ΚΥΣΔΕ: Δαιδαλώδες το θεσμικό πλαίσιο των μεταθέσεων στα μουσικά σχολεία
Ενημέρωση για όσα συζητήθηκαν στην έκτακτη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ

Ενημέρωση έκανε ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρής Κατσωνόπουλος, σχετικά με όσα συζητήθηκαν στην σημερινή έκτακτη συνεδρίαση.

Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι, «οι μεταθέσεις και αποσπάσεις στα μουσικά σχολεία βασίζονται σε ένα δαιδαλώδες θεσμικό πλαίσιο, με 14 Προεδρικά Διατάγματα, Νόμους και Εγκυκλίους, το οποίο πρέπει να καταργηθεί και να υπάρξει ένα ξεκάθαρο σύστημα με συγκεκριμένα κριτήρια, μοριοδότηση και πίνακες κατάταξης».

Η ανακοίνωση

«Την Παρασκευή 5 Απριλίου πραγματοποιήθηκε έκτακτη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ με θέμα τη διαβίβαση διορθωτικής πράξης της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας επί των μεταθέσεων σε Μουσικά Σχολεία 2024, προκειμένου για την άμεση ενημέρωση των λειτουργικών κενών, βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις.

Μετά την πολύωρη μονοθεματική συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ, στην οποία παρευρέθηκε και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας, κατόπιν αιτήματός μου, η απόφαση του ΚΥΣΔΕ ήταν η αναβολή του θέματος κι αυτό να συζητηθεί με τις ενστάσεις, με εισήγηση της υπηρεσίας.

Επίσης, για όλη αυτή την κατάσταση και αναστάτωση που έχει προκύψει, η απόφαση του Συμβουλίου ήταν να ενημερωθεί η πολιτική ηγεσία. Προσωπικά, έθεσα με συγκεκριμένα παραδείγματα, ότι έχουν αδικηθεί συνάδελφοι/ισσες σε πολλές περιπτώσεις και τόνισα ότι το ισχύον πλαίσιο με βάση το οποίο γίνονται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις στα Μουσικά Σχολεία, αλλά και στα Καλλιτεχνικά, επιβάλλεται να αλλάξει. Τα όσα έθεσα υπόψη των μελών του Συμβουλίου και του μέλους της Επιτροπής ήταν με βάση τις γνωστοποιημένες θέσεις μου, οι οποίες αποτέλεσαν βάση συζήτησης και κατατέθηκαν στην Υφυπουργό κα Μακρή και στον Γενικό Γραμματέα κ. Κατσαρό σε συνάντηση στο Υπουργείο στις 2 Απριλίου.

Ως γνωστόν, οι μεταθέσεις και αποσπάσεις στα μουσικά σχολεία βασίζονται σε ένα δαιδαλώδες θεσμικό πλαίσιο, με 14 Προεδρικά Διατάγματα, Νόμους και Εγκυκλίους, το οποίο πρέπει να καταργηθεί και να υπάρξει ένα ξεκάθαρο σύστημα με συγκεκριμένα κριτήρια, μοριοδότηση και πίνακες κατάταξης.

Συμφωνήθηκε από όλους. Θεωρώ πως είναι η ώρα το Υπουργείο να καλέσει σε διάλογο πρωτίστως τις συλλογικότητες των εκπαιδευτικών των Μουσικών Ειδικοτήτων και να ενσωματώσει τις προτάσεις τους σε επικείμενη νομοθετική ρύθμιση. Θεωρώ σημαντικό ότι, μετά και τις συναντήσεις με τον ΓΓ και την Υφυπουργό, το Υπουργείο – Επιτροπή σε συνεννόηση με τον Γενικό Γραμματέα – είναι θετικό/πρόκειται να επικαιροποιήσει την εγκύκλιο και τα κριτήρια, όπου θα περιλαμβάνει κατά πάσα πιθανότητα και τα κοινωνικά.

Επισήμανα ότι υπάρχουν κατατεθειμένα υπομνήματα και προτάσεις για ένα σύστημα που θα διέπεται από δικαιοσύνη και διαφάνεια. Οι οποιεσδήποτε αλλαγές θα πρέπει να βασιστούν σε αυτές τις προτάσεις, να ισχύσει ότι ισχύει και με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και επιτέλους να υπάρξει ένα, κατά το δυνατό, αξιοκρατικό και δίκαιο σύστημα για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις στα μουσικά, αλλά και καλλιτεχνικά σχολεία.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kausonas
Καμπανάκι επιστημόνων: Οι ακραίες θερμοκρασίες συνδέονται με θανατηφόρα εγκεφαλικά επεισόδια
«Τα εγκεφαλικά είναι η δεύτερη πιο συχνή αιτία θανάτου παγκοσμίως και αυτή η επιβάρυνση που προκαλείται από τις ακραίες θερμοκρασίες είναι πολύ...
Καμπανάκι επιστημόνων: Οι ακραίες θερμοκρασίες συνδέονται με θανατηφόρα εγκεφαλικά επεισόδια
kleista sxoleia proaulio
Νέο περιστατικό ενδοσχολικής βίας: 15χρονος χτύπησε συνομήλικο του μέσα σε προαύλιο Γυμνασίου
O 15χρονος φέρεται να εισήλθε σε προαύλιο χώρο Γυμνασίου στο Αγρίνιο και να χτύπησε με γροθιά τον συνομήλικό του, με αποτέλεσμα να του προκαλέσει...
Νέο περιστατικό ενδοσχολικής βίας: 15χρονος χτύπησε συνομήλικο του μέσα σε προαύλιο Γυμνασίου