ΔΙΕΚ
Αν το έργο ενός εκπαιδευτή αξιολογηθεί ως «ακατάλληλο» τίθεται εκτός του Μητρώου Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης για το επόμενο ένα έτος

Δημοσιεύθηκε σήμερα σε ΦΕΚ απόφαση της υφυπουργού Παιδείας κ.Ιωάννας Λυτρίβη, με την οποία ρυθμίζονται οι λεπτομέρειες  σχετικά με την εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης των πρώην ΔΙΕΚ, νυν Δημόσιων Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.) αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας.

Οπως και για τους εκπαιδευτικούς, το έργο των εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης αξιολογείται τεκμηριωμένα σε τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα, ως προς τα πεδία που καθορίζονται στην παρ. 1 του άρθρου 31Ε του ν. 4763/2020 (Α’ 254), τα οποία αναλύονται στα κριτήρια της παρ. 2 του ίδιου άρθρου του ως άνω νόμου. Στην εν λόγω κλίμακα, το έργο τους διαβαθμίζεται σε εξαιρετικό, πολύ καλό, ικανοποιητικό και ακατάλληλο.

Δείτε το ΦΕΚ

Πέραν αυτού υπάρχουν οι εξής διαφοροποιήσεις:

1. Οι εκπαιδευτές αξιολογούνται και από τους καταρτιζόμενους:  Οι καταρτιζόμενοι, οι οποίοι φοιτούν στη Σ.Α.Ε.Κ. προβαίνουν στην καταχώρηση της αποτίμησης του έργου των εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης της Σ.Α.Ε.Κ., με ΑΝΩΝΥΜΗ απάντηση στα ερωτηματολόγια που έχουν εισαχθεί στην ψηφιακή πλατφόρμα δύο (2) φορές κατ’ έτος, μετά την ολοκλήρωση του πρώτου και του δεύτερου εξαμήνου κατάρτισης. Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων της αποτίμησης από τους καταρτιζόμενους των Σ.Α.Ε.Κ. του έργου εκπαιδευτών Σ.Α.Ε.Κ., απαιτείται να έχει συμμετάσχει κατ’ ελάχιστον το ένα τέταρτο (1/4) του συνολικού αριθμού εγγεγραμμένων καταρτιζομένων στο εξάμηνο κατάρτισης πουπραγματοποιείταιηδιαδικασίααξιολόγησηςμέσωτων καταλόγων ερωτήσεων

2. Αν το έργο ενός εκπαιδευτή αξιολογηθεί ως «ακατάλληλο» κατά την αξιολόγησή του σε ένα (1) από τα πεδία Α) ή Β) του άρθρου 5 ή και στα δύο (2) αυτά πεδία, τίθεται, αμέσως μετά τη λήξη του τρέχοντος έτους κατάρτισης και εντός του πρώτου μήνα του επομένου έτους κατάρτισης, εκτός του Μητρώου Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης των Ι.Ε.Κ. και των Ε.Σ.Κ. του άρθρου 55 του ν. 4692/2020 για το επόμενο ένα (1) έτος κατάρτισης

Οι βαθμίδες

Εξάλλου, αποτίμηση του έργου του αξιολογούμενου εκπαιδευτή επαγγελματικής κατάρτισης και η ένταξη αυτού σε μία (1) από τις τέσσερις (4) βαθμίδες της προβλεπόμενης κλίμακας επιβάλλεται να γίνεται τεκμηριωμένα με την υπαγωγή συγκεκριμένων πραγματικών στοιχείων, περιστατικών, περιστάσεων, δεδομένων και χαρακτηριστικών συνδεόμενων ή σχετιζόμενων ευθέως με το αξιολογούμενο έργο συγκεκριμένου κάθε φορά υπό αξιολόγηση εκπαιδευτή στα ανά πεδίο αξιολόγησης κριτήρια και τις λοιπές αξιολογικές παραμέτρους, οι οποίες προβλέπονται στο άρθρο 31Ε του ν. 4763/2020 και στο άρθρο 5 της παρούσας και τη συνδρομή των οποίων οι αξιολογητές επιβάλλεται να εξακριβώσουν και τεκμηριώσουν αιτιολογημένα, όσον αφορά σε κάθε μία ξεχωριστά υπό αξιολόγηση περίπτωση. Η απλή και αόριστη επανάληψη του περιεχομένου διατάξεων του ν. 4763/2020 και της παρούσας, καθώς και η γενικευμένη χρήση στερεότυπων ή τυποποιημένων εκφράσεων ή και προτύπων ή υποδειγμάτων αξιολογικών εκθέσεων δεν προσδίδουν επαρκή και προσήκουσα αιτιολογία στις αξιολογικές εκθέσεις. Ας δούμε τις βαθμίδες:

ιεκ1
ιεκ2

 

ιεκ3

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

politis_sinigoros.jpg
Αδικία στα μεταπτυχιακά: Τι ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη για φοιτητές ΑμεΑ
Να διορθώσει μια αδικία που κρατά εκτός μεταπτυχιακών εκατοντάδες άτομα καλεί το Υπουργείο Παιδείας ο Συνήγορος του Πολίτη
Αδικία στα μεταπτυχιακά: Τι ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη για φοιτητές ΑμεΑ
Σχολική αίθουσα
«Γονείς σε απόγνωση: Πληρώνουμε μέχρι και τη θέρμανση στα σχολεία!»
Μόλις το 40% των εσόδων των σχολείων προέρχεται από το κράτος – «Η Δημόσια Εκπαίδευση δεν είναι πολυτέλεια, είναι δικαίωμα», τονίζουν οι γονείς.
«Γονείς σε απόγνωση: Πληρώνουμε μέχρι και τη θέρμανση στα σχολεία!»
Συμβολαιογράφος μιλάει με πελάτη για κληρονομιά
Κληρονομιές: Μπορείς να διεκδικήσεις μερίδιο από περιουσία συγγενή χωρίς διαθήκη;
Κληρονομιές χωρίς διαθήκη: Ποιος παίρνει τι και όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο δίκαιο
Κληρονομιές: Μπορείς να διεκδικήσεις μερίδιο από περιουσία συγγενή χωρίς διαθήκη;
οδοντίατρος
Τέλος στα σφραγίσματα! Νέο “θαυματουργό” τζελ αναγεννά τα δόντια μέσα σε 7 ημέρες
Επιστήμονες στη Βρετανία ανέπτυξαν μια πρωτοποριακή θεραπεία που επαναδομεί φυσικά το σμάλτο – Οι πρώτες κλινικές δοκιμές ξεκινούν το 2026
Τέλος στα σφραγίσματα! Νέο “θαυματουργό” τζελ αναγεννά τα δόντια μέσα σε 7 ημέρες