Με απόφαση που υπογράφει η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη, δύο σχολεία στην Αττική αποκτούν τα προσωνύμια «Γιάννης Ρίτσος» και «Ι. Καποδίστριας».
Πρόκειται για:
- Το 20ο Γενικό Λύκειο Αθήνας το οποίο μετονομάζεται σε 20ο Γενικό Λύκειο Αθήνας - «Γιάννης Ρίτσος» και
- το 5ο Γενικό Λύκειο Χαλανδρίου το οποίο μετονομάζεται σε 5ο Γενικό Λύκειο Χαλανδρίου - «Ι. Καποδίστριας»
Το 20ο Γενικό Λύκειο Αθήνας λειτουργεί υπό τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας, ενώ το 5ο Γενικό Λύκειο Χαλανδρίου λειτουργεί υπό τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας.