ηλικιωμένος εκπαιδευτικός
Αλλά ας πανηγυρίσουμε που άλλη μια φορά θα φαγωθούμε μεταξύ μας για αυτό που όλοι/όλες δικαιούμαστε, την μόνιμη και σταθερή εργασία.

Άλλη μια χρονιά παίρνουν φωτιά τα πληκτρολόγια στις ομάδες του facebook αναμένοντας τους πολυπόθητους διορισμούς. Ποια θα είναι η κατανομή ανά κλάδο και ειδικότητα; Ευνοούνται οι Δευτεροβάθμιοι ή οι Πρωτοβάθμιοι; και άλλα πολλά και ανάλογα ερωτήματα κυριεύουν το μενού το εκπαιδευτικών ομάδων.

Το κλίμα της συζήτησης που επικρατεί για άλλη μια χρονιά αποδεικνύει ότι ο αριθμός των επερχόμενων διορισμών θα είναι πολύ μικρότερος των αναγκών των σχολείων μας. Είναι αυτό το κλίμα που διαμορφώνει συνείδηση ότι κάποιοι χωράνε, ενώ κάποιοι άλλοι περισσεύουν απ’ τα σχολεία και ταυτόχρονα όλοι αυτοί αναπληρώνουν τον εαυτό τους όλα αυτά τα χρόνια, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία για κάποιους άλλους. Αυτές είναι λοιπόν οι συζητήσεις που μονοπωλούν τις ομάδες του facebook διανθισμένες και από την άποψη κάποιων συλλόγων φαντασμάτων, που ως δια μαγείας εμφανίζονται πριν τους διορισμούς ή όπου βλέπουν ότι μπορεί να επηρεάσουν με κάποιον τρόπο… πελατειακό υπουργείο και παρατρεχάμενους.

Ταυτόχρονα ανάμεσα σε αυτό τον πανηγυρικό κλίμα των τάχα αθρόων μονιμοποιήσεων υποβόσκει και η πρόταση για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Αλλά ας πανηγυρίσουμε που άλλη μια φορά θα φαγωθούμε μεταξύ μας για αυτό που όλοι/όλες δικαιούμαστε, την μόνιμη και σταθερή εργασία. Αλλά για ποια μόνιμη εργασία πανηγυρίζουμε; Για αυτήν που εκδικητικά αρνούνται να υπογράψουν σε αυτούς που αντιστάθηκαν στο τέρας της αξιολόγησης και που οραματίζονται και θέλουν να δουλεύουν σε ένα σχολείο με δικαιώματα για εκπαιδευτικούς και μαθητές ή για αυτήν την μονιμοποίηση που υπόσχεται κατηγοριοποίηση σχολείων, πειθάρχηση και στέρηση δικαιωμάτων;

Για άλλη μια φορά η ιστορία επαναλαμβάνεται και πλέον βροντοφωνάζει να διαλέξουμε πλευρά. Παλεύουμε συλλογικά μέσα από τα σωματεία μας με πραγματικό αγώνα ενάντια σε νόμους και Υπουργείο; ή πειθαρχούμε σε ό,τι μας επιβάλλεται και οδηγούμαστε στην απομόνωση και την αυτοκαταστροφή;

Πηγή: selidodeiktis.edu.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ASEP diorismoi
Νέοι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Αντιδράσεις για την κατακόρυφη αύξηση του παράβολου συμμετοχής
Καταγγελία για χαράτσι στους πίνακες Ειδικής Αγωγής – «Αποκλειστικό και αντικοινωνικό μέτρο»
Νέοι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Αντιδράσεις για την κατακόρυφη αύξηση του παράβολου συμμετοχής
αξιολο
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών
«Ο έλεγχος και η επιτήρηση μέσω της αξιολόγησης δεν είναι ένα νέο φαινόμενο. Συνδέεται με μια βαθύτερη ιστορική και πολιτική διαχείριση της...
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών
ΕΑΠ
Καταδίκη χωρίς προειδοποίηση: Εκτός ΑΣΕΠ εκατοντάδες φοιτητές του ΕΑΠ
Τελειόφοιτοι του ΕΑΠ κινδυνεύουν να αποκλειστούν από τον ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής λόγω αδικαιολόγητων καθυστερήσεων στην πρακτική άσκηση
Καταδίκη χωρίς προειδοποίηση: Εκτός ΑΣΕΠ εκατοντάδες φοιτητές του ΕΑΠ