Thumbnail
Έρευνα του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ που δίνουμε σήμερα στη δημοσιότητα αποκαλύπτει ότι οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου που προβλέπουν την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών θα οδηγήσουν χιλιάδες εκπαιδευτικούς της δημόσιας και της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην ανεργία. 11.000 αναπληρωτές πιθανότατα απομακρύνονται από τη δημόσια εκπαίδευση, αφήνοντας δυσαναπλήρωτα κενά.

Έρευνα του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ που δίνουμε σήμερα στη δημοσιότητα αποκαλύπτει ότι οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου που προβλέπουν την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών θα οδηγήσουν χιλιάδες εκπαιδευτικούς της δημόσιας και της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην ανεργία. 11.000 αναπληρωτές πιθανότατα απομακρύνονται από τη δημόσια εκπαίδευση, αφήνοντας δυσαναπλήρωτα κενά.

Ειδικότερα για την ιδιωτική εκπαίδευση τυχόν ψήφιση της ρύθμισης που αφορά τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς θα επιφέρει την κατάργηση 527 θέσεων εργασίας, γεγονός που σημαίνει ότι απολύεται το 11,1% των υπηρετούντων ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Την ίδια ώρα οι ιδιοκτήτες αποκομίζουν από τη ρύθμιση περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως (θυμίζουμε ότι έχουν ήδη κερδίσει περί τα 30 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο από την ένταξη των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στο νέο μισθολόγιο),  ενώ οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί από τη συνεπακόλουθη μείωση των αποδοχών τους χάνουν 7,5 εκατομμύρια ευρώ και τα ασφαλιστικά ταμεία 5 εκατομμύρια ευρώ. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι ότι, ενώ προ της εφαρμογής του Ενιαίου Μισθολογίου το μισθολογικό κόστος αποτελούσε το 40,6% των εσόδων των ιδιωτικών σχολείων, μετά τις μειώσεις από την εφαρμογή του Ενιαίου Μισθολογίου, η μισθολογική δαπάνη έπεσε στο 30,3%, ενώ σε περίπτωση εφαρμογής της αύξησης ωραρίου το κόστος για μισθούς συρρικνώνεται στο 25,9% (οι ιδιοκτήτες ισχυρίζονται ότι για τους μισθούς διαθέτουν το 65% των διδάκτρων).
 
Και αναρωτιέται κάποιος εύλογα: Ποιο είναι το παραγόμενο εκπαιδευτικό/κοινωνικό όφελος από τη συγκεκριμένη ρύθμιση; Ποιος είναι ο μοναδικός ωφελημένος από τα νομοθετήματα των τριών τελευταίων ετών για την ιδιωτική εκπαίδευση;
 

Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα σε κόμματα και στους υπυευθύνους Παιδείας τους την έρευνα του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ και την έρευνα του ΙΝΕ-ΓΣΕΕ/ΟΙΕΛΕ που δημσιεύτηκε. 

Πατήστε το επισυναπτόμενο έγγραφο για να δείτε την έρευνα της  ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ

oiele.gr

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

skilaki
Μήπως ήρθε η ώρα να πάψετε να συμπεριφέρεστε στον σκύλο σας σαν να είναι παιδί σας; - Δείτε τους λόγους
Δείτε τους λόγους που πρέπει να πάψετε να συμπεριφέρεστε στον σκύλο σας σαν να είναι παιδί σας
Μήπως ήρθε η ώρα να πάψετε να συμπεριφέρεστε στον σκύλο σας σαν να είναι παιδί σας; - Δείτε τους λόγους
αγχος εξετάσεων
Οι επιδόσεις των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Σίγουρα τα θέματα των Πανελλαδικών είναι δύσκολα, διότι πρόκειται για διαγωνισμό συμπλήρωσης θέσεων και πρέπει να ξεχωρίσουν οι άριστοι από τους πολύ...
Οι επιδόσεις των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
mathimatika_epal
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Πρόβλημα στο Θέμα Γ - Τι προτείνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία
Προτείνεται να ληφθεί ως σωστή οποιαδήποτε από τις δύο προσεγγίσεις, για να μην αδικηθούν οι υποψήφιοι
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Πρόβλημα στο Θέμα Γ - Τι προτείνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία