Πρόσκληση
2ο Μαθητικό Συνέδριο με τίτλο: «Προχωράμε μαζί; Συζητάμε πρακτικές για την αλληλοκατανόηση και την ειρηνική συμβίωση στο σχολείο»

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, το Εργαστήριο Μικροδιδασκαλίας του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ., το Εργαστήριο Ανθρωπιστικών Ερευνών και Αθλητικής Ψυχολογίας του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Α.Π.Θ., το Εργαστήριο Κοινωνικής Έρευνας της Θρησκείας και του Πολιτισμού του Τμήματος Θεολογίας του Α.Π.Θ., το Γενικό Λύκειο Νέας Ευκαρπίας, το 2ο Γενικό Λύκειο Νεάπολης και το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Νεάπολης διοργανώνουν 3ήμερο Μαθητικό Συνέδριο με τη συμμετοχή 56 Σχολικών Μονάδων από όλη την Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας.

Το θέμα του Συνεδρίου, επίκαιρο όσο ποτέ σήμερα, με την διαρκώς αυξανόμενη έκφραση βίαιων συμπεριφορών στην κοινωνία γενικότερα, αλλά και στο σχολείο ειδικότερα είναι: «Προχωράμε μαζί; Συζητάμε πρακτικές για την αλληλοκατανόηση και την ειρηνική συμβίωση στο σχολείο».

Οι μαθητές και οι μαθήτριες από 32 Γυμνάσια και 24 Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια και Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, μέσα από 60 παρουσιάσεις με ποικίλους τρόπους όπως, θεατρικά δρώμενα, βίντεο, τραγούδια, χορευτικά, αλλά και παρουσιάσεις με λογισμικό παρουσίασης και αποτελέσματα ερευνών θα αναδείξουν τη δουλειά που έγινε στα σχολεία πάνω στο θέμα στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Παράλληλα θα λειτουργήσει Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας με πολυάριθμα έργα καλλιτεχνικής έκφρασης που θα είναι εκτεθειμένα στο χώρο του Συνεδρίου καθ’ όλη τη διάρκειά του.

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, την Πέμπτη 25.04.2024, θα πραγματοποιηθεί Συζήτηση με τη μορφή Στρογγυλής Τράπεζας και με τη συμμετοχή των κυρίων Κωνσταντίνου Μπίκου, Παιδαγωγού, Κοσμήτορα της Φιλοσοφικής σχολής του Α.Π.Θ., Χρήστου Τσιρώνη, Κοινωνιολόγου, Καθηγητή του Τμήματος Θεολογίας του Α.Π.Θ. και Γεωργίου Μόσχου, Νομικού, πρώην Συνηγόρου του Παιδιού, οι οποίοι θα απαντήσουν σε ερωτήματα που θα τεθούν από τα παιδιά και θα θέσουν και οι ίδιοι ερωτήσεις προς συζήτηση.

Το Μαθητικό Συνέδριο δίνει την ευκαιρία για αντάμωμα και ανταλλαγή ιδεών, προτάσεων, ονείρων και καλών πρακτικών ειρηνικής και δημιουργικής συνύπαρξης στη σχολική κοινότητα και έχει στόχο να προάγει τον παιδαγωγικό, κοινωνικό και εκπολιτιστικό ρόλο του σχολείου, ενδυναμώνοντας εκπαιδευτικούς και παιδιά και ενισχύοντας τη συμμετοχή των παιδιών στα καθημερινά θέματα που απασχολούν τη σχολική κοινότητα.

Δείτε ΕΔΩ το πρόγραμμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

stratiotiki-thiteia.jpg
Τέσσερις στρατιώτες στο νοσοκομείο από κεραυνό που έπεσε σε στρατόπεδο του Μεσολογγίου
Το συμβάν, που καταγράφηκε το απόγευμα της Παρασκευής 28 Νοεμβρίου, προκάλεσε μεγάλη ανησυχία στις στρατιωτικές αρχές και στην τοπική κοινωνία
Τέσσερις στρατιώτες στο νοσοκομείο από κεραυνό που έπεσε σε στρατόπεδο του Μεσολογγίου
Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Πρόγραμμα οκρωμοσιών Προπτυχιακών & Μεταπτυχιακών φοιτητών
Πρόγραμμα Ορκωμοσιών Προπτυχιακών & Μεταπτυχιακών Φοιτητών Ιονίου Πανεπιστημίου περιόδου Δεκεμβρίου 2025 σε Κέρκυρα, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο
Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Πρόγραμμα οκρωμοσιών Προπτυχιακών & Μεταπτυχιακών φοιτητών
Κυριακή Γρίβα
Κυριακή Γρίβα: Ελεύθερη με όρους η επόπτρια του ΑΤ Αγίων Αναργύρων – «Δεν αντιλήφθηκα να υπάρχει κάποιος κίνδυνος»
Γυναικοκτονία: Ελεύθερη η επόπτρια του Α.Τ. Αγίων Αναργύρων μετά την απολογία της – Οι ευθύνες της μοιραίας νύχτας για την Κυριακή Γρίβα
Κυριακή Γρίβα: Ελεύθερη με όρους η επόπτρια του ΑΤ Αγίων Αναργύρων – «Δεν αντιλήφθηκα να υπάρχει κάποιος κίνδυνος»