ΘΕΜΑ: «Αλαλούμ στην εξαγωγή των οργανικών κενών και πλεονασμάτων των εργαστηριακών καθηγητών ΤΕ01 του άρθρου 14 Ν. 1566/85»
ΣΧΕΤΙΚΑ: 1) Υπ. Αρ. Πρωτ. 70607/Δ2 / 23/05/2013 Υ.Α (Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014.)
2) Υπ. αριθ. 7980/Γ2/21-01-2013 Υ.Α. (ΦΕΚ 129 Β’) σχετικά με την τροποποίηση των αναθέσεων μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΤΕ01 που ισχύει.
3. Αποφάσεις ΠΥΣΔΕ
Κύριε Υπουργέ
Οι υπηρεσίες του υπουργείου παιδείας προκειμένου να προσδιορίσουν τα «κενά και τα πλεονάσματα» εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014 σε εφαρμογή της με Αρ.Πρωτ. 70607/Δ2 / 23/05/2013Υ.Α. πέρα από τις γενικότερες ενστάσεις μας, όπως και της ΟΛΜΕ για τον τρόπο του προσδιορισμού των κενών και πλεονασμάτων ειδικότερα έχουμε να σας επισημάνουμε για τους εργαστηριακούς καθηγητές ΤΕ01 τις αστοχίες και τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με τις αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ στην εφαρμογή των ισχύων αποφάσεων για το θέμα και συγκεκριμένα τα εξής:
- Με την εφαρμογή της Υ.Α. με αρ. πρωτ. 70607/Δ2 / 23/05/2013 αρκετοί συνάδελφοι θα βρεθούν τεχνητά υπεράριθμοι ενώ υπάρχουν ΔΔΕ που δεν υπολογίζουν τις εργαστηριακές ώρες στο ωράριο διδασκαλίας των συναδέλφων (π.χ. Ημαθίας).
- Διευθυντές εκπαίδευσης π.χ. Κοζάνης μετατρέπουν αυθαίρετα τα κενά που στέλνουν οι διευθυντές των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ σε πλεονάσματα.
- Υπάρχουν ΠΥΣΔΕ που ενώ η υπ’ αριθμ. Υ.Α. 7980/Γ2/21-1-2013 βάσει της οποίας για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς κλάδου ΤΕ01 ορίζεται διδασκαλία μαθημάτων σε πρώτη ανάθεση (και όφειλαν να ενημερώσουν αρμοδίως τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς), εντούτοις δεν υπολόγισαν τα κενά και τα πλεονάσματα με αυτή την ισχύουσα Υ.Α. αλλά με την καταργηθείσα απόφαση 140990/Γ2/03-11-2008 Υ.Α., όπως έκανε το ΠΥΣΔΕ Αιτωλ/νίας (βλέπε αριθμ. απόφασης ΠΥΣΔΕ 17/14-06-20132, Έγγραφο ΔΔΕ Αριθ. πρωτ. ΦΔ4/3α/6527Ι, Π. Μεσολογγίου 14/06/2013), που επισυνάπτουμε.
- Με την έκδοση της Υ.Α. 7980/Γ2/21-1-2013 με την οποία ανατίθενται (ξανά) μαθήματα σε 1η ανάθεση στους εργαστηριακούς καθηγητές του κλάδου ΤΕ01, όλων εκείνων των μαθημάτων που αναφέρονταν σε 2η ανάθεση των 118842/Γ2/17-09-2008 Υ.Α. και 119052/Γ2/17-09-2008 εγκύκλιος ΥΠΔΒΜΘ, χωρίς όμως να έχουν εκδοθεί και οι σχετικές οδηγίες-πίνακες, που να εξειδικεύουν τη συγκεκριμένη απόφαση, όσον αφορά τον προσδιορισμό μαθημάτων που διδάσκαμε πριν ως κλάδος ΤΕ01 σε 2η ανάθεση και όσων δεν υπήρχαν στις οδηγίες της απόφασης που τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την υπ. αριθ. Υ.Α. 7980/Γ2/21-1-2013, με αποτέλεσμα να αποκλείονται από την 1η ανάθεση αλλά και τη 2η ανάθεση συνάδελφοι των ειδικοτήτων Σχεδιαστών και Δομικών Έργων.
Προκειμένου να αρθούν οι αδικίες που γίνονται σε συναδέλφους του κλάδου μας και για την ορθότερη εφαρμογή της Υ.Α. 7980/Γ2/21-1-2013, ζητάμε να εκδοθεί άμεσα διευκρινιστική απόφαση της διεύθυνσης σπουδών του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α για τα εξής:
- Στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΤΕ01 στα πλαίσια της Υ.Α. 7980/Γ2/21-1-2013 τα κενά και πλεονάσματα να υπολογίζονται σύμφωνα με την 1η ανάθεση των μαθημάτων του κλάδου τους με προτεραιότητα, όπως σαφώς ορίζει η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας.
- Να σταματήσει κάθε διασταλτική ερμηνεία της Υ.Α. 7980/Γ2/21-1-2013, των πρόσκαιρων συντεχνιακών αποφάσεων οργάνων διοίκησης με τις οποίες αντι να υπολογίζουν τα κενά των εργαστηριακών μαθημάτων κ.λ.π. στους ΤΕ01 σε άλλους κλάδους που έχουν τη δυνατότητα να καλύπτουν το ωράριό τους σε μια πλειάδα μαθημάτων κάθε ειδικότητας.
- Στις ειδικότητες σχεδιαστών και δομικών έργων κλάδου ΤΕ01 κατά τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων άμεσα πρέπει να υπολογίζονται σε 1η ανάθεση τα μαθήματα που δίδασκαν πριν και δεν είχαν προβληθεί ούτε σε 2η ανάθεση με την Υ.Α. 118842/Γ2/17-09-2008, όπως ρητά ορίζεται στην Υ.Α. 7980/Γ2/21-1-2013, που τροποποίησε την προηγούμενη αυτής και πρέπει να επαναδιατυπωθούν για τις ειδικότητες αυτές ως εξής:
Α] ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ - ΤΕ01
1. Σχέδιο Δομικών έργων με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή (Β’ ημερησίου και Γ’ εσπερινού ΕΠΑ.Λ)
2. Οικοδομικό Σχέδιο (Β’ τάξης ΕΠΑΛ)
3. Ο Η/Υ στο χώρο των Δομικών Έργων (Γ’ ημερησίου και Δ’ εσπερινού ΕΠΑ.Λ)
Σύνολο 12 ώρες εβδομαδιαίος
Β] ΔΟΜΙΚΟΙ - ΤΕ01
1. Οικοδομικό Σχέδιο (Β’ τάξης ΕΠΑΛ)
2. Σχέδιο Δομικών Έργων με Η/Υ (Β’ τάξης και Γ’ εσπερινή ΕΠΑ.Λ)
3. Εργαστήριο τοπογραφίας (Β’ Τάξη ΕΠΑΛ)
4. Εργαστήριο Τεχνικών Έργων (Γ’ ημερησίου και Δ’ εσπερινού ΕΠΑ.Λ)
Παρακαλούμε για τις δικές σας άμεσες ενέργειες
ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ: 1) Έγγραφο ΔΔΕ Αιτωλ/νίας Αριθ. πρωτ. ΦΔ4/3α/6527Ι
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη