Thumbnail
Ενωτική Δράση

Ο στόχος είναι ένας : ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

7 Φεβρουαρίου ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!!!!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ:

·        Δήλωση στήριξης στους συναδέλφους μας που είναι σε διαθεσιμότητα, «έτοιμοι» να προστεθούν στα εκατομμύρια άνεργων του τόπου μας.

·        Δέσμευση, ατομική του καθένα από εμάς αλλά και συνολικά του κλάδου ότι δεν θα αφήσουμε να συμβεί απόλυση εκπαιδευτικού.

·        Δεν είναι μόνο ένδειξη αλληλεγγύης και ενότητας,  αλλά αγώνας που μας αφορά ΟΛΟΥΣ. Γιατί απολύσεις εκπαιδευτικών σημαίνει διάλυση των σταθερών εργασιακών σχέσεων μας. Σημαίνει το τέλος της μονιμότητας και απαρχή της «ωρομισθικοποίησής» μας.

Δεν τρέφουμε αυταπάτες για δικαστική λύση του ζητήματος. Δεν θα βρούμε το δίκιο μας στο ΣτΕ. ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ!! Το άδικο γίνεται συνεχώς νόμος γι αυτό η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ο ΑΓΩΝΑΣ είναι ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΑΣ.

Δεν είμαστε διάδικοι, δεν έχουμε δικαστική διαμάχη με τη  κυβέρνηση και τους κηδεμόνες της. Δεν είμαστε συνήγοροι υπεράσπισης των συναδέλφων μας αλλά ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ των δικαιωμάτων μας, της ζωής μας.

Είμαστε εργαζόμενοι  και μπορούμε να γίνουμε δύναμη αντίστασης και διεκδίκησης, δύναμη ανατροπής αυτής της πολιτικής που μας γυρίζει έναν αιώνα πίσω.

Παράλληλα η συμμετοχή μας στην απεργία αποτελεί και μια γενικευμένη και πανελλαδική έκφραση εναντίωσης του κλάδου στην (αυτο)αξιολόγηση. Η μάχη που δίνεται στους συλλόγους-στα σχολεία μας, μη αποδοχής της αυτοαξιολόγησης απαιτείται να συνολικοποιηθεί. Προκύπτει απ τα πράγματα η αναγκαιότητα να δοθεί κεντρική μάχη ανατροπής όλου του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης (εξωτερική- ιεραρχική – αυτοαξιολόγηση).

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Για τους παραπάνω λόγους, αλλά και τόσους άλλους που καθημερινά μας απασχολούν και συζητάμε στα σχολεία μας, ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΜΕ!!! Να συμμετέχουμε στις συγκεντρώσεις και τις διαδηλώσεις, να οργανώσουμε τα επόμενα κινηματικά βήματα, στις γενικές συνελεύσεις που θα ακολουθήσουν.

Να οικοδομήσουμε από τώρα τους όρους για να ξεκινήσουμε ξανά έναν ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ. Έναν αγώνα που θα δώσουμε μαζί με όλους τους εργαζόμενους στο δημόσιο που αντιμετωπίζουν τα ίδια ζητήματα για την ανατροπή διαθεσιμοτήτων – απολύσεων – αξιολόγησης

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ -ΕΕ –ΔΝΤ

 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τρόφιμα
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα προϊόντα zero sugar συχνά κρύβουν τεχνητά γλυκαντικά, παρόμοιες θερμίδες και το επικίνδυνο «φωτοστέφανο υγείας» που...
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
διακριση
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
Σημαντική Εθνική Αναγνώριση από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ανάδειξης καινοτόμων ψηφιακών έργων
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.
Ενεργοποίηση πεδίων Β. «Υλοποίηση της Δράσης» και Γ. «Αποτίμηση της Δράσης» - Τα πεδία αυτά θα παραμείνουν ενεργά για την καταχώριση στοιχείων έως...
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.
patron.gif
Πανεπιστήμιο Πατρών: Ημερίδα με θέμα «Εκφοβισμός και βία στην Εκπαίδευση: Πολιτικές, Θεσμοί και Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις»

Την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 18:00, στην Αίθουσα Τελετών « Οδυσσέας Ελύτης» του Πανεπιστημίου Πατρών, το Ίδρυμα Ανδρέα Παπανδρέου σε...

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ημερίδα με θέμα «Εκφοβισμός και βία στην Εκπαίδευση: Πολιτικές, Θεσμοί και Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις»