3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
Αρνήθηκε τον διαχωρισμό της τάξης 24 μαθητών σε δύο μικρότερα τμήματα – Είπε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης αλλά όχι άμεσα

Από 24 μαθητές αποτελείται η Α’ τάξη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου, αρκετοί από τους οποίους χρειάζονται αυξημένη εκπαιδευτική υποστήριξη για διαφορετικούς λόγους ο καθένας. Διαθέτει μόνο μία δασκάλα παράλληλης στήριξης, με αποτέλεσμα οι ανάγκες των παιδιών να μην καλύπτονται επαρκώς, ενώ η διδασκαλία δυσχεραίνεται για όλους, όπως αναφέρουν οι γονείς των μαθητών σε ανακοίνωσή τους.

«Η πολυπληθής σύνθεση της τάξης διαταράσσει την ομαλή επικοινωνία μεταξύ τους, με αποτέλεσμα αρκετές φορές να οδηγούνται σε συγκρούσεις, με τα ανάλογα αποτελέσματα. Επιπλέον, τόσο η αίθουσα που γίνεται το μάθημα, όσο και το εργαστήριο πληροφορικής που γίνεται το μάθημα της πληροφορικής, δεν πληρούν την αναλογία ασφάλειας μαθητή ανά τ.μ.» τονίζουν.

Πάντως, ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Ιωάννης Κάππος ενημέρωσε τους γονείς ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης, αλλά όχι άμεσα. Επίσης, αρνήθηκε το αίτημα των γονέων για διαχωρισμό της τάξης σε δύο μικρότερα τμήματα.

Οι γονείς χαρακτηρίζουν «προκλητική» τη στάση του κ. Κάππου, καθώς «εφαρμόζει στην πράξη την πολιτική των συγχωνεύσεων».

Η ανακοίνωση των Γονέων της 1ης Τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, γονείς της 1ης τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου βρεθήκαμε ξανά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Αθηνών, διεκδικώντας άμεσες λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η τάξη των παιδιών μας. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν και γονείς από άλλα σχολεία του Περιστερίου και του Χαϊδαρίου, καθώς και εκπρόσωποι των αντίστοιχων ενώσεων συλλόγων γονέων.

Το πρόβλημά μας:

Η τάξη της 1ης Δημοτικού αποτελείται από 24 μαθητές, αρκετοί από τους οποίους χρειάζονται αυξημένη εκπαιδευτική υποστήριξη για διαφορετικούς λόγους ο καθένας. Διαθέτει μόνο μία δασκάλα παράλληλης στήριξης, με αποτέλεσμα οι ανάγκες των παιδιών να μην καλύπτονται επαρκώς, ενώ η διδασκαλία δυσχεραίνεται για όλους. Η πολυπληθής σύνθεση της τάξης διαταράσσει την ομαλή επικοινωνία μεταξύ τους, με αποτέλεσμα αρκετές φορές να οδηγούνται σε συγκρούσεις, με τα ανάλογα αποτελέσματα. Επιπλέον, τόσο η αίθουσα που γίνεται το μάθημα, όσο και το εργαστήριο πληροφορικής που γίνεται το μάθημα της πληροφορικής, δεν πληρούν την αναλογία ασφάλειας μαθητή ανά τμ.

Τι ζητάμε:

Ασφαλείς και αξιοπρεπείς συνθήκες μάθησης για τα παιδιά μας!

Απαιτούμε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας:

  1. Την άμεση τοποθέτηση δεύτερης δασκάλας παράλληλης στήριξης για την καλύτερη κάλυψη των αναγκών των μαθητών.
  2. Το διαχωρισμό της τάξης σε δύο τμήματα με την προσθήκη επιπλέον εκπαιδευτικού, για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του μαθήματος.

Τι συνέβη στη συνάντηση στην Πρωτοβάθμια:

Στη διάρκεια της συνάντησης, ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Ιωάννης Κάππος, παρά τις επανειλημμένες πιέσεις και τις ερωτήσεις μας, αρνήθηκε να αναλάβει ουσιαστική δράση. Ειδικότερα:

  • Μας ενημέρωσε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης παράλληλης στήριξης, αλλά αυτό δεν θα πραγματοποιηθεί άμεσα, καθώς η διαδικασία θα ξεκινήσει εκ νέου με τις επόμενες διαθέσιμες τοποθετήσεις.
  • Στο αίτημά μας για διαχωρισμό της τάξης σε δύο μικρότερα τμήματα, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια και την εκπαιδευτική πρόοδο των παιδιών, η απάντηση ήταν αρνητική, χωρίς να προσφέρει καμία εναλλακτική.
  • Όταν ρωτήθηκε με ποια εκπαιδευτικά κριτήρια βασίζεται η απόφαση αυτή, απέφυγε να δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις και μας παρέπεμψε σε μελλοντική γραπτή απάντηση στο σχολείο μας.

