taksi
Η παρούσα πρόσκληση έχει ως στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και τη χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υποδομών σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας ανακοίνωσε την έναρξη υποβολής προτάσεων στο πλαίσιο του Προγράμματος «Θεσσαλία 2021-2027», με στόχο την ενίσχυση των υποδομών εκπαίδευσης και κατάρτισης σε όλη την περιοχή.

H πρόσκληση με τίτλο «Ενίσχυση εκπαιδευτικών υποδομών και εξοπλισμού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – Προμήθεια εξοπλισμού ΤΠΕ για τις εκπαιδευτικές δομές» προσφέρει προϋπολογισμό ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση και υποστήριξη των σχολικών μονάδων σε νέες τεχνολογίες.

Όπως επισημαίνεται η παρούσα πρόσκληση έχει ως στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και τη χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υποδομών σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η προμήθεια περιλαμβάνει σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό και εργαλεία εκπαίδευσης που ανταποκρίνονται τόσο στις ανάγκες των μαθητών, όσο και στην ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας.

Συγκεκριμένα, το έργο καλύπτει:

Εργαστήρια πληροφορικής: Εξοπλισμό όπως servers, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, εκτυπωτές και ακουστικά, που υποστηρίζουν την εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες.

Διαδραστικά συστήματα για δημοτικά σχολεία: Προμήθεια εξοπλισμού για τις τάξεις γ’ και δ’ δημοτικού που δεν έχουν καλυφθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης, με στόχο τη βελτίωση της διδασκαλίας μέσω διαδραστικών μέσων.

Διαδραστικές συσκευές για νηπιαγωγεία: Τεχνικά μηχανήματα που εμπλουτίζουν τη μάθηση και ενισχύουν τη συμμετοχή των παιδιών μέσα από διαδραστικές εφαρμογές.

Εργαστήρια εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας: Καινοτόμες λύσεις που προσφέρουν στους μαθητές μία πρωτοποριακή μαθησιακή εμπειρία, προωθώντας τη δημιουργική σκέψη και τη βιωματική μάθηση.

Η προθεσμία υποβολής προτάσεων άνοιξε στις 18 Νοεμβρίου 2024 και λήγει στις 17 Ιανουαρίου 2025 (14:00). Η αξιολόγηση των προτάσεων θα γίνει με άμεση διαδικασία, εξασφαλίζοντας την ταχεία προώθηση των έργων.

Η πρόσκληση απευθύνεται στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού – Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, το οποίο θα είναι υπεύθυνο για την υλοποίηση της δράσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΟΦ: Ανακαλείται παρτίδα του δημοφιλούς αντιβιοτικού Fucidin – Τι επικίνδυνο βρέθηκε στα χάπια

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxolikes_monades.jpg
Ειδική Αγωγή: Ποιες ΣΜΕΑΕ ανοίγουν, ποιες καταργούνται και ποιες αναβαθμίζονται
Νέος σχεδιασμός για τις ΣΜΕΑΕ: Ριζικές αλλαγές σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή
Ειδική Αγωγή: Ποιες ΣΜΕΑΕ ανοίγουν, ποιες καταργούνται και ποιες αναβαθμίζονται
τράπεζες
Έρχεται κοινό δίκτυο ΑΤΜ για όλες τις τράπεζες – Ποιες χρεώσεις καταργούνται από τις 11 Αυγούστου
Νέο μοντέλο με κοινόχρηστα ΑΤΜ εξετάζουν οι τράπεζες, με στόχο την κατάργηση προμηθειών και χαμηλότερο κόστος για τους καταναλωτές
Έρχεται κοινό δίκτυο ΑΤΜ για όλες τις τράπεζες – Ποιες χρεώσεις καταργούνται από τις 11 Αυγούστου
Έβρος
Έβρος: 150 άγρια άλογα εγκλωβισμένα σε νησίδα χωρίς νερό – Επιχείρηση διάσωσης από φορείς
Εδώ και εβδομάδες μεταφέρονται καθημερινά νερό και τροφή στη νησίδα των 17.000 στρεμμάτων (video)
Έβρος: 150 άγρια άλογα εγκλωβισμένα σε νησίδα χωρίς νερό – Επιχείρηση διάσωσης από φορείς
ιεπ
Ασυλία υπό όρους για τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων: Ποιοι απαλλάσσονται από ευθύνη στο ΙΕΠ
Η νέα ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας θωρακίζει τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων του ΙΕΠ από προσωπική ευθύνη, με σαφείς προϋποθέσεις και εξαιρέσεις
Ασυλία υπό όρους για τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων: Ποιοι απαλλάσσονται από ευθύνη στο ΙΕΠ