Τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΚΕΔΑΣΥ για τα σχολικά έτη 2026 έως 2029 ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Ειδικότερα, δημοσιοποιήθηκε η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλημάτων, την οποία υπογράφει η Υπουργός Σοφία Ζαχαράκη, σχετικά με τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ).
Η απόφαση αφορά τη στελέχωση των δομών για την άσκηση διοικητικού έργου και καλύπτει μια πλήρη τριετία, συγκεκριμένα τα σχολικά έτη 2026-2027, 2027-2028 και 2028-2029.
Οι εν λόγω αποσπάσεις πραγματοποιούνται κατόπιν σχετικής αίτησης που υπέβαλαν οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί και, όπως ορίζεται ρητά στην υπουργική απόφαση, η μετακίνησή τους δεν προκαλεί καμία επιπλέον δαπάνη για το δημόσιο ταμείο.
Με βάση την έκδοση της απόφασης, καλούνται πλέον οι κατά τόπους Διευθυντές και Διευθύντριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από τις περιοχές ευθύνης των οποίων εγκρίθηκαν οι αποσπάσεις, να προχωρήσουν άμεσα στην επίσημη ενημέρωση των εκπαιδευτικών που περιλαμβάνονται στους σχετικούς πίνακες.