erasmus
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η επιτόπια παρατήρηση διδασκαλίας (Job Shadowing), με έμφαση στην ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στη διδακτική πράξη και στην αξιοποίηση του μοντέλου της Μικτής Μάθησης

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Αγκαλιάζοντας τις 4 προτεραιότητες του Erasmus+ – Στοχεύοντας στην ολόπλευρη εξέλιξη του σχολείου μας», 3 εκπαιδευτικοί του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης συμμετείχαν με επιτυχία σε εκπαιδευτική κινητικότητα που πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 7 Μαρτίου 2025 στο Δημοτικό Σχολείο Jajinci στο Βελιγράδι της Σερβίας.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν η επιτόπια παρατήρηση διδασκαλίας (Job Shadowing), με έμφαση στην ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στη διδακτική πράξη και στην αξιοποίηση του μοντέλου της Μικτής Μάθησης. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να καταρτιστούν σε διδακτικές πρακτικές αξιοποίησης σύγχρονων εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης, τα οποία ενισχύουν τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, προάγουν τη δημιουργικότητα και υποστηρίζουν μια μαθητοκεντρική προσέγγιση. Μεταξύ των εργαλείων που παρουσιάστηκαν και αξιοποιήθηκαν ήταν τα: ChatGPT (OpenAI), Gamma, Vocal Remover and Isolation, Canva Magic Write, Quizizz, MagicSchool AI, SUNO και Slidesgo.

Η εκπαιδευτική εμπειρία εμπλουτίστηκε με επισκέψεις σε χώρους ιστορικής και πολιτιστικής σημασίας, καλλιεργώντας στους συμμετέχοντες διαπολιτισμική ενσυναίσθηση και ενισχύοντας την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα. Μέσα από τη συνεργασία με Σέρβους εκπαιδευτικούς, δόθηκε η ευκαιρία για ανταλλαγή καλών πρακτικών, επαναπροσδιορισμό διδακτικών μεθόδων και δημιουργία διεθνών συνεργασιών. Η επικοινωνία στην αγγλική γλώσσα συνέβαλε επιπλέον στην ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων των συμμετεχόντων.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές συναντήσεις με τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου υποδοχής, κατά τις οποίες παρουσιάστηκαν το εκπαιδευτικό σύστημα της Σερβίας, το πρόγραμμα σπουδών, οι συνθήκες εργασίας και εναλλακτικοί τρόποι οργάνωσης και διαχείρισης της σχολικής τάξης.

Η εν λόγω κινητικότητα αποτέλεσε μια ουσιαστική εμπειρία επαγγελματικής εξέλιξης και ένα σημαντικό βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό του σχολείου, παρέχοντας στους συμμετέχοντες τα κατάλληλα εφόδια για την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στο εκπαιδευτικό τους έργο.

Η συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα Erasmus+, με Εθνική Μονάδα Συντονισμού το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) και με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενδυνάμωσε τον ευρωπαϊκό του προσανατολισμό, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον εκσυγχρονισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Παράλληλα, προσέφερε στους εκπαιδευτικούς μας τη δυνατότητα να διευρύνουν τους επαγγελματικούς και πολιτιστικούς τους ορίζοντες, να εμπνευστούν και να εμπνεύσουν, προωθώντας μια ανοιχτή, συνεργατική και σύγχρονη εκπαιδευτική κουλτούρα.

ερασμους

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

enoikiazetai_1.jpg
Εφιάλτης τα ενοίκια: «Φοβάμαι ότι θα δούμε μια νέα γενιά αστέγων»
Στεγαστική κρίση στην Ελλάδα: Τα ενοίκια εκτοξεύονται, η κρατική στήριξη δεν φτάνει, και εκατοντάδες οικογένειες βρίσκονται στα όρια της απόγνωσης
Εφιάλτης τα ενοίκια: «Φοβάμαι ότι θα δούμε μια νέα γενιά αστέγων»
μαθητυ
Μαθητεία ή εκμετάλλευση; τι κρύβει το κυβερνητικό σχέδιο και τι δείχνει η ευρωπαϊκή εμπειρία
«Στη Γερμανία, το περίφημο dual system (διπλό σύστημα) συνδυάζει σχολείο και μαθητεία στην επιχείρηση»
Μαθητεία ή εκμετάλλευση; τι κρύβει το κυβερνητικό σχέδιο και τι δείχνει η ευρωπαϊκή εμπειρία
louketo
Σχολεία «φαντάσματα» στη Στερεά Ελλάδα: 25 μονάδες κλείνουν λόγω έλλειψης μαθητών
10 Δημοτικά και 15 Νηπιαγωγεία δεν θα ανοίξουν το 2025-2026 – Η δημογραφική κρίση χτυπάει τα χωριά και απειλεί το μέλλον της εκπαίδευσης
Σχολεία «φαντάσματα» στη Στερεά Ελλάδα: 25 μονάδες κλείνουν λόγω έλλειψης μαθητών