ΑΣΕΠ
Τονίστηκε η κρισιμότητα της έγκαιρης έκδοσης των πινάκων και έγινε εκτενής αναφορά σε όλους τους λόγους, για τους οποίους δεν χωρά καμία καθυστέρηση στις διαδικασίες στελέχωσης των σχολικών μονάδων

Η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) απέστειλε επιστολή προς τον Πρόεδρο του ΑΣΕΠ, στην οποία ζητάει ενημέρωση, σχετικά με τον χρονικό ορίζοντα, μέσα στον οποίο θα έχουν εκδοθεί από το ΑΣΕΠ οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης της προκήρυξης 2ΓΕ/2023, που αφορά στους εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Οπως αναφέρει η ΠΕΑΔ σε ανακοίνωσή της, στην επιστολή τονίστηκε η κρισιμότητα της έγκαιρης έκδοσης των πινάκων και έγινε εκτενής αναφορά σε όλους τους λόγους, για τους οποίους δεν χωρά καμία καθυστέρηση στις διαδικασίες στελέχωσης των σχολικών μονάδων με μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

«Τέλος, ζητήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. της Π.Ε.Α.Δ. με τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ, ώστε να συζητηθούν εκτενέστερα τα παραπάνω θέματα. Θα επανέλθουμε με νεότερη ανακοίνωση, μόλις θα έχουμε απαντήσεις στα ερωτήματα που έχουν τεθεί», σημειώνει η ΠΕΑΔ
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia