Α ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
Γράμμα προς τους γονείς
Το τελευταίο διάστημα λαμβάνουν χώρα μια σειρά αρνητικές αλλαγές στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης.
Οι βασικές πλευρές αυτών των αλλαγών είναι: λιγότεροι καθηγητές, λιγότερα τμήματα, περισσότεροι μαθητές στο τμήμα, μικρότερη χρηματοδότηση σχολείων, λιγότερη γνώση.
Αντιμετωπίζοντας μαθητές-καθηγητές σαν αριθμούς ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ένα φτηνό δημόσιο σχολείο σύμφωνα με τα μνημόνια που υπέγραψαν με την τρόικα.
Αναλυτικότερα:
1. Επιδιώκουν να μειώσουν τα τμήματα των σχολείων, στοιβάζοντας 27 μαθητές σε κάθε τμήμα. Αυτό που ως τώρα συνέβαινε σε λίγα σχολεία και ιδιαίτερα των μεγάλων πόλεων θα τείνει να γίνει ο κανόνας για τη μεγάλη πλειοψηφία των σχολείων.
2. Η δραστική μείωση της χρηματοδότησης των σχολείων από τον προϋπολογισμό, εκτός από τα σοβαρά λειτουργικά προβλήματα που θα δημιουργήσει, θα αναγκάσει τους γονείς να βάλουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη και τα σχολεία ν’ αναζητούν χορηγούς για να καλύψουν τα λειτουργικά τους έξοδα.
3. Η μεταφορά των μαθητών θα είναι γι’ άλλη μια φορά στον αέρα με χιλιάδες παιδιά να ταλαιπωρούνται καθημερινά και με τους γονείς να επιβαρύνονται για την απροθυμία της πολιτείας να επιλύσει οριστικά το συγκεκριμένο ζήτημα.
4. Πέρα από την ελλιπή στήριξη του σχολείου στο οικονομικό επίπεδο ετοιμάζουν νέες αλλαγές στο Γενικό και Τεχνολογικό λύκειο. Ήδη προετοιμάζουν το έδαφος αφήνοντας να «διαρρεύσει» πως θα υπάρχουν δραστικές μειώσεις σε τομείς και μαθήματα του τεχνολογικού, μειώσεις μαθημάτων-κατευθύνσεων στο Γενικό, αύξηση των εξεταστικών φραγμών σε όλα τα επίπεδα, παραπέρα υποβάθμιση της γενικής μόρφωσης με βάρος στην αποσπασματική επιφανειακή γνώση και τη φθηνή κατάρτιση
5. Δημιουργούν τεχνητά πλεονάσματα στους καθηγητές μειώνοντας τις οργανικές θέσεις μέσα από την αύξηση του ωραρίου τους και τη μείωση των τμημάτων των σχολείων. Πετυχαίνουν έτσι μηδενικές προσλήψεις νέων εκπαιδευτικών, τη μη επαναπρόσληψη χιλιάδων συναδέλφων αναπληρωτών και ταυτόχρονα ωθούν προς τη συνταξιοδότηση πάρα πολλούς έμπειρους συναδέλφους. Παράλληλα αλλάζουν δραματικά τους όρους ζωής κυρίως των νεώτερων εκπαιδευτικών που τους μετακινούν υποχρεωτικά σε άλλες περιοχές αναγκάζοντας τους περισσότερους απ’ αυτούς να δουλεύουν σε τρία και τέσσερα σχολεία.
3. Μέσα από την αλλαγή του πειθαρχικού δικαίου σπέρνουν το φόβο με βασικό στόχο την υποταγή των εκπαιδευτικών στη διοίκηση, τον έλεγχο της εκπαιδευτικής τους συνείδησης, την καταστολή κάθε διαμαρτυρίας και κάθε συλλογικής διεκδίκησης.
Αυτές οι επιλογές διαμορφώνουν ένα ριζικά νέο τοπίο για το δημόσιο σχολείο. Το μεγάλο χτύπημα του δικαιώματος στη μόρφωση με την υπονόμευση του δημόσιου σχολείου, η παραπέρα πτώση του μορφωτικού επιπέδου της νεολαίας σε συνδυασμό με την γενικότερη οικονομική εξαθλίωση μεγάλων τμημάτων της κοινωνίας θα επηρεάσει καταλυτικά το μέλλον της χώρας.
Εμείς εκπαιδευτικοί και γονείς δεν μπορούμε και δεν πρέπει να μείνουμε αδιάφοροι σε αυτή την κατάσταση.
Με το γράμμα μας αυτό θέλουμε να σημάνει γενικό προσκλητήριο. Και τώρα και τον Σεπτέμβρη θα μας βρουν μπροστά τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη