Σε απολογία καλούνται μαθητές του 2ου Γυμνασίου και του 2ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης και μαζί και οι γονείς τους (για παραμέληση ανηλίκου) επειδή κινητοποιήθηκαν τον περσινό Φλεβάρη ενάντια στην ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων και ενάντια στις εξαγγελίες για εθνικό απολυτήριο, διεκδικώντας ταυτόχρονα αναβάθμιση των υποδομών του σχολείου τους και δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία για όλους τους μαθητές.
Απαράδεκτη κλήση για απολογία σε μαθητές και γονείς στη Θεσσαλονίκη
Επειδή κινητοποιήθηκαν τον περσινό Φλεβάρη ενάντια στην ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο