Thumbnail
Ο νόμος 5128/2024 για το Ψηφιακό Σχολείο με διατάξεις για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης στο ΦΕΚ

Δημοσιεύθηκε σήμερα από το Υπουργείο Παιδείας σε ΦΕΚ ο νόμος 5128/2024 «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο, επαγγελματικός προσανατολισμός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέτρα στήριξης του εκπαιδευτικού συστήματος στις απομακρυσμένες περιοχές και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού».

Δείτε εδώ το ΦΕΚ

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη -Ψηφιακό Φροντιστήριο

1. Δημιουργείται κεντρική ηλεκτρονική εφαρμογή, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης «gov.gr». Η ηλεκτρονική εφαρμογή του πρώτου εδαφίου πληροί όλες τις προδιαγραφές προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία, λειτουργεί ως πύλη ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και υπηρεσιών σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αναπτύσσεται και λειτουργεί στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

2. Η ψηφιακή εκπαίδευση της παρ. 1 παρέχεται:

α) με τη μορφή σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης (ψηφιακό φροντιστήριο) και αφορά στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.), του Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), καθώς και της Δ’ τάξης του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου - Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.)

και β) με τη μορφή της ασύγχρονης εκπαίδευσης σε μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου, σε μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου και σε μαθητές της Α’ και Β’ τάξης των ΓΕ.Λ., Ε.Α.Ε., ΕΠΑ.Λ., καθώς και της Α’, Β’ και Γ’ τάξης του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ..

Η περ. α) υλοποιείται από το Τμήμα Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία σε συνεργασία με το Ι.Ε.Π..

Η περ. β) υλοποιείται με ευθύνη του Ι.Ε.Π..

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ύστερα από εισήγηση του Ι.Ε.Π., δύναται να επεκτείνεται η εφαρμογή της ψηφιακής εκπαίδευσης και σε άλλες τάξεις σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης και σε επιπλέον μαθήματα, να τροποποιούνται τα μαθήματα, για τα οποία παρέχεται ψηφιακή εκπαίδευση, το είδος της εκπαίδευσης (σύγχρονη ή ασύγχρονη ή συνδυασμός αυτών), η έναρξη και λήξη λειτουργίας της ψηφιακής εκπαίδευσης για κάθε σχολικό έτος, οι ώρες διδασκαλίας, ο τρόπος συμμετοχής των μαθητών και των εκπαιδευτικών, καθώς οι όροι και οι προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syriza
Οργή ΣΥΡΙΖΑ για τη δημοσκόπηση Interview: «Ψευδή τα στοιχεία, η ανοχή μας έχει όρια»
Αντιδράσεις προκαλεί δημοσκόπηση που εμφανίζει τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κάτω από το όριο εισόδου στη Βουλή – Καταγγελίες για αναξιοπιστία της εταιρείας
Οργή ΣΥΡΙΖΑ για τη δημοσκόπηση Interview: «Ψευδή τα στοιχεία, η ανοχή μας έχει όρια»
Γκρεμισμένα κτήρια από πυραυλική επίθεση
Κατάρρευση της εκεχειρίας: Το Ισραήλ ετοιμάζει αντίποινα στο Ιράν – «Fake news» απαντά η Τεχεράνη
Καταρρέει η εκεχειρία Ισραήλ – Ιράν: Πυραυλικά πλήγματα, απειλές και προειδοποιήσεις για γενικευμένο πόλεμο (vids)
Κατάρρευση της εκεχειρίας: Το Ισραήλ ετοιμάζει αντίποινα στο Ιράν – «Fake news» απαντά η Τεχεράνη
Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα
Τέμπη: Συγκροτήθηκε σε Σώμα η Προανακριτική για τον Κώστα Καραμανλή
Ποιοι βουλευτές συμμετέχουν στις εργασίες της Προανακριτικής Επιτροπής με σκοπό την υποβολή πορίσματος για τον Κώστα Καραμανλή
Τέμπη: Συγκροτήθηκε σε Σώμα η Προανακριτική για τον Κώστα Καραμανλή