Δημόσια εκπαίδευση
«Να μεριμνήσετε για τη συζήτηση του θέματος στο ΠΥΣΠΕ, για την ικανοποίηση των αιτήσεών μας και, σε κάθε περίπτωση, για την ενημέρωση τόσο τη δική μας όσο και της εκπαιδευτικής κοινότητας»

Στο ΠΥΣΠΕ Πέλλας έστειλαν επιστολή νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, ζητώντας να πραγματοποιηθεί συζήτηση για τις συλλογικές αιτήσεις μονιμοποίησης που κατατέθηκαν στη Διεύθυνση Π.Ε. Πέλλας.

«Δεδομένου ότι από τότε μεσολάβησαν και άλλες συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ, αλλά το θέμα δεν ξανασυζητήθηκε, ζητούμε από εσάς να συνεργαστείτε και να ζητήσετε να συζητηθεί άμεσα το θέμα και να ληφθεί απόφαση. Επιπλέον, σε μια τέτοια συζήτηση στο ΠΥΣΠΕ, θεωρούμε αυτονόητο ότι θα υποστηρίξετε τις θέσεις της ΔΟΕ, όπως εκφράζονται στις αιτήσεις μας και στις σχετικές ανακοινώσεις της Ομοσπονδίας. Παρακαλούμε επίσης να ενημερώσετε τόσο εμάς όσο και την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα, αφενός, για τις ενέργειές σας για την εκ νέου συζήτηση του θέματος και, αφετέρου, για το αποτέλεσμα της σχετικής συζήτησης και ψηφοφορίας στο ΠΥΣΠΕ, όταν αυτή γίνει» επισημαίνουν.

«Θεωρούμε ότι θα ήταν λάθος να κλείσετε τα μάτια σας στην ουσία των δικαστικών αποφάσεων. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε και πάλι να μεριμνήσετε για τη συζήτηση του θέματος στο ΠΥΣΠΕ, για την ικανοποίηση των αιτήσεών μας και, σε κάθε περίπτωση, για την ενημέρωση τόσο τη δική μας όσο και της εκπαιδευτικής κοινότητας» προσθέτουν.

Η επιστολή της ομάδας νεοδιόριστων Πέλλας

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ Ανοιχτή Επιστολή στο ΠΥΣΠΕ Πέλλας

Συνάδελφοι, μέλη του ΠΥΣΠΕ Πέλλας,

απευθυνόμαστε σε εσάς ως νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση στην Π.Ε. Πέλλας και έχοντας συμμετάσχει στις συλλογικές αιτήσεις μονιμοποίησης που κατατέθηκαν στην Δ/νση Π.Ε. Πέλλας με την καθοδήγηση της ΔΟΕ και μέσω των τριών Συλλόγων Εκπαιδευτικών Α΄/βάθμιας Εκπ/σης της περιοχής.

Γνωρίζουμε ήδη ότι στην 26η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ στις 18 Σεπτεμβρίου υπήρχε στην ημερήσια διάταξη το θέμα των συλλογικών μας αιτήσεων, αλλά δεν ελήφθη κάποια απόφαση.

Δεδομένου ότι από τότε μεσολάβησαν και άλλες συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ, αλλά το θέμα δεν ξανασυζητήθηκε, ζητούμε από εσάς να συνεργαστείτε και να ζητήσετε να συζητηθεί άμεσα το θέμα και να ληφθεί απόφαση. Επιπλέον, σε μια τέτοια συζήτηση στο ΠΥΣΠΕ, θεωρούμε αυτονόητο ότι θα υποστηρίξετε τις θέσεις της ΔΟΕ, όπως εκφράζονται στις αιτήσεις μας και στις σχετικές ανακοινώσεις της Ομοσπονδίας. Παρακαλούμε επίσης να ενημερώσετε τόσο εμάς όσο και την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα, αφενός, για τις ενέργειές σας για την εκ νέου συζήτηση του θέματος και, αφετέρου, για το αποτέλεσμα της σχετικής συζήτησης και ψηφοφορίας στο ΠΥΣΠΕ, όταν αυτή γίνει.

Τα παραπάνω καθίστανται ακόμα περισσότερο σημαντικά αν ληφθεί υπόψη ότι αρκετά μέλη του ΠΥΣΠΕ είναι υποψήφια στις επικείμενες εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών και ο θεσμός του αιρετού είναι εξ ορισμού συνυφασμένος με την υπεράσπιση των συμφερόντων των εκπαιδευτικών.

Θυμίζουμε ότι υπάρχουν ήδη δύο δικαστικές αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών που δικαιώνουν συναδέλφους μας. Είναι αντιφατικό και οξύμωρο, από τη μια μεριά, το Υπουργείο Δικαιοσύνης να προχωράει σε εκτενή δικαστική μεταρρύθμιση ισχυριζόμενο ότι στόχος είναι η αποσυμφόρηση των δικαστηρίων και η επιτάχυνση της απονομής δικαιοσύνης και, από την άλλη μεριά, το Υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες του να αναγκάζουν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών πανελλαδικά να προσφύγουν στα δικαστήρια, κάτι που συνεπάγεται πολυάριθμες δίκες ανά την Ελλάδα. Η αντίφαση αυτή γίνεται εντονότερη αν ληφθεί υπόψη ότι στις δίκες που γίνονται μετά από προσφυγή εκπαιδευτικών, οι εκπρόσωποι του Υπουργείου επιδιώκουν διαρκώς την αναβολή της εκδίκασης.

Θυμίζουμε επίσης ότι υπάρχουν Δ/νσεις Εκπ/σης που με τη συμπλήρωση της διετούς δόκιμης περιόδου προχώρησαν στην έκδοση διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης συναδέλφων μας και, ακολούθως, αρνήθηκαν να υποκύψουν σε αυθαίρετες και παράνομες προφορικές εντολές για ανάκληση των πράξεων αυτών. Επιπλέον, μετά τις δικαστικές αποφάσεις, το ΠΥΣΠΕ Λακωνίας αποφάσισε ήδη τη μονιμοποίηση συναδέλφων μας.

Κατόπιν αυτών, θεωρούμε ότι θα ήταν λάθος να κλείσετε τα μάτια σας στην ουσία των δικαστικών αποφάσεων. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε και πάλι να μεριμνήσετε για τη συζήτηση του θέματος στο ΠΥΣΠΕ, για την ικανοποίηση των αιτήσεών μας και, σε κάθε περίπτωση, για την ενημέρωση τόσο τη δική μας όσο και της εκπαιδευτικής κοινότητας.

ΟΜΑΔΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΠΕΛΛΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"