βουλή
Δείτε τις ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί

"Καταιγίδα" ερωτήσεων (30 μέσα στο α΄ 10ήμερο του Δεκεμβρίου) για την παιδεία κατατέθηκαν, προς τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη, στη Βουλή,  από Βουλευτές της αντιπολίτευσης και του κυβερνώντος κόμματος. 

Οι ερωτήσεις που κατατέθηκαν χθες Δευτέρα:

  1. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ για την άμεση στελέχωση του Γυμνασίου Τροπαίων με καθηγητές Μαθηματικών και Πληροφορικής, 3 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής περιόδου;     
  2. Να σταματήσει τώρα η ΕΔΕ σε βάρος των εκπαιδευτικών του 4ου ΓΕΛ Βέροιας στην ΠΕ Ημαθίας.     
  3. Για την στέγαση των μαθητών του 4ου Δημοτικού και του 1ου Γυμνασίου στο Μόναχο και τα προβλήματα των εκπαιδευτικών.     
  4. Σοβαρότατα ερωτήματα και πρωτοφανή ζητήματα αδιαφάνειας, αξιοκρατίας και έλλειψης αντικειμενικότητας στη διαδικασία αξιολόγησης των ερευνητικών προτάσεων στο έργο «Συμπράξεις Ερευνητικής Αριστείας»     
  5. Ειδική μέριμνα για τους Φοιτητές και Μαθητές με τη νόσο «Κοιλιοκάκη» _ Δυνατότητα μετεγγραφών και μοριοδότηση.     
  6. Κτιριακό και ανάγκη ανέγερσης νέου σχολικού κτιρίου για τη στέγαση του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Ξάνθης.     
  7. Ερωτήματα σχετικά με την υλοποίηση του θεσμού των Κέντρων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.).     
  8. Να προσδιοριστούν και να αποδοθούν άμεσα τα επαγγελματικά δικαιώματα των Πτυχιούχων Μηχανικών ΤΕΙ 16 ειδικοτήτων που βρίσκονται στον «αέρα» 2 δεκαετίες.

Οι ερωτήσεις που κατατέθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα .  

  1. Εκατοντάδες οι αποκρυφιστικές αιρέσεις, αδελφότητες και παραθρησκευτικές οργανώσεις _ σέχτες που λειτουργούν στην Ελλάδα, σύμφωνα με το εκκλησιαστικό ρεπορτάζ.     
  2. Επιβεβλημένη η παρέμβαση των Υπουργείων Παιδείας και Υποδομών για την μετεγκατάσταση των Ειδικών Σχολείων του Ηρακλείου.
  3. Να καλυφθούν άμεσα τα μεγάλα κενά σε διδακτικό προσωπικό και όλες οι ανάγκες στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου.     
  4. Ελλιπής η προσβασιμότητα των φοιτητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ)     
  5. Για τα σοβαρά προβλήματα των εργαζομένων και της λειτουργίας του Κοργιαλένειου Ιδρύματος στην Κεφαλονιά.     
  6. Αποτέλεσμα πρωτοφανούς κυβερνητικής αδιαφορίας η απαράδεκτη εικόνα στις εγκαταστάσεις του Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του ΑΠΘ.     
  7. Απαράδεκτη απόφαση του Υπ. Παιδείας _ Γονείς μαθητών με αυτισμό ή νοητική στέρηση που σπάνε κάτι στο σχολείο, καλούνται να πληρώσουν τις ζημιές.
  8. Να ενισχυθούν οικονομικά τα Αθλητικά Σωματεία και να εφαρμοστεί ο υφιστάμενος νόμος ώστε τα παιδιά που αγωνίζονται στα αγωνιστικά τμήματα των Σωματείων να μην πληρώνουν συνδρομή.     
  9. Προβλήματα του νοσοκομείου "Αρεταίειο".     
  10. Προβολή ακατάλληλου περιεχομένου σε παιδική ζώνη του Star Channel και προστασία της σεξουαλικής ανάπτυξης των ανηλίκων     
  11. Αντιμετώπιση του προβλήματος των τεράστιων εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δυτικού Τομέα Αθηνών.     
  12. Ενημέρωση σχετικά με την υλοποίηση του έργου της κατασκευής κλειστού γυμναστηρίου ξιφασκίας στην Πόμπια του Δήμου Φαιστού, Ηρακλείου Κρήτης.
  13. Για τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων του Δήμου Ήλιδας.     
  14. Να κατασκευαστούν όλες οι απαραίτητες αθλητικές υποδομές στη Ζάκυνθο.     
  15. Επιτακτική ανάγκη το έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων για την Ειδική Αγωγή.     
  16. Γιατί παραμένουν τα κενά στην παράλληλη στήριξη σε σχολικές μονάδες της Χαλκιδικής;     
  17. Ερωτήματα σχετικά με την υλοποίηση του θεσμού των Κέντρων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.).     
  18. Κτιριακό και ανάγκη ανέγερσης νέου σχολικού κτιρίου για τη στέγαση του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Ξάνθης.     
  19. Για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί με τη μη χρηματοδότηση της Εθνικής Ομάδας Ju Jitsu και συνολικά αποστολών εθνικών ομάδων σε διεθνείς διοργανώσεις.     
  20. Με σοβαρότατες κτιριακές ανάγκες το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θήβας και Ειδικό Νηπιαγωγείο Θήβας.     
  21. Σοβαρά προβλήματα στη σχολική στέγη στο Δροσερό Δήμου Ξάνθης.     
  22. Κατάθεση εγγράφων που αποδεικνύουν το σύννομο του διορισμού του κ. Ι.Α. ως Υποδιοικητή της 4ης ΔΥΠΕ. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
εκπαιδευτικός
Στη Βουλή σήμερα Δευτέρα οι άδειες αναπληρωτών και το νέο πειθαρχικό των φοιτητών
Δύο επίκαιρες ερωτήσεις για την παιδεία έχουν προγραμματιστεί να συζητηθούν σήμερ Δευτέρα, στη 1 το μεσημέρι
Στη Βουλή σήμερα Δευτέρα οι άδειες αναπληρωτών και το νέο πειθαρχικό των φοιτητών