Με μια εξαιρετικά υψηλή επίδοση ολοκληρώθηκε η προσπάθεια της Ιωάννας-Μαρίας Δαββέτα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2026, γεγονός που της ανοίγει διάπλατα την πόρτα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η νεαρή αριστούχος, η οποία είναι κάτοικος Γλυφάδας και αποφοίτησε από το 4ο Γενικό Λύκειο Γλυφάδας, κατάφερε να συγκεντρώσει το εντυπωσιακό νούμερο των 19.525 μορίων.
Μετά την επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η βαθμολογία αυτή της εξασφαλίζει με απόλυτη βεβαιότητα την επιτυχία του μεγάλου της στόχου, που δεν είναι άλλος από την εισαγωγή στη σχολή πρώτης επιλογής της, την Ιατρική Αθηνών (ΕΚΠΑ).