Erasmus+
Το 8ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου στην εκπαιδευτική κορυφή: Επιμορφωτική Κινητικότητα Erasmus+ στο Όσλο της Νορβηγίας

Η Παιδαγωγική Ομάδα Erasmus+ του 8ου Γυμνασίου Χαλανδρίου συμμετείχε σε μια μοναδική εκπαιδευτική κινητικότητα στο Όσλο της Νορβηγίας, από τις 13 έως τις 20 Ιουλίου 2025, ενισχύοντας το διεθνές προφίλ του σχολείου και τη μαθησιακή εμπειρία των εκπαιδευτικών του. Το πρόγραμμα, στο πλαίσιο του Erasmus+, διοργανώθηκε από τον φορέα Eruditus School και είχε ως κύριο στόχο την εξοικείωση με καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και ψηφιακά εργαλεία εκπαίδευσης.

Καινοτομία και διαδραστική μάθηση στην καρδιά της εκπαίδευσης

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν το εντατικό σεμινάριο “Interactive Teaching – Educational Games, Outdoor Activities, New Technology”, όπου εστίασαν σε:

  • Διαδραστικές τεχνικές διδασκαλίας και εκπαιδευτικά παιχνίδια, όπως The Climate Collage και The Lost Pyramid.

  • Ψηφιακά εργαλεία WEB 2.0, όπως Quizlet Live, Kahoot, Gamma’s AI tools, Quiver app και Sumo.

  • Υπαίθρια μάθηση με χρήση εφαρμογών όπως το Goose Chase.

  • Πολιτισμική αλληλεπίδραση, μέσα από συνεργασίες με εκπαιδευτικούς από 16 διαφορετικές χώρες και παρουσίαση εθνικών παραδόσεων.

Η κινητικότητα επέτρεψε στους/στις εκπαιδευτικούς να ανταλλάξουν πρακτικές, να εμπλουτίσουν τη διδακτική τους προσέγγιση και να σχεδιάσουν μελλοντικές συνεργασίες μέσω eTwinning και Erasmus+ projects.

Πολιτισμός, φύση και βιωματική εκπαίδευση

Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά της Νορβηγίας, αναδεικνύοντας την αξία της βιωματικής μάθησης και της διεύρυνσης της ευρωπαϊκής ταυτότητας των εκπαιδευτικών και μαθητών.

Στρατηγική Erasmus+ και εκπαιδευτική αριστεία

Η δράση εντάσσεται στο τριετές σχέδιο διαπίστευσης Erasmus+ (2024–2027) του 8ου Γυμνασίου Χαλανδρίου, με στόχους που περιλαμβάνουν:

  • Προώθηση συμπερίληψης και βιωσιμότητας στην εκπαίδευση.

  • Καλλιέργεια ψηφιακού γραμματισμού και ηθικών αξιών.

  • Ενδυνάμωση βασικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών μέσω διεθνών συνεργασιών και καινοτόμων πρακτικών.

Το σχολείο αξιοποιεί τόσο τη χρηματοδότηση του KA121-SCH όσο και τη συμμετοχή σε Διεθνές Σχέδιο Συνεργασίας KA220-SCH, ενισχύοντας το δίκτυο συνεργασιών σε θέματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, ψηφιακής μάθησης και πολιτιστικής κληρονομιάς.

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί

Στην κινητικότητα συμμετείχαν:

  • Γάλλος Νικόλαος, Διευθυντής, Φυσικής Αγωγής

  • Μανώλογλου Ευαγγελία, Υποδιευθύντρια, Φιλόλογος

  • Δανάσκος Φώτης, Γεωλόγος – Φυσικοθεραπευτής

  • Κορρέ Ευαγγελία, Αγγλικών

  • Παμπούκη Ειρήνη, Φυσικής Αγωγής

  • Σκουτέλη Νεκταρία, Φιλόλογος

  • Χρυσανθακοπούλου Κωνσταντίνα, Φυσικός

Ένα βήμα μπροστά για την ελληνική εκπαίδευση

Με την επιτυχημένη συμμετοχή στο πρόγραμμα, το 8ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου αναβαθμίζει το εκπαιδευτικό του έργο, προάγει τη διεθνή συνεργασία και παρέχει στους εκπαιδευτικούς του σημαντικά εργαλεία και εμπειρίες για διάχυση στην υπόλοιπη σχολική κοινότητα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παπανικολάου άρια
Παπανικολάου: Έλεγαν πως η Άρια μπορεί να μη μιλήσει ποτέ κανονικά και τώρα μιλάει 3 γλώσσες
Δημήτρης Παπανικολάου για την κόρη του που βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού: Η αρχική διάγνωση ήταν πως η Άρια μπορεί να μη μιλήσει ποτέ κανονικά...
Παπανικολάου: Έλεγαν πως η Άρια μπορεί να μη μιλήσει ποτέ κανονικά και τώρα μιλάει 3 γλώσσες
λεφτα
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Γιατί θα πρέπει να γίνεται πάντα με πληρωμή όταν είναι εκτός ωραρίου
Όπως τονίζει ο Τηλέμαχος Κουντούρης, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η...
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Γιατί θα πρέπει να γίνεται πάντα με πληρωμή όταν είναι εκτός ωραρίου