Πιερρακάκη
ΚΑΜΣΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ/INTIME NEWS
Συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή προσεχώς - Τι είπε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Νέο θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή θα φέρει το Υπουργείο Παιδείας μέσα στους επόμενους λίγους μήνες, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου  «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου – Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων».

Συγκεκριμένα ο Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε:  «Και κλείνω με το εξής το οποίο ειπώθηκε. Σε ότι αφορά την Ειδική Αγωγή γιατί είναι ένα θέμα το οποίο μας ενδιαφέρει και με ενδιαφέρει προσωπικά, το ανέφερε η κα Θρασκιά, θα προσπαθήσουμε να φέρουμε ένα συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή, στο οποίο θα θέλαμε παρότι ενδεχομένως αυτό δεν είναι ένα νομοσχέδιο το οποίο για όλους τους λόγους που ανέφερα πριν δύναται να παράξει επιθυμητό επίπεδο συναίνεσης, στην ειδική αγωγή νομίζω ότι μπορούμε να το πετύχουμε πολύ περισσότερο και θα προσπαθήσουμε να το φέρουμε ακόμα και μέσα στους επόμενους λίγους μήνες, ακριβώς επειδή είναι ένα θέμα πάρα πολύ ουσιαστικό, ακριβώς επειδή με την προηγούμενη ιδιότητά μου εδώ είχα ασχοληθεί πάρα πολύ, είχε ασχοληθεί και η ομάδα μου, με το θέμα των αποζημιώσεων της λογοθεραπείας και της εργοθεραπείας μέσω του ΕΟΠΥ να γίνεται αμιγώς ψηφιακά και γρήγορα, να μην στέκονται οι ίδιοι άνθρωποι στις ίδιες ουρές, αφετέρου έχετε διακρίνει είμαι βέβαιος στο ότι έχουν αυξηθεί οι άνθρωποι οι οποίοι απασχολούνται , οι αναπληρωτές που απασχολούνται στην παράλληλη στήριξη τον τελευταίο χρόνο.

Νομίζω ότι μπορούν να γίνουν πολλά περισσότερα εδώ. Η Ειδική Αγωγή μας διδάσκει και πάρα πολλά σε σχέση με το πως πρέπει να είναι συνολικά η εκπαίδευση. Και επειδή αναφέρατε έτσι ενδεικτικά τον όρο “αριστεία”, ότι τον χρησιμοποιούμε και εδώ θέλω να πω ότι εξαρτάται τι εννοεί κανείς. Αν ορίζει την αριστεία ως διεργασία εγώ την πιστεύω βαθιά. Αν την ορίζει ως κατάσταση θα σας πω κι εγώ τι θέλω μ αυτό. Ως διεργασία τι σημαίνει όμως. Σημαίνει ότι ο καθένας να βρίσκει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του, σημαίνει ο καθένας να βρίσκει συνθήκη ευτυχίας δική του και όχι του οικογενειακού του, φιλικού του, κοινωνικού του περιβάλλοντος και σημαίνει να μπορεί ο καθένας να ταυτίζει αυτόν τον όρο με τον όρο “μεράκι” και να τον βρίσκει στη ζωή του. Και επειδή πιστεύω ότι σ αυτό λίγο πολύ όλοι συμφωνούμε, αυτό είναι κάτι που μας το διδάσκουν κυρίως τα παιδιά τα οποία είναι στην ειδική αγωγή σήμερα και οι οικογένειές τους και επειδή θέλουμε να τους τιμήσουμε όλοι και το λέω αυτό με ειλικρίνεια αυτό τώρα και χωρίς πολιτικό χρώμα και πολιτικό πρόσημο αν θέλετε σ αυτό το κομμάτι να καθίσουμε όλοι μαζί να συνδιαμορφώσουμε και μια πρόταση με τους μέγιστους δυνατούς όρους για να μπορέσουμε να στηρίξουμε και αυτές τις οικογένειες και αυτό το κομμάτι της εκπαίδευσης που είναι το πιο ουσιαστικό κατά την κρίση μου»

Πιερρακάκης: Αλλάζουμε την Ειδική Αγωγή - Φέρνουμε νέο νόμο!

Τα ίδια περίπου είχε αναφέρει ο υπουργός Παιδείας τον Ιούλιο του 2023 από το βήμα της Βουλής  κάνοντας δηλώσεις για τους στόχους της τετραετίας, στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων.

«Ειδικά αναφερόμενος στις ενέργειες στις οποίες προχωρούμε στην ειδική αγωγή, δημιουργούμε προγράμματα σπουδών για τις σχολικές δομές ειδικής αγωγής, κατάλληλα σταθμισμένες ως προς το είδος των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Ταυτόχρονα, θα προωθήσουμε νόμο πλαίσιο για την ειδική αγωγή συνολικά, που θα περιλαμβάνει και την αναμόρφωση της παράλληλης στήριξης

Και εδώ θα ήθελα να τονίσω ότι η ειδική αγωγή αποτελεί για εμάς ένα ευρύτερο πρότυπο. Μας διδάσκει το πώς πρέπει να είναι η εκπαίδευση συνολικά. Γιατί όλα τα παιδιά είναι μοναδικά, όλα τα παιδιά χρειάζονται ειδική προσοχή, ειδικό ενδιαφέρον και κυριολεκτικά ειδική αγωγή. Θα έλεγα ότι ο στόχος της εκπαίδευσης συνολικότερα, ο στόχος της παιδείας είναι να μας κάνει να ανακαλύπτουμε και να αποκαλύπτουμε την καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού μας» είχε πει ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PATRON
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Χρήστος Μπούρας
Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών: Ποιοι φοιτητές κινδυνεύουν να διαγραφούν από τις αρχές Νοεμβρίου
Σύμφωνα με τον ίδιο, περίπου 20.000 άτομα πληρούν τα κριτήρια, ενώ 850 φοιτητές έχουν ακόμη μία τελευταία ευκαιρία να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους...
Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών: Ποιοι φοιτητές κινδυνεύουν να διαγραφούν από τις αρχές Νοεμβρίου
Τέμπη: Πάνος Ρούτσι - Πατέρας του Ντάνιελ
Τέμπη - Και δεύτερος πατέρας σε απεργία πείνας: «Θα σταθώ δίπλα σου, Πάνο, μέχρι τέλους»
Απεργία πείνας δίπλα στον Πάνο Ρούτσι – Ένας ακόμη πατέρας λέει «Μέχρι Τέλους»
Τέμπη - Και δεύτερος πατέρας σε απεργία πείνας: «Θα σταθώ δίπλα σου, Πάνο, μέχρι τέλους»
ΥΠΑΙΘΑ
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με θέμα: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»