Thumbnail
Διαμαρτυρόμαστε για την απόφαση (7/20-6-2013 πράξη) της πλειοψηφίας του  ΠΥΣΔΕ Φωκίδας  (πλην των 2 αιρετών) να  καταργήσει 37 οργανικές  θέσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τα  σχολεία της Φωκίδας  αφήνοντας ουσιαστικά τα σχολεία με λιγότερους καθηγητές και αρκετά από αυτά χωρίς Γυμναστές, Μουσικούς, Ξενόγλωσσους, Πληροφορικούς και άλλες ειδικότητες. Καταργούν σε κάθε σχολείο από μία έως και δέκα θέσεις όπως χαρακτηριστικά   στο ΕΠΑΛ Άμφισσας που είναι και το μόνο ΕΠΑΛ στο νομό!
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ 
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 (Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ  
 
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33 100   Άμφισσα
ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
 
Άμφισσα, 21/06 /2013 
ΠΡΟΣ
 Συλλόγους Διδασκόντων Ν. Φωκίδας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Διαμαρτυρόμαστε για την απόφαση (7/20-6-2013 πράξη) της πλειοψηφίας του  ΠΥΣΔΕ Φωκίδας  (πλην των 2 αιρετών) να  καταργήσει 37 οργανικές  θέσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τα  σχολεία της Φωκίδας  αφήνοντας ουσιαστικά τα σχολεία με λιγότερους καθηγητές και αρκετά από αυτά χωρίς Γυμναστές, Μουσικούς, Ξενόγλωσσους, Πληροφορικούς και άλλες ειδικότητες. Καταργούν σε κάθε σχολείο από μία έως και δέκα θέσεις όπως χαρακτηριστικά   στο ΕΠΑΛ Άμφισσας που είναι και το μόνο ΕΠΑΛ στο νομό!

 Στηριζόμενοι στο νέο ωράριο και με  -λογιστική αντίληψη αριθμών- δημιουργούν προϋποθέσεις προσαρμογής του σχολείου στις απαιτήσεις και στις ανάγκες της αγοράς  υποβαθμίζοντας τα σχολεία και το  έργο τους.  

Προσπαθούν να διαλύσουν  κάθε ιστό συλλογικότητας, αφαιρούν  κάθε περιθώριο αυτονομίας και ελέγχου της σχολικής καθημερινότητας από τον εκπαιδευτικό. Αφού οι  εκπαιδευτικοί θα είναι αριθμητικά λιγότεροι και οι διορισμοί θα είναι ανύπαρκτοι θα πρέπει να γυρνάμε όλο και περισσότεροι σε δυο τρία ή και παραπάνω σχολεία λόγω της αύξησης του ωραρίου, βρισκόμενοι  σε διαρκή ομηρία και περιπλάνηση με  διαφορετική οικονομική, ασφαλιστική και εργασιακή αντιμετώπιση.

Σιγοντάρουν  στις πιέσεις της τρόικας για κινητικότητα, διαθεσιμότητα,  απολύσεις στο δημόσιο και φυσικά στην εκπαίδευση. 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Αυτά είναι τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας. Το εάν θα γίνουν πράξη εξαρτάται από τη στάση όσων θίγονται από αυτά. Εξαρτάται από τη στάση των εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων που στέλνουν τα παιδιά τους στη δημόσια εκπαίδευση, των εκατοντάδων χιλιάδων μαθητών που φοιτούν σ΄ αυτήν καθώς και των δεκάδων χιλιάδων εκπαιδευτικών που εργάζονται σ’ αυτήν.

Γονείς κι εκπαιδευτικοί, θα υπερασπίσουμε ένα δημόσιο και δωρεάν σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών, στις ανάγκες των καιρών.

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 25 06 2012

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 28/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

metaptixiako.jpg
Παράταση στην πιστοποίηση μεταπτυχιακών προγραμμάτων έως το τέλος του 2025

Με νέα τροπολογία που κατατέθηκε πρόσφατα, δίνεται σημαντική παράταση στην προθεσμία πιστοποίησης των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών...

Παράταση στην πιστοποίηση μεταπτυχιακών προγραμμάτων έως το τέλος του 2025
ekpaideytikoi
Ενημέρωση για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών και το χρονοδιάγραμμα του ΚΥΣΔΕ
Παράλληλα, αναδεικνύει το φιάσκο της Τράπεζας Θεμάτων ως σύμπτωμα ευρύτερης διοικητικής ανεπάρκειας
Ενημέρωση για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών και το χρονοδιάγραμμα του ΚΥΣΔΕ
Γυμναστική στα γόνατα
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: Αίτημα συνάντησης με την Σοφία Ζαχαράκη: Οι γυμναστές ζητούν απαντήσεις για το μέλλον του μαθήματος
Παρά τις επανειλημμένες εξαγγελίες προηγούμενων υπουργών, καμία ουσιαστική πρόοδος δεν σημειώθηκε, ενώ αγνοήθηκαν πλήρως οι προτάσεις των...
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: Αίτημα συνάντησης με την Σοφία Ζαχαράκη: Οι γυμναστές ζητούν απαντήσεις για το μέλλον του μαθήματος