Ο τραυματισμός μαθητή και εκπαιδευτικού μέσα στο σχολείο δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία!
Η κυβέρνηση επιχειρεί με ψηφιακά πυροτεχνήματα να δείξει ότι παράγει έργο στον τομέα της πρόληψης των κακοποιητικών συμπεριφορών, μετατρέποντας τη σχολική κοινότητα σε ψηφιακούς καταδότες.

Την Τρίτη, 26/3/2024, προστέθηκε στον μακρύ κατάλογο περιστατικών νεανικής παραβατικότητας, ένα ακόμα. Η ιδιαιτερότητα του πρόσφατου περιστατικού είναι ότι έγινε μέσα στο χώρο σχολείου, εν ώρα λειτουργίας του, και είχε αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό ενός μαθητή και του δ/ντή της σχολικής μονάδας.

Το γεγονός συντάραξε τη σχολική κοινότητα, και γέμισε φόβο τις καρδιές των παιδιών και των οικογενειών τους, για την ασφάλειά τους στη γειτονιά που ζουν και στο σχολείο που φοιτούν.

Όμως, το περιστατικό δεν είναι κεραυνός εν αιθρία, όπως όλοι όσοι ζουν και δουλεύουν στις περιοχές της Κυψέλης και των Πατησίων, γνωρίζουν. Από χρόνια ξέρουμε ότι στις υποβαθμισμένες αυτές περιοχές της Αθήνας, χιλιάδες μετανάστες ζουν στο περιθώριο της ελληνικής κοινωνίας, μέσα στη φτώχεια, και βιοπορίζονται με παραβατικές δραστηριότητες.

Τα παραπάνω επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Α΄ ΕΛΜΕ Αθήνας

Η ανακοίνωση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ Α ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ

ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ 41 ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Την Τρίτη, 26/3/2024, προστέθηκε στον μακρύ κατάλογο περιστατικών νεανικής παραβατικότητας, ένα ακόμα. Η ιδιαιτερότητα του πρόσφατου περιστατικού είναι ότι έγινε μέσα στο χώρο σχολείου, εν ώρα λειτουργίας του, και είχε αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό ενός μαθητή και του δ/ντή της σχολικής μονάδας.

Το γεγονός συντάραξε τη σχολική κοινότητα, και γέμισε φόβο τις καρδιές των παιδιών και των οικογενειών τους, για την ασφάλειά τους στη γειτονιά που ζουν και στο σχολείο που φοιτούν.

Όμως, το περιστατικό δεν είναι κεραυνός εν αιθρία, όπως όλοι εμείς, που ζούμε και δουλεύουμε στις περιοχές της Κυψέλης και των Πατησίων, γνωρίζουμε. Από χρόνια ξέρουμε ότι στις υποβαθμισμένες αυτές περιοχές της Αθήνας, χιλιάδες μετανάστες ζουν στο περιθώριο της ελληνικής κοινωνίας, μέσα στη φτώχεια, και βιοπορίζονται με παραβατικές δραστηριότητες.

Από χρόνια, ζητάμε και διεκδικούμε ανθρωπινότερες πόλεις με πάρκα και πλατείες, δραστηριότητες για τα παιδιά και τους μεγάλους, προκειμένου να αποκατασταθεί ο κοινωνικός ιστός. Εννοείται ότι οι δημοτικές αρχές έχουν κωφεύσει επιδεικτικά.

Στα, ήδη, οξυμένα κοινωνικά προβλήματα των περιοχών αυτών, προστέθηκε ο εγκλεισμός της 2ετίας του Covid, ο οποίος έφερε στο προσκήνιο, ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα, για τα οποία οι κοινωνικοί επιστήμονες και οι γιατροί ψυχικής υγείας είχαν κρούσει, εγκαίρως, τον κώδωνα του κινδύνου.

Ποια ήταν η απάντηση των παντοιοτρόπως ιθυνόντων στις προειδοποιήσεις των επιστημόνων; Συρρίκνωση και υποβάθμιση των  βασικών λειτουργιών της κοινωνίας, της Κοινωνικής Πρόνοιας, της Υγείας και της Παιδείας.

Συγκεκριμένα στην Παιδεία ουδέποτε:  

έγινε δεκτό το αίτημα των ομοσπονδιών μας για ολιγομελή τμήματα, ώστε να καλύπτονται τα μαθησιακά κενά των μαθητών μας, οι οποίοι σε μεγάλο ποσοστό προέρχονται από φτωχές  οικογένειες, με αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες,

στελεχώθηκαν επαρκώς και αξιόπιστα οι υπηρεσίες κοινωνικής και ψυχικής στήριξης των μαθητών και των οικογενειών τους,

εκπονήθηκε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης συμπεριληπτικό, ώστε να αποφεύγεται η σχολική διαρροή.

Αντιθέτως, επιλέχτηκε, εδώ και τρία χρόνια, η εγκατάσταση των νηπίων των περιοχών αυτών σε κοντέινερ, με αποτέλεσμα την γκετοποίηση, τη δικιά τους και των οικογενειών τους.

Επιπλέον, η κυβέρνηση επιχειρεί με ψηφιακά πυροτεχνήματα να δείξει ότι παράγει έργο στον τομέα της πρόληψης των κακοποιητικών συμπεριφορών, μετατρέποντας τη σχολική κοινότητα σε ψηφιακούς καταδότες.

Η ευθύνη για την υποβάθμιση των γειτονιών μας και των σχολείων μας ανήκει αποκλειστικά στις κυβερνητικές νεοφιλελεύθερες πολιτικές, οι οποίες κάνουν τη ζωή μας αβίωτη, καθώς βασικά αγαθά, όπως η στέγαση, η διατροφή, η υγεία και η εργασία έχουν γίνει είδη πολυτελείας.

Γι’ αυτό, μην ψάχνουν  για εξιλαστήρια θύματα και το ποιος δεν έκανε καλά τη δουλειά του, γιατί όλοι εμείς, οι εκπαιδευτικοί, αγκομαχάμε, καθημερινά, να καλύψουμε τις ανάγκες των μαθητών μας, τρέχοντας σε 2και3 σχολεία, και, με συνέπεια, υπηρετούμε το παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο μας . Στην ίδια δύσκολη συνθήκη βρίσκονται και οι σχολικοί φύλακες που βρίσκονται αντιμέτωποι καθημερινά με τις ανεπάρκειες του συστήματος.

Δε χρειαζόμαστε αστυνόμευση στις γειτονιές, όπως πολλοί σπεύδουν να ζητήσουν, αλλά ποιότητα ζωής.

Καλούμε

 

-όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, να υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο, και να αποτρέψουν τον κανιβαλισμό των μέσων μαζικής ενημέρωσης, που βρήκαν ευκαιρία να βάλουν κάτω από το χαλί τις συγκαλύψεις των εγκλημάτων της κυβέρνησης. Στο έργο τους αυτό δε διστάζουν να πολιορκούν το σχολείο με κάμερες και να ζητάν με θρασύτητα από ανήλικα παιδιά να κάνουν δηλώσεις για το περιστατικό.

-τη Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, να ενισχύσει άμεσα την εκπαιδευτική κοινότητα του 41ου Γυμνασίου Αθήνας, με ειδικούς επιστήμονες, καθώς, η πλειοψηφία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των οικογενειών των μαθητών, βρίσκονται σε κατάσταση μετατραυματικού σοκ,

-τη Δημοτική αρχή να παρέμβει άμεσα, με τις προνοιακές υπηρεσίες της, και να καλύψει τις ιδιαίτερες ανάγκες των πολιτών αυτής της ευαίσθητης περιοχής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_molivia.jpg
Δημιουργία τμημάτων Νηπιαγωγείων - Δημοτικών σχολείων: Τι ισχύει – Το νομοθετικό πλαίσιο
Δημιουργία Τμημάτων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών σχολείων: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου
Δημιουργία τμημάτων Νηπιαγωγείων - Δημοτικών σχολείων: Τι ισχύει – Το νομοθετικό πλαίσιο