yptourismou
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές

Το Υπουργείο Τουρισμού δημοσίευσε σε ΦΕΚ τον τρόπο και την διαδικασία επιλογής και πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών με ωριαία αντιμισθία για την κάλυψη έκτακτων αναγκών των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.).

Δείτε εδώ αναλυτικά το ΦΕΚ

Μοριοδότηση Κριτηρίων

Τα κριτήρια επιλογής, διακρίνονται στις παρακάτω κατηγορίες:

1. Σπουδές,

2. Διδακτική εμπειρία,

3. Ερευνητική εμπειρία,

4. Επαγγελματική εμπειρία,

5. Συγγραφικό έργο,

6. Ξένες γλώσσες.

Ειδικότερα, τα μόρια που δίνονται σε κάθε μία κατηγορία είναι τα εξής:

1. ΣΠΟΥΔΕΣ

α) Μεταπτυχιακές Σπουδές: 15 μόρια

β) Διδακτορικό δίπλωμα: 20 μόρια

Τα παραπάνω μόρια προσμετρώνται αποκλειστικά εφόσον εμπίπτουν στο γνωστικό αντικείμενο της υπό πλήρωση θέσης ή σε αντικείμενα που αφορούν την εκπαίδευση ή τη διοίκηση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση περισσότερων του ενός τίτλου μοριοδοτείται μόνον ο ανώτερος.

Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών λαμβάνονται υπόψη μισθολογικά επίσης μόνον εφόσον συνδέονται άμεσα με το διδασκόμενο μάθημα, κατόπιν εισήγησης του αρμόδιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου και απόφασης του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Τουρισμού.

γ) Βασικές σπουδές

Βασικός τίτλος σπουδών: Βαθμός πτυχίου Χ 1

2. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ:

Λαμβάνεται υπόψη η διδακτική εμπειρία κατ’ ανώτατο όριο επτά ετών και εφόσον πραγματοποιήθηκε η διδασκαλία μέσα στην τελευταία δεκαπενταετία. Ειδικότερα:

- Διδακτική εμπειρία σε αναγνωρισμένα ιδρύματα τριτοβάθμιας ή Ανώτερης εκπαίδευσης με τουριστική κατεύθυνση για τουλάχιστον 6 μήνες απασχόληση με πλήρες ωράριο ή τουλάχιστον 150 ώρες διδασκαλίας ετησίως για ωρομίσθιους:

8 μόρια κατ’ έτος (εκπ/κό έτος Σεπτέμβριος - Ιούνιος)

- Διδακτική εμπειρία σε ΤΕΣ, ΤΕΣΤΕ, TEE, ΕΠΑΣ/ΟΤΕΚ ή μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση για τουλάχιστον 6 μήνες απασχόληση με πλήρες ωράριο ή τουλάχιστον 250 ώρες διδασκαλίας ετησίως για ωρομίσθιους:

4 μόρια κατ’ έτος (εκπ/κό έτος Σεπτέμβριος - Ιούνιος)

- Άλλη διδακτική εμπειρία σε δευτεροβάθμια εκπαίδευση για τουλάχιστον 6 μήνες απασχόληση με πλήρες ωράριο ή τουλάχιστον 250 ώρες διδασκαλίας ετησίως για ωρομίσθιους:

2 μόρια κατ’ έτος (εκπ/κό έτος Σεπτέμβριος -Ιούνιος).

Σημειώνεται ότι οι βεβαιώσεις διδακτικής εμπειρίας προκειμένου να γίνουν δεκτές θα πρέπει να αναγράφουν τις ώρες διδασκαλίας ανά εκπαιδευτικό έτος (Σεπτέμβριος έως Ιούνιος).

Όσον αφορά βεβαιώσεις από ιδιωτικές Σ.Α.Ε.Κ. απαιτείται επικύρωση από την αρμόδια διεύθυνση εποπτείας του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (πρώην Ο.Ε.Ε.Κ.).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»