διαμαρ
Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών αφορούν θέσεις που παραμένουν κενές μετά τις αρχικές τοποθετήσεις και για τις οποίες πραγματοποιούνται οριστικές τοποθετήσεις

Η διαδικασία τοποθέτησης εκπαιδευτικών σε οργανικές κενές θέσεις στη Θεσσαλονίκη έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, με δεκάδες εκπαιδευτικούς και συλλόγους να εκφράζουν την αντίθεσή τους στην αδιαφανή διαδικασία.

Ορισμός και ανάγκη κινητοποίησης

Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών αφορούν θέσεις που παραμένουν κενές μετά τις αρχικές τοποθετήσεις και για τις οποίες πραγματοποιούνται οριστικές τοποθετήσεις. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αιτήσεις ή ενστάσεις, ωστόσο στη Δυτική Θεσσαλονίκη η διαδικασία περιόρισε τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικούς με πρόσφατη συμπληρωματική μετάθεση, αποκλείοντας πολλούς με υψηλότερα μόρια.

Η απόφαση αυτή προκάλεσε διαμαρτυρία στις 19 Αυγούστου, με συγκέντρωση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Καταγγελίες για ανισότητα και παραβίαση κανονισμών

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη πρακτική παραβιάζει το Π.Δ. 50/1996, το οποίο προβλέπει ταυτόχρονη συμμετοχή όλων με βάση τα μόρια. Σύμφωνα με τους διαμαρτυρόμενους, η εφαρμογή δύο διαφορετικών κριτηρίων δημιουργεί αδικίες, δίνοντας θέσεις σε εκπαιδευτικούς με λιγότερα μόρια σε βάρος άλλων που είχαν υψηλότερη μοριοδότηση.

Παράλληλα, καταγγέλλεται ότι σε άλλες Διευθύνσεις της Κεντρικής Μακεδονίας η διαδικασία ήταν ανοιχτή για όλους, γεγονός που δείχνει την ύπαρξη διαφορετικών στάσεων και εφαρμογών των ίδιων κανόνων.

Απαιτήσεις και στάση της διοίκησης

Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης, οι εκπαιδευτικοί και οι εκπρόσωποι συλλόγων ζήτησαν άμεση έκδοση νέας πρόσκλησης για όλους τους ενδιαφερόμενους, ώστε οι τοποθετήσεις να γίνουν βάσει μορίων και με αξιοκρατικά κριτήρια.

Η αρμόδια Διευθύντρια Εκπαίδευσης, κ. Μπούτσκου, περιορίστηκε να δηλώσει ότι θα υποβάλει έγγραφο ερώτημα στο Υπουργείο Παιδείας για διευκρινίσεις, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο μη τροποποίησης της διαδικασίας εάν οι απαντήσεις δεν έρθουν άμεσα. Η στάση αυτή προκάλεσε νέες εντάσεις και επικρίσεις από τους εκπαιδευτικούς.

Αντίκτυπος και επόμενα βήματα

Οι εκπαιδευτικοί τόνισαν ότι η αξιολόγηση και μοριοδότηση είναι κεντρικά ζητήματα για το Υπουργείο Παιδείας, και η ύπαρξη τοπικών και ασαφών αποφάσεων υπονομεύει την αξιοπιστία της διαδικασίας.

Όπως δήλωσαν οι συμμετέχοντες, θα παραστούν μαζικά στην επόμενη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ, διεκδικώντας το δικαίωμα να κριθούν με βάση τα μόρια τους και να αποτραπεί κάθε μορφή ανισότητας και αυθαιρεσίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Η Μαρία Καρυστιανού σε ομιλία
Μαρία Καρυστιανού για εκταφές: «Για να δίνουν το πράσινο φως, έχουν σκεφτεί τρόπο να ελέγξουν το αποτέλεσμα»
«Υποχρεωτικά πρέπει να απευθυνθούμε σε εργαστήρια του εξωτερικού για θέματα αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης», δηλώνει η Μαρία Καρυστιανού,...
Μαρία Καρυστιανού για εκταφές: «Για να δίνουν το πράσινο φως, έχουν σκεφτεί τρόπο να ελέγξουν το αποτέλεσμα»
Κώστας Βλάσης
Κώστας Βλάσης (υφυπ. Παιδείας): «Πέναλτι δύο ετών» για αναπληρωτές που δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία
«Για αυτόν που δεν αναλαμβάνει υπηρεσία υπάρχει “πέναλτι” για δύο χρόνια», ξεκαθάρισε ο υφυπουργός Παιδείας Κώστας Βλάσης
Κώστας Βλάσης (υφυπ. Παιδείας): «Πέναλτι δύο ετών» για αναπληρωτές που δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία
δυτικης μακεδονιας
Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας: Εργαλείο έρευνας, τεχνολογίας και ανάπτυξης ο νέος Υπερυπολογιστής
Ο νέος υπερυπολογιστής, μοναδικός στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, εντάσσεται στην Κοινή Ευρωπαϊκή Επιχείρηση EuroHPC (Joint...
Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας: Εργαλείο έρευνας, τεχνολογίας και ανάπτυξης ο νέος Υπερυπολογιστής
ζαχαρ
Επίσκεψη της Σοφίας Ζαχαράκη στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο – Επίκεντρο το στεγαστικό και η ανάπτυξη του Ιδρύματος
Στο επίκεντρο το πρόβλημα της φοιτητικής στέγασης - Η δέσμευση της Υπουργού για στήριξη
Επίσκεψη της Σοφίας Ζαχαράκη στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο – Επίκεντρο το στεγαστικό και η ανάπτυξη του Ιδρύματος