Thumbnail
Για τα οργανικά κενά και τη ρύθμιση της υπεραριθμίας, των αιρετών Σάββα Σάββα και Κώστα Άννινου

Ενημερωτικό των αιρετών του ΠΑΜΕ στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά (ΑΡ.26 Ιούνης 2013 )

ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ

 Συναδέλφισσες-συνάδελφοι

Μετά τις μεταθέσεις το ΠΥΣΔΕ προχωράει, σύμφωνα με το Π.Δ.50/96, στη  ρύθμιση της υπεραριθμίας και στη συνέχεια στην οριστική τοποθέτηση όσων εκπαιδευτικών δεν έχουν οργανική θέση (Δ.Π.) και στις  βελτιώσεις των εκπαιδευτικών που κατέχουν οργανική θέση. Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ επισημάναμε το γεγονός  ότι γίνεται  κατάχρηση του θεσμού της υπεραριθμίας, ο οποίος πρέπει να περιοριστεί μόνο στην περίπτωση κατάργησης ή συγχώνευσης σχολείων.

Η φετινή διαδικασία αποκτά βέβαια άλλη διάσταση λόγω του προωθούμενου  Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, την αύξηση ωραρίου αλλά και την πολιτική των απολύσεων στο δημόσιο τομέα. Ζητήματα τα οποία απαιτούν  αγώνες και μέτωπο εργαζομένων για ν’ ανατραπούν.

Οι αιρετοί του ΠΑΜΕ παρεμβήκαμε  στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά με στόχο την υπεράσπιση  των εργασιακών   δικαιωμάτων και συμφερόντων των συναδέλφων στην κατεύθυνση μιας ποιοτικής Ενιαίας Δημόσιας και δωρεάν Εκπαίδευσης για όλους. Γι’ αυτό δεν πρόκειται να υπογράψουμε πίνακες με οργανικά κενά που υπολογίστηκαν με βάση τους 25, 26 ή 27 μαθητές ανά τμήμα, αντί τους 20 μαθητές που διεκδικεί η ΕΛΜΕ Πειραιά, και πίνακες ονομαστικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Δεν εγκρίνουμε τους πίνακες με τα κενά για να εκφράσουμε την αντίθεση μας στην αύξηση ωραρίου και για το λόγο ότι οι απαράδεχτες συχνές αλλαγές στον αριθμό των τμημάτων κάνουν τους πίνακες Α’ (οργανικά  κενά ) αναξιόπιστους (πρόβλημα υπάρχει και με τον υπολογισμό του project).

Καταθέτουμε στο ΠΥΣΔΕ την παρακάτω πρόταση με στόχο να δημιουργηθούν περισσότερα οργανικά κενά και λιγότερες πλασματικές υπεραριθμίες.

1) ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ

α) Το Υπουργείο Παιδείας και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ Πειραιά υπολογίζουν με αυθαίρετο τρόπο το οργανικό κενό. Πριν την αύξηση του ωραρίου έθεταν ως προϋπόθεση τις -11 και πάνω ώρες, ενώ μετά την αύξηση του ωραρίου τις -12 και πάνω. Είναι απαράδεχτο να χρησιμοποιείται σα βάση υπολογισμού του οργανικού κενού οι 23 ώρες, το ανώτατο όριο του ωραρίου, και όχι οι 20 ώρες, που είναι ο μέσος όρος του ωραρίου. Το οργανικό κενό πρέπει να ξεκινάει, τουλάχιστον, από -10 και πάνω ώρες ( η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ με ψήφους 3-2  αποφάσισε από τις -12 και πάνω ώρες).

β) Στα οργανικά κενά να συνυπολογιστούν οι ώρες των κάθε είδους Διευθυντικών κενών.

 γ) Για τη Β΄ περιοχή το οργανικό κενό να ξεκινά από τις -7 ή τουλάχιστον -8 και πάνω ώρες ( η πλειοψηφία αποφάσισε από τις -9 και πάνω).

 2) ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ:

 Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων που εμφανίζουν υπεραριθμία (από +12 ώρες και πάνω) δεν υποχρεούνται να κάνουν δήλωση ρύθμισης υπεραριθμίας. Δήλωση κάνουν μόνο οι εκπαιδευτικοί, εφόσον:  α) επιθυμούν να κάνουν χρήση και να ρυθμίσουν την υπεραριθμία , β) επιθυμούν να ενταχθούν στο καθεστώς της βελτίωσης, ή  γ) επιθυμούν και τα δυο. Δεν κάνουν κάνουν καμία δήλωση και δεν χαρακτηρίζονυαι υπεράριθμοι  όσοι δεν επιθυμούν να ενταχθούν σε καμία από τις τρείς περιπτώσεις. Η πρόταση αυτή έγινε ομόφωνα δεκτή από το ΠΥΣΔΕ.

    3)   Προτείναμε τόσο στην κρίση-άρση υπεραριθμίας, όσο και στην τοποθέτηση, ο κλάδος ΠΕ04 να είναι ενιαίος. Αυτό θα περιορίσει τον κίνδυνο υποχρεωτικής εργασιακής μετακίνησης εκπαιδευτικών του κλάδου, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που εντείνεται η επίθεση της κυβέρνησης ,Ε.Ε. κατά των εργασιακών δικαιωμάτων (η πλειοψηφία δεν το έκανε δεκτό).

            ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παραπάνω υπεραριθμία, που  προβλέπεται χρόνια τώρα από το Π.Δ. 50/96, δεν ταυτίζεται  (διαφέρει)  με την υπεραριθμία ( ολικά υπεράριθμος)  που προβλέπει το προωθούμενο Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις. Με βάση και την παραπάνω απόφαση του ΠΥΣΔΕ δεν πρέπει να κάνει κάποιος δήλωση εκβιαστικά, εκτός και αν το επιθυμεί πραγματικά να αλλάξει σχολείο. Όσοι εκπαιδευτικοί κάνουν δήλωση για ρύθμιση υπεραριθμίας και δεν ικανοποιηθεί η αιτησή τους παραμένουν στην οργανική τους θέση. Το ίδιο, παραμένουν στην οργανική τους, και όσοι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν δήλωση ρύθμισης υπεραριθμίας.

ΣΗΜ: Η καθυστέρηση της όλης διαδικασίας ( ρύθμιση υπεραριθμίας, βελτίωση, οριστική τοποθέτηση) οφείλεται αποκλειστικά στη Διοίκηση, που περίμενε διευκρινήσεις από το Υπουργείο.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΡΙΤΗ 12:30 ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ

Σάββας Σάββα - Κώστας Άννινος,  τακτικός κι αναπληρωτής αιρετός του ΠΑΜΕ στον Πειραιά

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