κενα
«Πολλά σχολεία θα μείνουν χωρίς Φιλόλογο και πολλοί μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα στερηθούν την αναγκαία γι’ αυτούς βοήθεια».

Για «εμπαιγμό των εκπαιδευτικών από την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. σχετικά με την καθυστέρησή της και τη μη κάλυψη όλων των κενών» κάνει λόγο η Πρωτοβουλία Φιλολόγων σε ανακοίνωσή της με την οποία αποτιμά τη Β' φάση προσλήψεων αναπληρωτών. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Β’ Φάση αφήνει πολλά κενά σε όλες τις ειδικότητες, υποβαθμίζοντας, έτσι, τη μαθησιακή διαδικασία.

Χαρακτηριστικό είναι πως στον κλάδο των Φιλολόγων έμειναν ακάλυπτα περί τα 150 κενά στη Γενική Αγωγή και περί τα 438 στην Ειδική Αγωγή, γεγονός που υποδηλώνει πως πολλά σχολεία θα μείνουν χωρίς Φιλόλογο και πολλοί μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα στερηθούν την αναγκαία γι’ αυτούς βοήθεια.

Η ανακοίνωση

Η ολοκλήρωση της Β’ Φάσης Αναπληρωτών γεννά πολλά ερωτηματικά για τον εμπαιγμό των εκπαιδευτικών από την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. σχετικά με την καθυστέρησή της και τη μη κάλυψη όλων των κενών που δηλώθηκαν από τις σχολικές μονάδες στο ΟΠΣΥΔ.

Η χρονιά του σχολείου παρασέρνει στο διάβα της την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, αφού μετά τις παλινωδίες με τις συγχωνεύσεις των τμημάτων, πολλές από τις οποίες άρθηκαν μετά από δυναμικό αγώνα ολόκληρης της εκπαιδευτικής και μαθητικής κοινότητας, η Β’ Φάση αφήνει πολλά κενά σε όλες τις ειδικότητες, υποβαθμίζοντας, έτσι, τη μαθησιακή διαδικασία.

Χαρακτηριστικό είναι πως στον κλάδο των Φιλολόγων έμειναν ακάλυπτα περί τα 150 κενά στη Γενική Αγωγή και περί τα 438 στην Ειδική Αγωγή, γεγονός που υποδηλώνει πως πολλά σχολεία θα μείνουν χωρίς Φιλόλογο και πολλοί μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα στερηθούν την αναγκαία γι’ αυτούς βοήθεια.

Την ίδια στιγμή παρατηρήθηκε το παράδοξο της ένταξης των Ζ.Ε.Π. στη φάση αυτή, τα οποία είναι μειωμένου ωραρίου, αλλά όχι των Μ.Ν.Α.Ε.! Αυτό όπως είναι φυσικό θα δημιουργήσει επιπρόσθετα προβλήματα στη μαθησιακή διαδικασία, αφού πολλοί συνάδελφοι θα αναβαθμιστούν στην επόμενη φάση, αφήνοντας τα τμήματα Ζ.Ε.Π. για ένα και πλέον μήνα χωρίς καθηγητές. Πώς θα μειωθεί, λοιπόν, η μαθητική διαρροή με αυτές τις ενέργειες; Γιατί δεν δόθηκαν και τα Μ.Ν.Α.Ε. σε αυτή τη φάση, αφού δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό και η χρηματοδότησή τους μέσω του ΕΣΠΑ είναι εξασφαλισμένη;

Για τους ανωτέρω λόγους αιτούμαστε την επίσπευση των διαδικασιών για την κάλυψη όλων των κενών, ώστε να μην υποβαθμίζεται η εκπαιδευτική διαδικασία και την ένταξη των Μ.Ν.Α.Ε. στη φάση που θα τρέξει για το ΕΕΠ και τους ΕΒΠ, καθώς αυτή θα μειώσει κατά πολύ και τον κίνδυνο που προαναφέρθηκε.

Πρωτοβουλία Φιλολόγων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

20ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
Το νέο σχολείο αποτελεί παράδειγμα καινοτομίας και βιωσιμότητας, ανοίγοντας το δρόμο για την κατασκευή ενεργειακά αποδοτικών δημόσιων σχολείων σε όλη...
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
αστυνομία
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
Εσύ χαζεύεις στο κινητό σου για να περάσει η ώρα μέχρι να ξαναγίνει η ιατρική επίσκεψη... και ξάφνου βλέπεις τη φάτσα σου "εν ώρα εργασίας", το...
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Βιβλίο
«Καθεύδω υπό μανδραγόραν» – Τι σημαίνει και από πού προέρχεται η φράση;
Μια αρχαία και ποιητική έκφραση με ιδιαίτερο νόημα – Η σύνδεσή της με το φυτό του μανδραγόρα και την κατάσταση βαθύ ύπνου ή λήθαργου.
«Καθεύδω υπό μανδραγόραν» – Τι σημαίνει και από πού προέρχεται η φράση;