ΔΟΕ: Στις νέες απειλές του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. απαντάμε με αποφασιστικότητα
«Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. την Τετάρτη 17 Ιουλίου στις 12:00 στo πλαίσιο της συνάντησης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α στην οποία απαιτούμε να παραβρεθεί ο Υπουργός Παιδείας»

Με ανακοίνωσή της η ΔΟΕ ανταποκρίνεται στις απειλές, όπως αναφέρει, του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και τονίζει την ανάγκη για υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.

Παράλληλα, ανακοινώνει παράσταση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 17 Ιουλίου στις 12πμ. στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι, «με έγγραφό του (Αρ. Πρωτ. 76918/Ε3) στις 8/7/2024 προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τους Περιφερειακούς διευθυντές και τους Συμβούλους Εκπαίδευσης, ο Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Ι. Κατσαρός ξεπερνά κάθε προηγούμενο σε απειλές και στην προσπάθεια τρομοκράτησης του κλάδου, μέσα στο κατακαλόκαιρο και με τα σχολεία κλειστά. Η νέα εγκύκλιος επιβεβαιώνει τον αυταρχισμό της Κυβέρνησης της Ν.Δ. και ότι αδυνατεί να κατανοήσει και να αποδεχτεί τελικά, ότι οι εκπαιδευτικοί υπερασπιζόμαστε τη δημόσια εκπαίδευση και γι’ αυτό είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε τον αγώνα μας κατά της προσπάθειας κατηγοριοποίησης σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών».

Η ανακοίνωση

«Με έγγραφό του (Αρ. Πρωτ. 76918/Ε3) στις 8/7/2024 προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τους Περιφερειακούς διευθυντές και τους Συμβούλους Εκπαίδευσης, ο Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Ι. Κατσαρός ξεπερνά κάθε προηγούμενο σε απειλές και στην προσπάθεια τρομοκράτησης του κλάδου, μέσα στο κατακαλόκαιρο και με τα σχολεία κλειστά. Η νέα εγκύκλιος επιβεβαιώνει τον αυταρχισμό της Κυβέρνησης της Ν.Δ.  και ότι αδυνατεί να κατανοήσει και να αποδεχτεί τελικά, ότι οι εκπαιδευτικοί υπερασπιζόμαστε τη δημόσια εκπαίδευση και γι’ αυτό είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε τον αγώνα μας κατά της προσπάθειας κατηγοριοποίησης σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Και όλα αυτά την ώρα που το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. φέρεται να απεργάζεται νέα αντιεκπαιδευτικά σχέδια ενάντια στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, με νέες νομοθετικές πρωτοβουλίες μέσα στο καλοκαίρι για το Σχολείο και την Ειδική Αγωγή, με δεκάδες συγχωνεύσεις τμημάτων και παγίωση τμημάτων με 23-24 μαθητές ακόμη κι όταν  σε αυτά υπάρχει  πληθώρα γνωματεύσεων κ.α.

Οι απειλές του εγγράφου του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. αφορούν τα στελέχη εκπαίδευσης αλλά και όλους τους εκπαιδευτικούς, που κατά τη γνώμη της πολιτικής ηγεσίας, δεν «συμπράττουν καθ΄ οιονδήποτε τρόπο στην αξιολόγηση» επειδή συμμετέχουν στις συλλογικές αποφάσεις και τις απεργιακές μορφές του κλάδου. Μάλιστα επαναφέρει για ακόμα μια φορά  την ενεργοποίηση των διατάξεων του άρθρου 56 του ν.4823/2021. Ο κλάδος δίνει αγώνα υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου στη βάση των ψηφισμένων αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων και της απεργίας – αποχής, που έχει αποφασίσει η Ολομέλεια προέδρων από την 1η Απριλίου του 2024 αλλά και η πρόσφατη 93η Γενική Συνέλευση της Δ.Ο.Ε (μαζί με τις στάσεις εργασίας και τα ενιαία κείμενα στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας).

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει ότι κάθε προσπάθεια αμφισβήτησης του δικαιώματος συμμετοχής στις συλλογικές αποφάσεις και απεργιακές δράσεις – κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών θα μας βρει απέναντι.

  • Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να αποσύρει άμεσα την απειλητική και απαράδεκτη εγκύκλιο.
  • Δηλώνουμε για ακόμα μια φορά ότι το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα αξιοποιήσει όλα τα μέσα που διαθέτει απέναντι σε κάθε απόπειρα εφαρμογής των απαράδεκτων απειλών του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Καλούμε τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών, όπου είναι εφικτό, να οργανώσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ενάντια στον αυταρχισμό της πολιτικής ηγεσίας με απαίτηση να μην εφαρμοστεί η απαράδεκτη εγκύκλιος.
  • Καλούμε, ειδικά τους Σ.Ε.Π.Ε. της Αττικής, σε μαζική συμμετοχή στην παράσταση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 17 Ιουλίου στις 12πμ. στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Τέλος, καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να αντιληφθεί την πλήρη αποτυχία της να πείσει, τόσο την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και την κοινωνία, για τις αντιπαιδαγωγικές και αντιεκπαιδευτικές «μεταρρυθμίσεις» της. Ακόμη και σήμερα έχει την ευκαιρία να αναστείλει την εφαρμογή της αντιεπιστημονικής «αξιολόγησης», των νόμων 4692/20 και 4823/21, που στοχεύει στην κατηγοριοποίηση μαθητών, σχολείων και εκπαιδευτικών και να καλέσει τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες σε ουσιαστικό διάλογο με στόχο την οικοδόμηση ενός συστήματος πραγματικής στήριξης του εκπαιδευτικού έργου.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΑΠΘ: Ημερίδα για τη σημασία των Θεολογικών Σπουδών στη σύγχρονη κοινωνία
Η ημερίδα εντάσσεται στον εορτασμό για τα 100 χρόνια από την ίδρυση και λειτουργία του ΑΠΘ και είναι αφιερωμένη στην ιστορία της Θεολογικής Σχολής
ΑΠΘ: Ημερίδα για τη σημασία των Θεολογικών Σπουδών στη σύγχρονη κοινωνία
Όχημα του IDF καταστρέφει δρόμους στη Γάζα
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
Βίντεο ντοκουμέντο δείχνει τον ισραηλινό στρατό να ισοπεδώνει δρόμους στη Γάζα, περιορίζοντας την κυκλοφορία και την πρόσβαση σε πόσιμο νερό - Η...
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
δασκάλα
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης
Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά τους δικαιώματα - Προβληματισμοί για τη διαδικασία τοποθέτησης και τη φθίνουσα σειρά μορίων
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης