Thumbnail
Ξεκίνησαν σήμερα  οι εγγραφές των μαθητών για το σχολικό έτος 2013-14 στο 1ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.

Θεσσαλονίκη,  21-06- 2013 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ξεκίνησαν σήμερα  οι εγγραφές των μαθητών για το σχολικό έτος 2013-14 στο 1ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.

Στο 1ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης λειτουργούν οι τομείς Μηχανολογίας, Πληροφορικής, Υγείας – Πρόνοιας και Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών, και οι ειδικότητες α) Ψυκτικών Εγκαταστάσεων και Κλιματισμού, β) Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών, γ) Υποστήριξης Συστημάτων Εφαρμογών και Δικτύων Η/Υ, δ) Βοηθών Νοσηλευτικής, ε) Βοηθών Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων και στ) Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων.  Οι μαθητές ολοκληρώνοντας τις σπουδές αποκτούν απολυτήριο Λυκείου, πτυχίο ειδικότητας και δυνατότητα συμμετοχής σε πανελλαδικές εξετάσεις για εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.

 

Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα Εκπαίδευσης Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων μαθητών ΔΙΑΠΟΛΙΣ (http://www.diapolis.auth.gr/) μέσω της λειτουργίας προγράμματος ενίσχυσης της ελληνομάθειας και ταυτόχρονης καλλιέργειας κλίματος διαπολιτισμικής επικοινωνίας. Κατά την διάρκεια του σχολικού έτους το 1ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ σε συνεργασία με την Δράση 6 έχει τη δυνατότητα να παρέχει ψυχολογική στήριξη από ψυχολόγο.

 

Επίσης, το σχολείο μας έκτος από τις περιβαλλοντικές και πολιτιστικές δράσεις στις οποίες συμμετέχει, λαμβάνει μέρος και σε Ευρωπαίκα προγράμματα όπως το Leonardo Da vinci :

α.) Εταιρικές σχέσεις

β.) Πρόγραμμα Κινητικότητας μαθητών στην Ιταλία και Σουηδία για 2 εβδομάδες που θα υλοποιηθεί κατά το σχολικό έτος 2013-2014.

Στα πλαίσια των μαθημάτων πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές επισκέψεις σε χώρους εργασίας (νοσοκομεία, Εργαστηριακά Κέντρα, Βιομηχανίες και εργοστάσια, ξενοδοχεία, και ότι άλλο χρειάζεται για να εξοικειωθούν οι μαθητές με τις ειδικότητες τους και την αγορά εργασίας).

 

Οι εγγραφές για όλες τις τάξεις γίνονται στο κτίριο «Δημόκριτος», Ολυμπίου Διαμαντή 1, στον 3ο όροφο, αίθουσα 306, τηλ. 2310546231, κάθε μέρα από τις 8.30πμ έως 2μμ.

Οι εγγραφές θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 28/6/2013 και θα συνεχισθούν από τη Δευτέρα 2/9/2013.

 

Η Διευθύντρια

 

Αγαπιάδου Πασχαλίνα

 

 

1ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

1. Αίτηση εγγραφής*

2. Απολυτήριο Γυμνασίου

3. Ταυτότητα ή πιστοποιητικό γέννησης

4. Δήλωση κηδεμονίας και επιλογή κύκλου – τομέα – μαθημάτων*  

5. Ατομικό δελτίο υγείας και Βεβαίωση Γιατρού *

6. Δήλωση του Ν.1599/86 (έντυπο σχολείου στο οποίο θα δηλώνεται ότι ο/η μαθητής/τρια δεν φοιτά σε άλλο σχολείο)

7. 4 φωτογραφίες

* τα αντίστοιχα έντυπα παραλαμβάνονται από το σχολείο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:

Διαφημιστικό 1ου ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ για τους

Τομείς και Ειδικότητες

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
καρτα
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
Αντιδράσεις για την προπληρωμένη κάρτα ανεργίας: Ο Σύλλογος Αθηνών ζητά κατάργηση και αύξηση επιδόματος
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia