Thumbnail
Έρευνα του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ που δίνουμε σήμερα στη δημοσιότητα αποκαλύπτει ότι οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου που προβλέπουν την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών θα οδηγήσουν χιλιάδες εκπαιδευτικούς της δημόσιας και της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην ανεργία. 11.000 αναπληρωτές πιθανότατα απομακρύνονται από τη δημόσια εκπαίδευση, αφήνοντας δυσαναπλήρωτα κενά.

Έρευνα του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ που δίνουμε σήμερα στη δημοσιότητα αποκαλύπτει ότι οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου που προβλέπουν την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών θα οδηγήσουν χιλιάδες εκπαιδευτικούς της δημόσιας και της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην ανεργία. 11.000 αναπληρωτές πιθανότατα απομακρύνονται από τη δημόσια εκπαίδευση, αφήνοντας δυσαναπλήρωτα κενά.

Ειδικότερα για την ιδιωτική εκπαίδευση τυχόν ψήφιση της ρύθμισης που αφορά τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς θα επιφέρει την κατάργηση 527 θέσεων εργασίας, γεγονός που σημαίνει ότι απολύεται το 11,1% των υπηρετούντων ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Την ίδια ώρα οι ιδιοκτήτες αποκομίζουν από τη ρύθμιση περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως (θυμίζουμε ότι έχουν ήδη κερδίσει περί τα 30 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο από την ένταξη των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στο νέο μισθολόγιο),  ενώ οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί από τη συνεπακόλουθη μείωση των αποδοχών τους χάνουν 7,5 εκατομμύρια ευρώ και τα ασφαλιστικά ταμεία 5 εκατομμύρια ευρώ. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι ότι, ενώ προ της εφαρμογής του Ενιαίου Μισθολογίου το μισθολογικό κόστος αποτελούσε το 40,6% των εσόδων των ιδιωτικών σχολείων, μετά τις μειώσεις από την εφαρμογή του Ενιαίου Μισθολογίου, η μισθολογική δαπάνη έπεσε στο 30,3%, ενώ σε περίπτωση εφαρμογής της αύξησης ωραρίου το κόστος για μισθούς συρρικνώνεται στο 25,9% (οι ιδιοκτήτες ισχυρίζονται ότι για τους μισθούς διαθέτουν το 65% των διδάκτρων).
 
Και αναρωτιέται κάποιος εύλογα: Ποιο είναι το παραγόμενο εκπαιδευτικό/κοινωνικό όφελος από τη συγκεκριμένη ρύθμιση; Ποιος είναι ο μοναδικός ωφελημένος από τα νομοθετήματα των τριών τελευταίων ετών για την ιδιωτική εκπαίδευση;
 

Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα σε κόμματα και στους υπυευθύνους Παιδείας τους την έρευνα του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ και την έρευνα του ΙΝΕ-ΓΣΕΕ/ΟΙΕΛΕ που δημσιεύτηκε. 

Πατήστε το επισυναπτόμενο έγγραφο για να δείτε την έρευνα της  ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ

oiele.gr

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σπαζοκεφαλιά-γρίφος
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
Ανακαλύψτε την απάντηση σε αυτόν τον γρίφο και διαπιστώστε αν έχετε εξαιρετική αντίληψη και λογική σκέψη
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
robot
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
Η Αμερική επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά η Κίνα προηγείται ήδη στην κούρσα των ανθρωπόμορφων ρομπότ — και διαμορφώνει τη βιομηχανία του...
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
mathites
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα
Στη 42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα, οι Έλληνες μαθητές κέρδισαν δύο αργυρά και τέσσερα χάλκινα μετάλλια
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα