άρνησης εκτέλεσης υπηρεσίας. Η συνάδελφος εγκαλείται επειδή την καθορισμένη μέρα της μεταφοράς του Αρχείου, με την προϊσταμένη της διευθύντρια απούσα, δεν γνώριζε αν υπάρχει και δεν κατάφερε να βρει δεύτερο κλειδαρά να προσέλθει για ν’ ανοίξει την πόρτα του Αρχείου. Να σημειωθεί  ότι ο πρώτος επαγγελματίας στον οποίο απευθύνθηκε, αρνήθηκε να μεταβεί στο Αρχείο και ότι ακόμα και σήμερα κανείς δεν γνωρίζει αν υπάρχει δεύτερος κλειδαράς στην πόλη της Αίγινας!

Θεωρούμε κατάφωρα άδικη την αντιμετώπιση που επιφυλάχθηκε για τη συνάδελφο, όταν μάλιστα μετά την απόρριψη της αίτησής της για άδεια, προσήλθε κανονικά στην υπηρεσία της.  Διεκπεραίωσε όλες τις σχετικές εργασίες για τη μεταφορά του αρχείου με εργασία πολλών ωρών -και μετά τη λήξη του εργασιακού της ωραρίου-  και στην πραγματικότητα έχασε 2 ημέρες άδειας από τις 25 που δικαιούται ως αποσπασμένη.  Οι κατηγορίες που της αποδίδονται μοιάζουν ανεξήγητα εκδικητικές, διαμορφώνουν δε μια εικόνα που δεν συνάδει καθόλου με το ήθος και την προσωπικότητα της κ. Γεωργάλα.  

Αρνούμαστε να δεχθούμε ότι το δικαίωμα της άδειας αποτελεί παράβαση καθήκοντος.  Οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους, αν είναι άρνηση εκτέλεσης υπηρεσίας το ότι η συνάδελφος « δεν βρήκε κλειδαρά». Αρνούμαστε να δεχθούμε την τρομοκράτησή της, που προστίθεται στην γενικότερη εργασιακή και κοινωνική απαξίωση εκπαιδευτικών κι αναρωτιόμαστε:  Μήπως οι πειθαρχικές διαδικασίες λειτουργούν για την παραγωγή απολύσεων στο δημόσιο;  Σε ποιο βωμό και για ποια αιτία καλείται να θυσιαστεί  η Ιφιγένεια;

Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στη συνάδελφο Ιφιγένεια Γεωργάλα. Θεωρούμε άδικη και απαράδεκτη την πειθαρχική της δίωξη και ζητάμε την απαλλαγή της από κάθε κατηγορία.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΕΛ ΑΙΓΙΝΑΣ  

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΕΠΑΛ ΑΙΓΙΝΑΣ 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ 

 

 

--------------------------

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ / ΑΝΤΙΤΕΤΡΑΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
 
Να σταματήσει η δίωξη της φιλολόγου Γεωργάλα Ιφιγένειας!
 
 
Με απόφαση που φέρει την υπογραφή του Κ. Αρβανιτόπουλου (του υπουργού που πριν από λίγους μήνες εκβίαζε και απειλούσε με «αυτοδίκαιη αργία» αγωνιζόμενα κομμάτια διοικητικών των πανεπιστημίων, του υπουργού που σήμερα στρώνει το έδαφος για εκατοντάδες απολύσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τα άρματα της «αξιολόγησης» και της «αυτοαξιολόγησης»), τέθηκε σε αργία ήδη από την αρχή του ακαδημαϊκού έτους και οδηγείται πλέον σε Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, στις 11 Φεβρουαρίου 2014, η φιλόλογος Γεωργάλα Ιφιγένεια.
Οι κατηγορίες που έχουν σχηματιστεί σε βάρος της (για περιστατικά που έλαβαν χώρα στα τέλη Ιουλίου-αρχές Αυγούστου 2013, ημέρες κατά τις οποίες το υπουργείο σχεδίαζε τη μεταφορά, δηλαδή το οριστικό λουκέτο, του τοπικού ιστορικού Αρχείου Αίγινας από το Καποδιστριακό Κυβερνείο στο  Δημοτικό Σχολείο Βαθέος) κυμαίνονται από «ανυπόστατες» ως «ευφάνταστες». Λίγο-πολύ, η εκπαιδευτικός διώκεται επειδή …τόλμησε να ζητήσει τη χορήγηση της κανονικής άδειάς της, διώκεται επειδή …δεν γνώριζε όλες τις διευθύνσεις των κλειδαράδων(!) στην Αίγινα για να μπορέσει να εξυπηρετήσει τις εντολές των προϊσταμένων της.
Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος και η Φοιτητική Πορεία καταγγέλλουν ως απόλυτα αυθαίρετη, ως καθαρή επίδειξη αυταρχικής πυγμής, τη δίωξη της φιλολόγου Ιφιγένειας Γεωργάλα, και ζητούν την άμεση άρση όλων των κατηγοριών σε βάρος της.
Οι κατηγορίες που τις αποδίδονται, για δήθεν «παράβαση υπαλληλικού καθήκοντος», και για δήθεν «αναξιοπρεπή συμπεριφορά εντός υπηρεσίας» βασικά αποτελούν όνειδος όχι για τον κατηγορούμενο, αλλά για αυτούς που διαμόρφωσαν (καλύτερα: επιχείρησαν να διαμορφώσουν) τις κατηγορίες, για αυτούς που αναζητούν να στείλουν μηνύματα τρομοκράτησης στην τοπική κοινωνία, για αυτούς που επιθυμούν να εγκαινιάσουν νέα αντιδραστικά ήθη στη λειτουργία του σχολείου.
Τα δεκάδες ψηφίσματα συμπαράστασης και στήριξης στο πρόσωπο της άδικα διωκόμενης φιλολόγου, από τις τοπικές ΕΛΜΕ μέχρι την ΟΛΜΕ, από τους Συλλόγους Δασκάλων και Νηπιαγωγών, από Συλλόγους Διδασκόντων σε Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, από φορείς εντός και εκτός Αίγινας, καταδεικνύουν ότι ο εκπαιδευτικός κόσμος διαθέτει τα αντανακλαστικά για να μπορέσει να ορθώσει αναχώματα στη αντιδραστική, αντιεκπαιδευτική, αντικοινωνική στροφή που επιχειρείται σχεδιασμένα (και) σε όλες τις βαθμίδες της δημόσιας εκπαίδευσης.
 
Αλληλεγγύη στην εκπαιδευτικό Γεωργάλα Ιφιγένεια!
 
Να σταματήσει κάθε δίωξη σε βάρος της!
 
Να ορθώσουμε αντιστάσεις στα εξαπολυόμενα από κυβέρνηση και υπουργείο μηνύματα τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας!
 
 
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η ελληνική συνταγή που ξετρέλανε το TikTok – Με μόνο 3 υλικά

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Περιβαλλοντικό αποτύπωμα τεχνητής νοημοσύνης
Από το ChatGPT στην οικολογική βόμβα του νέφους: Όσα Κρύβει η AI
Η μαζική επέκταση της AI φορτώνει τον πλανήτη με ενέργεια, νερό και μέταλλα που εξαφανίζονται από τους καταναλωτές - Οι βασικοί παίχτες της αγοράς...
Από το ChatGPT στην οικολογική βόμβα του νέφους: Όσα Κρύβει η AI
ΑΣΕΠ - Παπαϊωάννου
Πρόεδρος ΑΣΕΠ: Πότε θα ανακοινωθούν οι Πίνακες για τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής - ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Αναλυτικά τι απάντησε στο alfavita ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ για τους πίνακες εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής – Πού «κολλάει» η διαδικασία, πότε αναμένονται...
Πρόεδρος ΑΣΕΠ: Πότε θα ανακοινωθούν οι Πίνακες για τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής - ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
makri new
Ξεκίνησε η δίκη για εκβιασμό της Ζέττας Μακρή από Βολιώτη εκδότη – Ανατριχιαστικές αποκαλύψεις στην κατάθεσή της
Μου έλεγε ότι έχει 10 δημοσιογράφους και θέλει να τους κάνει 12, γιατί πληρώνει όλα τα “βλαμμένα”»
Ξεκίνησε η δίκη για εκβιασμό της Ζέττας Μακρή από Βολιώτη εκδότη – Ανατριχιαστικές αποκαλύψεις στην κατάθεσή της
Κέντρα Καινοτομίας
Σοφία Ζαχαράκη: 13 Κέντρα Καινοτομίας σε όλη την Ελλάδα από τη νέα σχολική χρονιά
Τα Κέντρα Καινοτομίας θα λειτουργήσουν από το σχολικό έτος 2025-2026, αποτελώντας κόμβο εκπαίδευσης, τεχνολογίας και δημιουργικότητας, για...
Σοφία Ζαχαράκη: 13 Κέντρα Καινοτομίας σε όλη την Ελλάδα από τη νέα σχολική χρονιά