ρωμη

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ηρακλείου (ΣΔΕ Ηρακλείου) συμμετείχε στην εκδήλωση FierIDA - Roma 2025, έπειτα από πρόσκληση του CPIA Napoli città 2, συμβάλλοντας στη θεματική ενότητα για τη δημιουργία επιτυχημένων ευρωπαϊκών δικτύων στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο RomaTre από τις 29 έως τις 31 Ιανουαρίου 2025, ο διευθυντής του ΣΔΕ Ηρακλείου, κ. Ματθαίος Παρασύρης, και η συντονίστρια του προγράμματος Erasmus+, κ. Ελένη Τσαγκουρνή, παρουσίασαν τη συνεργασία του σχολείου με το CPIA Napoli città 2 από το 2018 και τις προοπτικές για το μέλλον.

Η παρουσία τους συνέβαλε στη διεύρυνση των συνεργασιών του ΣΔΕ Ηρακλείου με φορείς Εκπαίδευσης Ενηλίκων από την Ιταλία και την Ισπανία, εδραιώνοντάς το ως έναν αξιόπιστο εκπαιδευτικό οργανισμό στην Ελλάδα.

Μέσα από τις συζητήσεις και τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν, τέθηκαν οι βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.

Διαβάστε αναλυτικά το πρόγραμμα της εκδήλωσης ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»