Ομάδα διαχείρισης κινδύνων ΥΠΑΙΘΑ: Ποιοι υπάλληλοι θα συμμετέχουν
Δείτε αναλυτικά από ποιους αποτελείται η ομάδα

Ομάδα διαχείρισης κινδύνων στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, συστήνεται από τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη.

Αναλυτικότερα, η απόφαση υπ. αριθ. πρωτ. 77566/ΓΔ3, που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ΦΕΚ Β 4060/11-7-2024 γίνεται κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Κεφαλαίου Ζ’ του Μέρους Α’ του ν. 4795/2021 (Α’ 62), όπως προστέθηκε με το άρθρο 20 του ν. 5013/2023 (Α’ 12).  

Ως μέλη της Ομάδας ορίζονται υπάλληλοι κατηγορίας πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (ΠΕ) ή τεχνολογικής εκπαίδευσης (ΤΕ), κατόπιν συνεκτίμησης της προϋπηρεσίας τους, στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα, στη διαχείριση κινδύνων, καθώς και της γνώσης διαχείρισης κινδύνων, όπως αυτή τεκμηριώνεται από την κατοχή σχετικού πτυχίου ή μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών, και ανάλογης πιστοποίησης ή διαπίστευσης. 

Από ποιους θα αποτελείται η ομάδα

1. Έναν (1) υπάλληλο της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., o οποίος ορίζεται και ως Συντονιστής της Ομάδας, με τον αναπληρωτή του. 

2. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού, Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. 

3. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Διεθνών, Ευρωπαϊκών Θεμάτων, Παιδείας Ομογενών, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και Μειονοτικών Σχολείων. 

4. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού Γ.Γ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 

5. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 

6. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 

7. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Ανώτατης Εκπαίδευσης. 

8. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων. 

9. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας. 

10. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών. 

11. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων. 12. Έναν (1) υπάλληλο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. Γραμματείς ορίζονται εκ των υπό στοιχείο (2) έως και (12) μελών της Ομάδας. 

Η Ομάδα ασκεί τις αρμοδιότητες που προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 22Δ του ν. 4795/2021 (Α’ 62), όπως προστέθηκε με το άρθρο 23 του ν. 5013/2023 (Α’ 12) μέχρι τη σύσταση Μονάδας Διαχείρισης Κινδύνων και οι υπάλληλοι που συμμετέχουν σ’ αυτή ασκούν τα καθήκοντα της διαχείρισης κινδύνων παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά τους.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Γ. Παπαδομαρκάκης: «Πάγωμα» αύξησης ωραρίου σχολικών νοσηλευτών – Δέσμευση για οργανικές θέσεις
Τη δέσμευση για «πάγωμα» της πρόθεσης αύξησης του ωραρίου των σχολικών νοσηλευτών, καθώς και τη θετική αντιμετώπιση του αιτήματος για δημιουργία...
Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Γ. Παπαδομαρκάκης: «Πάγωμα» αύξησης ωραρίου σχολικών νοσηλευτών – Δέσμευση για οργανικές θέσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κοινοβουλευτική παρέμβαση ζητά άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μετά την δικαστική απόφαση «σταθμό»
Με αφορμή την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Χανίων, η οποία δικαιώνει τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς των ετών 2020 και 2021 και επιβάλλει τη...
Κοινοβουλευτική παρέμβαση ζητά άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μετά την δικαστική απόφαση «σταθμό»
εκπαιδευτικοι
Όταν το σχολείο παύει να ανήκει στη γειτονιά: Η σιωπηλή μετατροπή σχολείων και η ανατροπή της σχολικής ζωής
Δεν υπάρχει πιο οικείος θεσμός από το σχολείο της γειτονιάς. Είναι το κτίριο που ανοίγει κάθε πρωί με γνώριμες φωνές, το σημείο συνάντησης...
Όταν το σχολείο παύει να ανήκει στη γειτονιά: Η σιωπηλή μετατροπή σχολείων και η ανατροπή της σχολικής ζωής