erasmus+
Υλοποιήθηκαν τέσσερις ροές επτά συνολικά εκπαιδευτικών του σχολείου μας σε τέσσερα διαφορετικά ευρωπαϊκά κράτη

Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου σχεδίου «Δημιουργώντας το σχολείο του 21ου αιώνα μέσω καινοτόμων μεθόδων και ενίσχυσης της ευρωπαϊκής ταυτότητας» με κωδικό 2023-1-EL01-KA122-SCH-000130362 της Βασικής Δράσης 1 (KeyAction 1) του προγράμματος Erasmus+ υλοποιήθηκαν τέσσερις ροές επτά συνολικά εκπαιδευτικών του σχολείου μας σε τέσσερα διαφορετικά ευρωπαϊκά κράτη, με σκοπό τη συμμετοχή σε επιμορφωτικά σεμινάρια με άξονες την καινοτομία στην εκπαίδευση και την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ταυτότητας της σχολικής μας μονάδας.

Συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του 2023 δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν στο επιμορφωτικό σεμινάριο - εργαστήριο στην Πάδοβα της Ιταλίας με τίτλο «EU Project Design and Project Cycle Management: A Practical Workshop». Οι εκπαιδευτικοί μας ενημερώθηκαν για την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της Εκπαίδευσης και της Κατάρτισης και εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά με συναδέλφους άλλων χωρών.

ερασμους

Τον Απρίλιο του 2024, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη ροή στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, όπου δύο ακόμη εκπαιδευτικοί  μέσω του σεμιναρίου "Classroom Management solutions for Teachers: New Methodologies, Effective Motivation, Cooperation and Evaluation Strategies" επιμορφώθηκαν πάνω σε τρόπους διαχείρισης της σχολικής τάξης και εργαλεία που ενισχύουν την συναισθηματική μάθηση των μαθητών, αλλά και εξοικειώθηκαν με τη μέθοδο Project Based Learning.

ερασμους

Τον Ιούνιο του 2024, μία εκπαιδευτικός  μας ταξίδεψε στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας και με το πρόγραμμα "The 4 Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools" επιμορφώθηκε στην καλλιέργεια των ήπιων δεξιοτήτων, όπως η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη, η επικοινωνία και η συνεργασία, και σε μεθόδους και εργαλεία ενσωμάτωσης των βασικών αυτών δεξιοτήτων στο Αναλυτικό Πρόγραμμα.

ερασμους

Τέλος, τον Ιούλιο του 2024 δύο εκπαιδευτικοί  πραγματοποίησαν την τέταρτη ροή στο Ελσίνκι της Φινλανδίας προκειμένου να συμμετάσχουν σε δομημένο κύκλο μαθημάτων με τίτλο “Effective Pedagogies for the 21st Century Learning”, όπου ενημερώθηκαν για τις νέες παιδαγωγικές μεθόδους που ενισχύουν τη μαθητοκεντρική διδασκαλία του 21ου αιώνα.

ερασμους

Μέσα από άρτια σχεδιασμένες ομαδικές δραστηριότητες και ασκήσεις που απαιτούσαν την ενεργό συμμετοχή τους και τη συνεργασία με τους Ευρωπαίους συναδέλφους, οι εκπαιδευτικοί μας εφάρμοσαν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας (Project Based Learning,  Blended Learning, Flipped Classroom), ενημερώθηκαν για τις Στρατηγικές της Συνεργατικής Μάθησης και συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια για την εφαρμογή του Μοντέλου Δημιουργικής Σκέψης για την Επίλυση Προβλημάτων. Επίσης ασκήθηκαν στην εισαγωγή και στη χρήση ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην καλλιέργεια των ήπιων δεξιοτήτων (κριτικής σκέψης, συνεργασίας, επικοινωνίας και δημιουργικότητας) που απαιτεί η Μάθηση του 21ου αιώνα. Κάθε σεμινάριο περιλάμβανε και μια σειρά από πολιτιστικές δραστηριότητες  που εμπλούτισαν πολιτισμικά την επιμορφωτική εμπειρία και ενδυνάμωσαν την ευρωπαϊκή συνείδηση των συμμετεχόντων.

Ολοκληρώνοντας το εγκεκριμένο σχέδιο δράσης του σχολείου μας και τηρώντας το θεσμικό πλαίσιο του Erasmus + αλλά και τις οδηγίες από την Εθνική Μονάδα (Ι.Κ.Υ.),  με γνώμονα την αναβάθμιση της προσφερόμενης εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο και το όφελος των μαθητών/μαθητριών, επιτεύχθηκαν οι βασικοί στόχοι μας:

α) η ενίσχυση της ευρωπαϊκής ταυτότητας και της εξωστρέφειας του σχολείου,

β) η σφυρηλάτηση δεσμών συνεργασίας με Ευρωπαίους συναδέλφους,

γ) η ανταλλαγή καλών πρακτικών,

δ) η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας σε καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας, καθώς και στις λεγόμενες «ήπιες δεξιότητες»,

ε) η καλλιέργεια των οργανωτικών, ψηφιακών και γλωσσικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών.

Η επίσημη αναγνώριση και επικύρωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων έγινε μέσω των Πιστοποιητικών Επιμόρφωσης από τους Φορείς Υποδοχής  καθώς και του Europass  Mobility, σύμφωνα με όσα ορίζονται από τον ΕΟΠΠΕΠ.

Η δημοσίευση του κειμένου αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διάχυσης του σχεδίου στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και για την υλοποίηση του οποίου έχει οριστεί το Ι.Κ.Υ. ως Εθνική Μονάδα Συντονισμού.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xrisoxoidis
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
Οργή Χρυσοχοΐδη για την επίθεση στη Νομική – Βολές κατά των πανεπιστημιακών αρχών για αδράνεια στην εφαρμογή του νόμου
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
pinakas_ekpaideutikoi
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
Αντιδράσεις προκαλεί η απόφαση της κυβέρνησης να πενταπλασιάσει το κόστος εγγραφής, με το Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ να καταγγέλλει ότι τα πλεονάσματα χτίζονται...
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
protomagia 2025
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
Με γαρύφαλλα, υψωμένες γροθιές και συνθήματα στις συγκεντρώσεις για την Πρωτομαγιά
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
filologoi_1.jpg
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
Μόνο οι αγώνες θα φέρουν τη λύση, δηλώνει η Ένωση, καταγγέλλοντας την υποβάθμιση σχολείων, νοσοκομείων και την απουσία μέτρων ασφάλειας στους χώρους...
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης