κοζυρης
Δείτε τα ονόματα των μελών της νέας Διοικούσας Επιτροπής

Δημοσιεύθηκε σήμερα σε ΦΕΚ απόφαση της υφυπουργού Παιδείας κ.Ζέττας Μακρή, με την οποία διαπιστώνεται η  λήξη θητείας, από 30-11-2024, του Προέδρου και των μελών της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)  και ανακοινώνεται η συγκρότηση της νέας Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ως ακολούθως:

1. Κοζύρης Νεκτάριος του Γεωργίου, Καθηγητής της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Ε.Μ.Π.), ως Πρόεδρος, με αναπληρωτή τον Αντωνίου Αλέξανδρο-Σταμάτιο του Γεωργίου, Καθηγητή Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.), ως αναπληρωτή Προέδρου.

2. Ζυμπίδης Δημήτριος του Κωνσταντίνου, Σύμβουλος Α’ του Ι.Ε.Π., Εκπαιδευτικός ΠΕ70, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) του Ι.Ε.Π., ως Αντιπρόεδρος, με αναπληρώτρια τη Μητσιάκη Μαρία του Ιωάννη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Δ.Π.Θ.), μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) του Ι.Ε.Π., ως αναπληρώτρια Αντιπρόεδρο.

3. Λουλάκης Μιχαήλ του Μενέλαου, μέλος Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Ε.Μ.Π.) με αναπληρωτή τον Καρπούζη Κωνσταντίνο του Χρήστου, μέλος Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, ως μέλη.

4. Ρηνάκη Αικατερίνη του Νικολάου  Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αναπληρωτή τον Παπαδόπουλο Νικόλαο του Δημητρίου Σύμβουλο Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ως μέλη.

5. Μαρκαντωνάκης Στυλιανός του Γεωργίου Σύμβουλο Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με αναπληρώτρια την Μπαμπαλώνα Ελένη του Θωμά Σύμβουλο Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως μέλη.ως μέλη.

6. Βαμνιές Δημήτριος του Εμμανουήλ,  Διευθυντής του Πρότυπου Σχολείου «Βαρβάκειο Λύκειο» με αναπληρωτή τον Φριλίγκο Ιωάννη του Βύρωνος Διευθυντή του Πρότυπου Σχολείου «Τζάνειο Γυμνάσιο», ως μέλη.

7. Τσούνη Βασιλική του Βασιλείου  Διευθύντρια του Πειραματικού Σχολείου «Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών» με αναπληρώτρια την Καμπούρη Ιωάννα του Γεωργίου , Προϊσταμένη του Πειραματικού Σχολείου «Πειραματικό Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου», ως μέλη.

Γραμματέας της Επιτροπής/Δ.Ε.Π.Π.Σ. ορίζεται η Μπούσιου Ξανθούλα του Κωνσταντίνου,  αποσπασμένη εκπαιδευτικός κατηγορίας Π.Ε. του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με αναπληρώτριά της την Ζούρα Ειρήνη του Αποστόλου  διοικητική υπάλληλο κατηγορίας Π.Ε. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Η θητεία των μελών της Δ.Ε.Π.Π.Σ. είναι τετραετής (4ετής) και μπορεί να ανανεώνεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Δείτε το ΦΕΚ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»