dimotiko
 Μία δασκάλα και μητέρα 2 παιδιών, η οποία καθημερινά πηγαινοέρχεται από Θεσσαλονίκη στον Πολύγυρο, αγαπάει ιδιαίτερα τους μαθητές της, έχει συνδεθεί μαζί τους εδώ και μήνες, παράγοντας ουσιαστικό έργο, να αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο, περιοχή και μαθητές, επειδή έτσι αποφάσισαν κάποιοι, χωρίς να υπολογίσουν το παραμικρό.

Χωρίς δασκάλα έχουν μείνει οι μαθητές μιας τάξης στο στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πολυγύρου Χαλκιδικής, ύστερα από μία παιδαγωγικά απαράδεκτη απόφαση, που έχει να κάνει με την μετακίνηση δασκάλας -εν μέσω της σχολικής χρονιάς- σε άλλο σχολείο του δήμου, ύστερα από 5 μήνες διδασκαλίας! 

Ο λόγος για την δασκάλα της Γ’ Δημοτικού, η οποία υποχρεούται από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Χαλκιδικής, ξαφνικά να μεταβεί στο σχολείο των Βραστών, το οποίο -ύστερα από ζήτημα που προέκυψε- έμεινε με έναν δάσκαλο μείον. Για το ζήτημα αυτό, όπως αναφέρει σε σχετικό ρεπορταζ η τοική ιστοσελίδα xalkidikipolitiki οι γονείς ξεσηκώθηκαν με διαμαρτυρίες και ζητούν άρση της απόφασης και στηρίζοντας έτσι την δασκάλα των παιδιών.

Υπογραμμίζεται ότι η συγκεκριμένη δασκάλα κατέχει οργανική θέση και οι αναπληρωτές καθηγητές, οι οποίοι κάλλιστα θα μπορούσαν να μεταβούν στα Βραστά για να καλύψουν το διδακτικό κενό δεν είναι σε θέση, λόγω προσωπικών κωλυμάτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα του XalkidikiPolitiki η δασκάλα που επιλέχθηκε πρώτα για να μεταβεί στα Βραστά, ήταν αυτή της Ε’ τάξης, η οποία όμως ύστερα από ένσταση η οποία και έγινε δεκτή, έμεινε τελικά στη θέση της, με αποτέλεσμα ο κλήρος να λάχει στην δασκάλα της Γ’ τάξης, της οποίας η ένσταση για αναγκαστική μετακίνηση απορρίφθηκε.

Το συμπέρασμα; Μία δασκάλα και μητέρα 2 παιδιών, η οποία καθημερινά πηγαινοέρχεται από Θεσσαλονίκη στον Πολύγυρο, αγαπάει ιδιαίτερα τους μαθητές της, έχει συνδεθεί μαζί τους εδώ και μήνες, παράγοντας ουσιαστικό έργο, να αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο, περιοχή και μαθητές, επειδή έτσι αποφάσισαν κάποιοι, χωρίς να υπολογίσουν το παραμικρό. Ούτε καν την ψυχολογία των μικρών μαθητών της Γ’ Δημοτικού, παιδιών που αγαπούν και έχουν εμπιστοσύνη στην δασκάλα τους, αφού μαζί της διανύουν εδώ και 5 ολόκληρους μήνες το σχολικό τους έτος.

Με ποια μέτρα και με ποια σταθμά η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Χαλκιδικής αποφασίζει να διαταράξει την κανονικότητα των μικρών παιδιών και τη λειτουργία του συγκεκριμένου σχολείου; Πως είναι δυνατόν να αναγκάζει με απόφασή της μια δασκάλα που κατέχει οργανική θέση σε αναγκαστική μετακίνηση;

Αυτές οι μεταθέσεις-μετακινήσεις είναι παιδαγωγικά απαράδεκτες και σε κάθε περίπτωση, γίνονται με το άνοιγμα των σχολείων και όχι με τη σχολική σεζόν σε εξέλιξη. Είναι απαράδεκτο τα παιδιά να υποχρεούνται να αλλάξουν 5 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων τους δασκάλα και πρόγραμμα επειδή πρέπει να καλυφθούν ανάγκες σε κάποιο άλλο μέρος.

Τις ανάγκες των παιδιών της Γ’ τάξης στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πολυγύρου ποιος θα τις καλύψει που από εχθές αντί για ουσιαστικό μάθημα, ζωγραφίζουν για 6 ώρες και μπαινοβγαίνουν μέσα στην τάξη ολοένα και διαφορετικοί δάσκαλοι…μέχρι να γνωριστούν με τα παιδιά, όπως συνέβη την πρώτη ημέρα του Σεπτεμβρίου που άνοιξαν τα σχολεία.

Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, οι γονείς των παιδιών της Γ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πολυγύρου, αποφάσισαν να μην στείλουν τα παιδιά τους στις 29/01 για μάθημα, αλλά να ξεσηκωθούν τις πρωινές ώρες έξω από το σχολείο, ζητώντας άρση της απόφασης και στηρίζοντας έτσι την δασκάλα των παιδιών, η οποία εδώ και δύο ημέρες μεταβαίνει καθημερινά στον Πολύγυρο για να περνάει χρόνο με τους μικρούς μαθητές της στα διαλείμματα.

Είναι πραγματικά άξιο απορίας πως και γιατί το 2ο Δημοτικό Σχολείο του Πολυγύρου, τελευταία αποτελεί τον εύκολο στόχο για την Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, που με τις αποφάσεις τείνει στην υποβάθμιση του σχολείου, αλλά όχι και στην νοημοσύνη των γονιών, οι οποίοι είναι έτοιμοι να αντιδράσουν για τα δίκαια αιτήματά τους, όσον αφορά τα παιδιά τους και ένα ασφαλή εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Και όσο και αν η Πρωτοβάθμια Διεύθυνση του νομού επικαλείται συνεχώς το θέμα των “ελεύθερων ωρών” που έχει το συγκεκριμένο σχολείο από δασκάλους και δασκάλες, δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την μετακίνηση μιας δασκάλας που εδώ και 5 μήνες διδάσκει στα παιδιά της Γ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πολυγύρου, με την αντικατάσταση κάποιου άλλου, αγνώστου εκπαιδευτικού στα παιδιά.

Με λίγα λόγια δεν ακούγεται και τόσο λογικό, να πρέπει να “μετακινηθεί” ένα σχολείο…για να σώσει ένα άλλο. Είναι κάπως αντιπαιδαγωγικό όλο αυτό…Δεν νομίζετε;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Χρήστος Μπούρας
Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών: Ποιοι φοιτητές κινδυνεύουν να διαγραφούν από τις αρχές Νοεμβρίου
Σύμφωνα με τον ίδιο, περίπου 20.000 άτομα πληρούν τα κριτήρια, ενώ 850 φοιτητές έχουν ακόμη μία τελευταία ευκαιρία να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους...
Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών: Ποιοι φοιτητές κινδυνεύουν να διαγραφούν από τις αρχές Νοεμβρίου
Τέμπη: Πάνος Ρούτσι - Πατέρας του Ντάνιελ
Τέμπη - Και δεύτερος πατέρας σε απεργία πείνας: «Θα σταθώ δίπλα σου, Πάνο, μέχρι τέλους»
Απεργία πείνας δίπλα στον Πάνο Ρούτσι – Ένας ακόμη πατέρας λέει «Μέχρι Τέλους»
Τέμπη - Και δεύτερος πατέρας σε απεργία πείνας: «Θα σταθώ δίπλα σου, Πάνο, μέχρι τέλους»
ΥΠΑΙΘΑ
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με θέμα: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»
ταξη
Σχολεία στα Χανιά χωρίς δασκάλους και νηπιαγωγούς – Πάνω από 200 τα κενά μία εβδομάδα μετά το πρώτο κουδούνι
Υπολειτουργούν ολοήμερα και ειδική αγωγή – εκατοντάδες παιδιά χωρίς παράλληλη στήριξη
Σχολεία στα Χανιά χωρίς δασκάλους και νηπιαγωγούς – Πάνω από 200 τα κενά μία εβδομάδα μετά το πρώτο κουδούνι