Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "η Αθηνά"

Ανακοίνωση του συλλόγου για τη μάχη ακύρωσης της αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης

Καθολική η ανταπόκριση των συναδέλφων στην καμπάνια του συλλόγου και του εκπαιδευτικού κινήματος

Εξελίσσεται θετικά, πέραν των προσδοκιών μας, η καμπάνια του συλλόγου ενάντια στην αξιολόγηση. Οι ενημερωτικές συναντήσεις σχολείο το σχολείο, οι συναντήσεις μας με τους συναδέλφους Διευθυντές και Διευθύντριες, ο συντονισμός με το εκπαιδευτικό κίνημα, το ότι δεν διοργανώθηκαν μέχρι τώρα σεμινάρια για την αυτοαξιολόγηση από τους Σχ. Συμβούλους της περιοχής-σε συνδυασμό με τις μαζικές ακυρώσεις των σεμιναρίων σε όλη τη χώρα λόγω των αποφασιστικών κινητοποιήσεων, η μαζικότατη ανταπόκριση των συναδέλφων στο κάλεσμα του συλλόγου για συλλογή υπογραφών, οι εκατοντάδες υπογραφές που έχουν συλλεχτεί μέσα σε μια μόνο εβδομάδα, που μας δημιουργούν την πεποίθηση ότι στις επόμενες μέρες θα έχουν συλλεχθεί, σχεδόν καθολικά, οι υπογραφές από το σύνολο των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων του συλλόγου μας, η ενότητα, η μαζική συσπείρωση των συναδέλφων γύρω από τις συλλογικές θέσεις και τα βήματα αντίστασης που χαράζουμε μας δείχνουν το δρόμο της συνέχισης αυτής της σημαντικής μάχης, στην οποία επιτυγχάνουμε  τους πρώτους στόχους που θέσαμε: Δηλαδή, πρώτον η αξιολόγηση, η αυτοαξιολόγηση και οι κυβερνητικές επιλογές είναι απονομιμοποιημένες στη συνείδηση της εκπαιδευτικής κοινότητας και δεύτερον δίνουμε ενωμένα τη μάχη για την ακύρωσή τους με όρους μαζικού κινήματος.  

 Συνεχίζουμε ενωμένοι, υλοποιούμε τα συλλογικά μέτρα για την ακύρωση στην πράξη της αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης.

Επειδή είναι κοινός τόπος πως η μάχη αυτή είναι κρίσιμη για το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης, συνεχίζουμε ενωμένα και αποφασιστικά να υλοποιούμε, να στηρίζουμε όλα τα μέτρα και τα βήματα για την ακύρωσή της στην πράξη:

·                   Συνεχίζουμε τις ενημερώσεις στα σχολεία και νηπιαγωγεία του συλλόγου και όπως προαναφέραμε ολοκληρώνουμε τη συλλογή των υπογραφών με καθολικό τρόπο. Το Δ.Σ. θα ανταποκριθεί άμεσα σε κάθε αίτημα περαιτέρω ενημέρωσης, συναδέλφων, συλλόγων διδασκόντων και σχολικών μονάδων.

·                   Υλοποιούμε τα επιπρόσθετα υποστηρικτικά μέτρα που έχουμε ανακοινώσει σε συντονισμό με το εκπαιδευτικό κίνημα και τους πρωτοβάθμιους συλλόγους.

·                   Επαγρυπνούμε και αν επιχειρηθεί η διεξαγωγή σεμιναρίου για την αυτοαξιολόγηση, είτε είναι ρητά προσδιορισμένο ως τέτοιο είτε συγκεκαλυμμένα, ενεργοποιούμε την απόφαση του συλλόγου και της ΔΟΕ για στάση εργασίας, καλούμε τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή στο χώρο διεξαγωγής του και με αποφασιστικότητα το μπλοκάρουμε!

·                   Καλούμε τους συναδέλφους διευθυντές και όλους τους συναδέλφους να κρατούν ενήμερο το σύλλογο για πιέσεις άμεσης δρομολόγησης της αυτοαξιολόγησης και  σε περίπτωση όπου κληθούν σχολικές μονάδες από τη διοικητική πυραμίδα να πραγματοποιήσουν συνεδριάσεις για τα ζητήματα αυτά, να ειδοποιηθεί αμέσως το Δ.Σ του συλλόγου μας.   

Επόμενο σημαντικό βήμα: Δίνουμε τη μάχη σε κάθε σχολική μονάδα να μη στηριχτούν από κανέναν συνάδελφο και να μη συγκροτηθούν οι «ομάδες εργασίας» για την αυτοαξιολόγηση

Έχουμε ήδη ενημερώσει, αλλά είναι και καθολική εκτίμηση πως η  αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι άρρηκτα και οργανικά δεμένη με τη διαδικασία της αξιολόγησης. Η ίδια η εγκύκλιος της 10-12-2013, που την καθιστά υποχρεωτική, αναφέρει πως για φέτος η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) περνά μέσα από την αυτοαξιολόγηση του σχολείου. Γι αυτό επείγονται να τη δρομολογήσουν φέτος, γιατί αποτελεί το δούρειο ίππο για την εφαρμογή της αξιολόγησης, την αποδόμηση του δημόσιου σχολείου και τον μεγάλο διωγμό των εκπαιδευτικών