Συμπεράσματα:

Αξίζει να σημειωθεί πως η προκλητική στάση του κ. Κάππου δεν αποτελεί προσωπική του επιλογή, αλλά προφανώς εφαρμόζει στην πράξη την πολιτική των συγχωνεύσεων. Μάλιστα, ακόμη κι όταν του ζητήσαμε να δώσει θετική γνωμοδότηση και να την προωθήσει στη Διεύθυνση Περιφέρειας, ώστε να μεταβιβαστεί η ευθύνη στους ανωτέρους του, αρνήθηκε κατηγορηματικά.

Είναι πλέον προφανές ότι η κατάσταση δεν περιορίζεται στο δικό μας σχολείο, καθώς οι γονείς και εκπαιδευτικοί από άλλα σχολεία των δυτικών προαστίων μετέφεραν εικόνες αντίστοιχων προβλημάτων που προκάλεσαν οι πρόσφατες συγχωνεύσεις, καθιστώντας την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολικών τάξεων αδύνατη.

Τα παρατάμε ή συνεχίζουμε;

Ως γονείς, είμαστε αποφασισμένοι να μην εγκαταλείψουμε τον αγώνα. Ζητάμε από τη Διεύθυνση Περιφέρειας και τους αρμόδιους φορείς να δώσουν επιτέλους άμεσες λύσεις. Θέλουμε τα παιδιά μας να έχουν την εκπαίδευση που δικαιούνται σε συνθήκες που προάγουν την ασφάλεια και την ανάπτυξή τους. Διεκδικούμε και θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε τα αυτονόητα μέχρι να εισακουστούμε.

Έχουμε ανάγκη τη στήριξη όλων των γονιών και όλων των κατοίκων της πόλης και των γειτονιών μας!

Γονείς της 1ης τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου

Ανακοίνωση γονέων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi_anaplirotes_kathigites
Αυταρχισμός και εκδικητικότητα από το ΥΠΑΙΘΑ: Διώκονται οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί αντί να λυθούν τα προβλήματα της εκπαίδευσης
Η πρακτική αυτή της κυβέρνησης είναι μια φτηνή προσπάθεια εκφοβισμού και τρομοκράτησης, προκειμένου να επιβληθούν οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της
Αυταρχισμός και εκδικητικότητα από το ΥΠΑΙΘΑ: Διώκονται οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί αντί να λυθούν τα προβλήματα της εκπαίδευσης
¨κατάργηση¨ του Πανεπιστημιακού ασύλου
Ποιοι επιχειρούν μπλόκο στην ίδρυση παραρτήματος του ΕΚΠΑ στην Κύπρο αν και το 90% των Κυπρίων το θέλουν
Η εκτίμηση είναι ότι σε μεγάλο βαθμό η όλη καθυστέρηση και οι παλινωδίες έχουν να κάνουν και με παρασκηνιακούς χειρισμούς των ιδιωτικών συμφερόντων...
Ποιοι επιχειρούν μπλόκο στην ίδρυση παραρτήματος του ΕΚΠΑ στην Κύπρο αν και το 90% των Κυπρίων το θέλουν
kimolia
Εκπαιδευτικοί: Καταγγελίες για εκφοβισμό του ΥΠΑΙΘΑ - Ζητούν μονιμοποίηση αναπληρωτών
Αντίδραση των Σ.Ε.Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης στις πιέσεις για αξιολόγηση και μονιμοποιήσεις εκπαιδευτικών - Καλούν σε κινητοποίηση στις 10/12
Εκπαιδευτικοί: Καταγγελίες για εκφοβισμό του ΥΠΑΙΘΑ - Ζητούν μονιμοποίηση αναπληρωτών
paidia_kids_kataskinoseis.jpg
ΟΠΕΚΑ- Επίδομα παιδιού: Έκλεισε η πλατφόρμα- Τα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι μαζί με το έκτακτο επίδομα
Αυτή είναι η ημερομηνία για την πληρωμή της «αυξημένης» έκτης δόσης για το 2024
ΟΠΕΚΑ- Επίδομα παιδιού: Έκλεισε η πλατφόρμα- Τα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι μαζί με το έκτακτο επίδομα