ΣΧΟΛΕΙΑ
Και στην ειδική αγωγή η κάλυψη ήταν επίσης χαμηλή, με τα κενά της παράλληλης στήριξης να μην καλύπτονται ούτε σε ποσοστό 60%...

Στον κλάδο των Φιλολόγων έμειναν ακάλυπτα κοντά στα 300 κενά στη γενική παιδεία, ενώ στην ειδική αγωγή η κάλυψη ήταν επίσης χαμηλή με τα κενά της παράλληλης στήριξης να μην καλύπτονται ούτε σε ποσοστό 60%.

Αυτό τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πρωτοβουλία Φιλολόγων, και συμπληρώνει ότι τα κενά όπως είναι φυσικό, αυξάνονται, αν συνυπολογιστούν τα κενά από τις άδειες των μονίμων και των αναπληρωτών, αλλά και από τις αυξανόμενες ανάγκες των σχολείων, τα οποία, παρά τις συγχωνεύσεις τμημάτων που μεθοδεύτηκαν, παραμένουν με πολλές λειτουργικές ανάγκες

«Άραγε, όταν το υπουργείο Παιδείας μιλούσε για διόρθωση του στρεβλού θεσμού του αναπληρωτή και για μείωση των αναπληρωτών μέσω των διορισμών, εννοούσε ότι θα αφήσει τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς; Θα συνεχίσει να υποβαθμίζει το δικαίωμα των μαθητών για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση;», διερωτώνται οι εκπαιδευτικοί

Ολη η ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων

Η ολοκλήρωση της A’ φάσης αναπληρωτών για τη σχολική χρονιά 2024-2025 αφήνει για ακόμα μία φορά τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με πολλά κενά, υποβαθμίζοντας έτσι τη μαθησιακή διαδικασία.

Η υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου συνεχίζεται, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν πολλά κενά σε όλες τις ειδικότητες. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στον κλάδο των Φιλολόγων έμειναν ακάλυπτα κοντά στα 300 κενά στη γενική παιδεία, ενώ στην ειδική αγωγή η κάλυψη ήταν επίσης χαμηλή με τα κενά της παράλληλης στήριξης να μην καλύπτονται ούτε σε ποσοστό 60%. Αυτά, όπως είναι φυσικό, αυξάνονται, αν συνυπολογιστούν τα κενά από τις άδειες των μονίμων και των αναπληρωτών, αλλά και από τις αυξανόμενες ανάγκες των σχολείων, τα οποία, παρά τις συγχωνεύσεις τμημάτων που μεθοδεύτηκαν, παραμένουν με πολλές λειτουργικές ανάγκες.

Άραγε, όταν το υπουργείο Παιδείας μιλούσε για διόρθωση του στρεβλού θεσμού του αναπληρωτή και για μείωση των αναπληρωτών μέσω των διορισμών, εννοούσε ότι θα αφήσει τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς; Θα συνεχίσει να υποβαθμίζει το δικαίωμα των μαθητών για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση; Θα παραγνωρίσει για ακόμα μία φορά τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών αφήνοντάς τους χωρίς την απαραίτητη για τους ίδιους παράλληλη στήριξη ή θα αφήσει τα τμήματα της γενικής παιδείας των γυμνασίων και των λυκείων χωρίς τους απαραίτητους για την ομαλή λειτουργία τους καθηγητές;

Ως εκπαιδευτικοί, λοιπόν, αιτούμαστε την πλήρη κάλυψη των ανωτέρω κενών στη B’ φάση, η οποία όπως είναι φανερό δεν πρέπει να καθυστερήσει, καθώς κάτι τέτοιο υποσκάπτει τη λειτουργία των σχολείων, ειδικά όταν υπάρχει η Τράπεζα Θεμάτων και η τεράστια ύλη που πρέπει να καλυφθεί. Παράλληλα, κρίνεται επιβεβλημένη η ένταξη στη B’ φάση των προγραμμάτων Μία Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ και ΖΕΠ, αφού από αυτά ωφελούνται ουσιαστικά οι μαθητές, ενισχύονται οι γραμματισμοί τους, μειώνεται η σχολική διαρροή και ενισχύεται το κοινωνικό πρόσωπο της δημόσιας εκπαίδευσης, για τα οποία το ΥΠΑΙΘΑ δεσμεύτηκε ότι δε θα υπάρξει η περσινή καθυστέρηση, αφού φέτος έχουν ήδη γίνει οι απαραίτητες ενέργειες.

Ως εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε για το καλό της δημόσιας εκπαίδευσης και για τη μείωση των ανισοτήτων. Στο πλαίσιο αυτό, αναμένουμε τις άμεσες ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας προς αυτή την κατεύθυνση.

Με εκτίμηση,

Πρωτοβουλία Φιλολόγων

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η πρώτη αργία του Σεπτεμβρίου για όλες τις τάξεις τη νέα σχολική χρονιά

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κινητ
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Παρά το γεγονός ότι δεν άλλαξε το περιεχόμενο ούτε το στυλ διδασκαλίας, οι πρόσφατες αξιολογήσεις του μαθήματος ήταν εντυπωσιακά πιο θετικές από κάθε...
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Συνταξιούχος σε τράπεζα κοιτάει μέσα από το τζάμι
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Το ασφαλιστικό «ρολόι» χτυπά: Το 2030 οι συντάξεις θα έρχονται πιο αργά για όλους - Σε αδιέξοδο οι 55άρηδες, τα νέα μέτρα τους κρατούν στη δουλειά...
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Στέφανος Αρετάκης
Στέφανος Αρετάκης: Ποιος είναι ο Μαθηματικός φαινόμενο από το Παγκράτι με θεώρημα που φέρει το όνομά του
Από την Ελλάδα στο Κέμπριτζ και το University of Toronto, ο Στέφανος Αρετάκης ανοίγει νέους δρόμους στη μαθηματική επιστήμη, με την ανακάλυψη της...
Στέφανος Αρετάκης: Ποιος είναι ο Μαθηματικός φαινόμενο από το Παγκράτι με θεώρημα που φέρει το όνομά του