Ιωάννινα: Θλίψη για την απώλεια του εκπαιδευτικού Βασιλείου Καρέτσου
Αγαπητός σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, ήταν ένας εξαιρετικός συνάδελφος που άφησε το δικό του στίγμα στον χώρο της εκπαίδευσης και του Ναυτικού Ομίλου Ιωαννίνων.

Η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων εκφράζει τη βαθιά της λύπη για τον αδόκητο θάνατο του συναδέλφου Καρέτσου Βασιλείου, εκπαιδευτικού του ΕΝΕΕΓΥΛ Ιωαννίνων.

Αγαπητός σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, ήταν ένας εξαιρετικός συνάδελφος που άφησε το δικό του στίγμα στον χώρο της εκπαίδευσης και του Ναυτικού Ομίλου Ιωαννίνων.

Ειλικρινά συλλυπητήρια στην οικογένειά του, στους οικείους του και στη σχολική κοινότητα του ΕΝΕΕΓΥΛ Ιωαννίνων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimia
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
Η κακοκαιρία που δοκιμάζει τις υποδομές των ΑΕΙ
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αυτονόητο: να γίνεται μάθημα με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, με ανθρώπινους όρους. Το σχολείο θέλει ανθρώπους, όχι καλώδια
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
rodafinos
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του
Η μεγαλύτερη απειλή δεν είναι η ΤΝ. Είναι να βγω στην αγορά εργασίας του 2030 με δεξιότητες του 2015 και νοοτροπία ότι «το πτυχίο φτάνει»
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του