Πρόκειται για μια διαδικασία που, παρά τα «ήπια» λεκτικά σχήματα και τους χαμηλούς ενδεικτικούς στόχους δράσης της αυτοαξιολόγησης στην πρώτη χρονιά εφαρμογής (ιστοσελίδα σχολείου, εσωτερικός κανονισμός, λειτουργία συλλόγου διδασκόντων, σχέσεις με γονείς και μαθητική κοινότητα) με τα οποία προσπαθεί να υποκλέψει τη συναίνεση των μαχόμενων εκπαιδευτικών, επιχειρεί, μέσω της συγκρότησης «Ομάδων Εργασίας», την εκπόνηση «Σχεδίων Δράσης», τη «Γενική Εκτίμηση» της εικόνας του σχολείου- για την οποία θα μελετώνται « 15 Δείκτες Ποιότητας» σε  διαδικασία αυστηρού ελέγχου, που σύμφωνα με την εγκύκλιο απαιτεί διαρκείς συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων εκτός ωραρίου εργασίας, αλλά και την «Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης», να φορτώσει στους εκπαιδευτικούς όλα τα βάρη, τις ελλείψεις και τις ανεπάρκειες της εκπαιδευτικής πολιτικής, να δρομολογήσει το μοντέλο του κατακερματισμού, της  κατηγοριοποίησης  και της ταξικής διαφοροποίησης των σχολείων και να καταστήσει έτσι το χώρο της εκπαίδευσης, από κυψέλη συλλογικότητας και ελευθερίας, σε μια ζούγκλα ανταγωνισμού. Για αυτό η μάχη για να μην περάσει η αξιολόγηση είναι σημαντική!

Τη στιγμή λοιπόν, που υπάρχει μια τέτοιας έκτασης απονομιμοποίηση των κυβερνητικών σχεδίων από την πλευρά των εκπαιδευτικών, τη στιγμή που όπως όλοι γνωρίζουμε ότι το Μάρτη (που λήγει το 8μηνο της διαθεσιμότητας), θα έχουμε τις πρώτες οριστικές απολύσεις στο χώρο της εκπαίδευσης, τη στιγμή που για όλους μας το διακύβευμα είναι το ίδιο το δικαίωμα στην εργασία δεν πρέπει να υπάρξει ούτε ένας συνάδελφος που θα συνδράμει τα σχέδια του Υπουργείου. Δεν πρέπει και δε θα βρουν οπαδούς  ανάμεσά μας τα σχέδια για το μεγάλο διωγμό και τη διάλυση της  δημόσιας εκπαίδευσης.

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα της επόμενης περιόδου:

 ΔΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.  ΔΕ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΜΕ ΤΙΣ «ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Σας γνωρίζουμε ότι με βάση την εγκύκλιο κανείς εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται προσωπικά να συμμετέχει στις ομάδες εργασίας, άρα σε κάθε περίπτωση η απάντηση της σχολικής μονάδας πρέπει να  είναι: η μη δρομολόγηση της αυτοαξιολόγησης, επειδή δεν υπήρξε εθελούσια προσφορά εκπαιδευτικών του σχολείου για τη συγκρότηση και τη στελέχωση των ομάδων εργασίας που απαιτούνται για να τη διεξαγωγή της. Αυτή η απάντηση, ως περιεχόμενο και όχι ως άκαμπτο λεκτικό σχήμα, πρέπει σε κάθε περίπτωση να δίνεται από τη σχολική μονάδα, αλλά μπορεί, κατά την κρίση του συλλόγου διδασκόντων, να είναι και η τυπική κατάληξη κάθε πρακτικού που μας ζητηθεί ή θα χρειαστεί να διατυπώσουμε για το ζήτημα της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Ως σύλλογος «Αθηνά» καλούμε όλους τους συναδέλφους και όλους τους συλλόγους  διδασκόντων να συνεχίσουμε με ενότητα , αποφασιστικότητα και συλλογική στάση αυτή τη σημαντική και κρίσιμη μάχη που θα καθορίσει το μέλλον της εκπαίδευσης.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  Π.Ε.

« η Αθηνά »

Koρίνης 20, Γαλάτσι. 

Τηλ-φαξ  210-2912250 

syllogosathina1@gmail.com

25 Γενάρη 2013

Προς: Όλους τους συναδέλφους- μέλη μας, Συλλόγους διδασκόντων, ΔΟΕ, Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitropolitiko_kollegio
Άδικη απόλυση λόγω διεκδίκησης δικαιωμάτων: Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο τιμωρεί τον Παναγιώτη Κολέλη
Ο Παναγιώτης Κολέλης στο στόχαστρο της εργοδοσίας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου
Άδικη απόλυση λόγω διεκδίκησης δικαιωμάτων: Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο τιμωρεί τον Παναγιώτη Κολέλη
Mitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Μπορούμε να προχωρήσουμε σε μειώσεις φόρων, αυξήσεις αποδοχών και αυξήσεις δαπανών σε κρίσιμες εθνικές και κοινωνικές προτεραιότητες
Παρεμβάσεις για τις προμήθειες των τραπεζών στους λογαριασμούς ΔΕΚΟ, τις διατραπεζικές πληρωμές και την αξιοποίηση των ακινήτων που κατέχουν τα...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Μπορούμε να προχωρήσουμε σε μειώσεις φόρων, αυξήσεις αποδοχών και αυξήσεις δαπανών σε κρίσιμες εθνικές και κοινωνικές προτεραιότητες