σχολεία
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/INTIME NEWS
«Να μην κατατεθεί για ψήφιση το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια»

Ανακοίνωση εξέδωσαν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ σχετικά με την επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής και τις νέες απεργιακές κινητοποιήσεις.

«Το υπουργείο έχει βρεθεί σε αδιέξοδο γιατί συναντά σοβαρή αντίσταση στους εκπαιδευτικούς και δεν μπορεί να επιβάλει την πολιτική του. Παρά τον εκβιασμό στις/στους νεοδιόριστες/ους με τη μη μονιμοποίησή τους, χιλιάδες συμμετέχουν στην απεργία-αποχή. Το ΥΠΑΙΘΑ σε μια προσπάθεια να ξεφύγει από το τέλμα, ενεργοποίησε την Α2 φάση της αξιολόγησης και μετέτρεψε όλους/ες τους/τις διευθυντές/ντριες, σε αξιολογητές. Παράλληλα, σταδιακά επεκτείνει την αξιολόγηση σε όλες/όλους τους εκπαιδευτικούς, ακόμα και με αυτούς που έχουν 20-30 χρόνια υπηρεσία. Και μπροστά στον κίνδυνο να βρεθεί πάλι αντιμέτωπο με την ανυπακοή των εκπαιδευτικών, επιστρατεύει το συνηθισμένο του όπλο, την καταστολή και τον αυταρχισμό, τα δικαστήρια! Η κυβέρνηση ελπίζει ότι με την καταστολή, τις απειλές και τον εκφοβισμό θα τελειώνει επιτέλους με την αντίσταση των εκπαιδευτικών», τονίζει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση

«Να εφαρμοστεί αυτόματα η απόφαση της Γ.Σ. προέδρων στις 10/2/2024 για επαναπροκήρυξη της Α-Α όταν βγει η Α-Α παράνομη από τα δικαστήρια

Καμία χρονοτριβή του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ δεν μπορεί να δικαιολογηθεί!

Η κυβέρνηση έχει θέσει ως κεντρικό στόχο την ιδιωτικοποίηση και την εμπορευματοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης και αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο όποιους αντιστέκονται στην πολιτική της. Στους φοιτητές στέλνει τα ΜΑΤ, στους πανεπιστημιακούς που αντιστέκονται στον εξευτελισμό των τηλεξετάσεων τους εισαγγελείς, στους εργαζόμενους στα πανεπιστήμια ασκεί διώξεις γιατί συμπαραστέκονται έμπρακτα στους φοιτητές, τους εκπαιδευτικούς ως συνήθως τους οδηγεί στα δικαστήρια.

Η  κυβέρνηση καταφεύγει μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια για 10η φορά στα δικαστήρια για να βγάλει ένα ανυποχώρητο αγώνα παράνομο και να επιβάλει την αξιολογική διαδικασία. Λόγω της Αποχής των δικηγόρων από τα καθήκοντά τους η εκδίκαση της προσφυγής αναβλήθηκε δυο φορές ως τώρα, όμως το πιο πιθανό είναι να κριθεί όπως και στις άλλες περιπτώσεις παράνομη από την «αδέκαστη δικαιοσύνη». Άλλωστε και ο νόμος Χατζηδάκη γι’ αυτό ψηφίστηκε, για να περιορίζει το δικαίωμα στην απεργία, οπότε και τώρα θα χρησιμοποιηθεί εναντίον του κλάδου.

Το υπουργείο έχει βρεθεί σε αδιέξοδο γιατί συναντά σοβαρή αντίσταση στους εκπαιδευτικούς και δεν μπορεί να επιβάλει την πολιτική του. Παρά τον εκβιασμό στις/στους νεοδιόριστες/ους με τη μη μονιμοποίησή τους, χιλιάδες συμμετέχουν στην απεργία-αποχή. Το ΥΠΑΙΘΑ σε μια προσπάθεια να ξεφύγει από το τέλμα, ενεργοποίησε την Α2 φάση της αξιολόγησης και μετέτρεψε όλους/ες τους/τις διευθυντές/ντριες, σε αξιολογητές. Παράλληλα, σταδιακά επεκτείνει την αξιολόγηση σε όλες/όλους τους εκπαιδευτικούς, ακόμα και με αυτούς που έχουν 20-30 χρόνια υπηρεσία. Και μπροστά στον κίνδυνο να βρεθεί πάλι αντιμέτωπο με την ανυπακοή των εκπαιδευτικών, επιστρατεύει το συνηθισμένο του όπλο, την καταστολή και τον αυταρχισμό, τα δικαστήρια! Η κυβέρνηση ελπίζει ότι με την καταστολή, τις απειλές και τον εκφοβισμό θα τελειώνει επιτέλους με την αντίσταση των εκπαιδευτικών.

Άμεση επαναπροκήρυξη τώρα!

Η επαναπροκήρυξη της απεργίας/ αποχής από την ΟΛΜΕ αποτελεί πολιτική απόφαση θωράκισης του αγώνα των εκπαιδευτικών και των εργαζομένων απέναντι στην επίθεση. Είναι η μόνη οργανωμένη και συλλογική απάντηση. Δηλώνει ότι το συνδικάτο μπαίνει μπροστά, καλύπτει τα μέλη του και τα καλεί με συλλογικό τρόπο στη συνέχιση του αγώνα. Το κράτος και η διοίκηση με αυτόν τον τρόπο χάνουν τα νομικά επιχειρήματα να κινηθούν εναντίον του κάθε απεργό χωριστά μια και τους καλύπτει η συλλογική απόφαση του συνδικάτου.

Η ανυπακοή στην πολιτική της κυβέρνησης είναι η μόνη στάση που μπορεί να σταματήσει την αξιολόγηση. Κάποιοι μιλούν για «ενιαία στάση» των διευθυντών-αξιολογητών στην ατομική αξιολόγηση. Ισχυρίζονται ότι αν βγει παράνομη η Απεργία –Αποχή, τότε η διέξοδος είναι να δώσει κατεύθυνση η ομοσπονδία να συμμετέχουν οι διευθυντές/ντριες στο Α2 επίπεδο και να βαθμολογούν με «εξαιρετικός/η» τους εκπαιδευτικούς. Όχι μόνο ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν αποτελεί συνέχιση του αγώνα, αλλά αντίθετα είναι πλήρης υποταγή στις επιδιώξεις του υπουργείου και την παραπέρα εμπέδωση της «κουλτούρας της αξιολόγησης». Στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο δεν σηματοδοτεί οργανωμένη αντίσταση, αλλά αποδοχή της αξιολόγησης με τη συμφωνία του συνδικάτου.

Το εκπαιδευτικό κίνημα χρειάζεται να οργανώσει από τώρα τον αγώνα και την αντίσταση απέναντι στην επιχείρηση της κυβέρνησης να επιβάλλει μέσω δικαστικών αποφάσεων την πολιτικής της. Όσοι θεωρούν ότι επιβάλλεται να μπει φραγμός στα σχέδια της κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για την αλλαγή του χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου να αναλάβουν την ευθύνη τους και συντονισμένα και αποφασιστικά να προσχωρήσουν στη συνολική αντιπαράθεση με την κυβέρνηση. Τώρα χρειάζεται τα σωματεία να παίξουν τον ρόλο για τον οποίο υπάρχουν. Να οργανώνουν τους εργαζόμενους, να προασπίζονται συλλογικά τα συμφέροντα τους , να θωρακίζουν τα μέλη τους απέναντι στην επίθεση του  εργοδότη και να διεκδικούν τα αιτήματα τους. Να συντονίζονται με τους άλλους εργαζόμενους σε ένα μέτωπο και να ανατρέπουν την πολιτική που τους οδηγεί σε παραπέρα φτωχοποίηση, απαξίωση της εργασίας τους, διαλύει  τα εργασιακά τους δικαιώματα.

Πανεκπαιδευτική απεργία τώρα!

Το αμέσως επόμενο διάστημα η κυβέρνηση θα φέρει προς ψήφιση το νομοσχέδιο με το οποίο η κυβέρνηση παρακάμπτει το άρθρο 16 του Συντάγματος, επιτρέπει την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων και προσπαθεί να μετατρέψει την τριτοβάθμια εκπαίδευση σε αγορά εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Οι φοιτητές, παρά την καταστολή και τις συκοφαντίες βρίσκονται σχεδόν δύο μήνες σε κινητοποιήσεις. Στην πραγματικότητα όλος ο χώρος της εκπαίδευσης βρίσκεται αντιμέτωπος με την ίδια πολιτική που διαλύει τα δημόσια αγαθά, επιβάλει τους κανόνες της αγοράς στην εκπαίδευση και σαρώνει τα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Τώρα είναι η ώρα όλα τα κομμάτια της εκπαίδευσης να κινηθούν από κοινού και να απαντήσουνε στις επιλογές της κυβέρνησης. Με πρώτο βήμα πανεκπαιδευτική απεργία τις μέρες που θα ξεκινήσει η συζήτηση για την ψήφιση του νομοσχεδίου, νέες γενικές συνελεύσεις και κλιμάκωση του αγώνα.

Έτσι ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ συγκεκριμένα και συντονισμένα να προχωρήσουν στα παρακάτω αγωνιστικά βήματα:

  • Στάση και συγκέντρωση στα δικαστήρια στις 27/2, μέρα εκδίκασης της προσφυγής της κυβέρνησης.
  • 28 Φλεβάρη απεργούμε, λουκέτο στα σχολεία μας 24ωρη απεργία σε δημόσιο (ΑΔΕΔΥ) κι ιδιωτικό τομέα (Εργατικά Κέντρα και συνδικάτα)
  • Επαναπροκήρυξη της Α-Α από την ΟΛΜΕ και στην περίπτωση που βγει παράνομη να τη επαναπροκηρύξουν τα πρωτοβάθμια σωματεία, οι ΕΛΜΕ.
  • Να προχωρήσει άμεσα στην υλοποίηση της απόφασης της Γ.Σ. Προέδρων στις 10/2/2024 και να καλέσει άμεσα  κύκλο Γ.Σ. (Πέμπτη 29/2, Παρασκευή 1/3) και Γ.Σ Προέδρων (Σάββατο 2/3) ούτως ώστε να μην αφεθεί κανένα περιθώριο στη διοίκηση και την κυβέρνηση να  εφαρμόσουν την πολιτική τους χωρίς να υπάρχει κάποιας μορφής κινητοποιήσεων και αγώνα. Στο μεσοδιάστημα οι συνάδελφοι και συναδέλφισσες καλύπτονται από τις στάσεις εργασίας που έχουν προκηρυχθεί από την ΟΛΜΕ.
  • Παλλαϊκά απογευματινά συλλαλητήρια ενάντια του νσχ για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
  • Τριήμερος αποκλεισμός της Βουλής από το εκπαιδευτικό και λαϊκό κίνημα και 24ωρη απεργία τη μέρα που το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα μπει προς ψήφιση στη βουλή, (04-08/03/2024)με το σύνολο των εκπαιδευτικών αιτημάτων.
  • Κεντρική εκδήλωση συζήτηση για την εμπορευματοποίηση – ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης
  • Νέες Γενικές Συνελεύσεις για συνέχιση και απεργιακή κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
  • Καλούμε τα εργατικά συνδικάτα δημόσιου κι ιδιωτικού τομέα να σταθούν στο πλευρό της δημόσιας εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, των φοιτητών και των μαθητών και να κηρύξουν τώρα απεργία συμπόρευσης στον κοινό αγώνα ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης.

Η αξιολόγηση – ιδιωτικοποίηση κι εμπορευματοποίηση του δημόσιου σχολείου

ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Συνεχίζουμε αταλάντευτα μέχρι τη νίκη!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γνωρίζετε τι σημαίνει «ωκύμορος» και «ωκυτόκια»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 15 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 15/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aselgeia_8.jpg
Στο δικαστήριο η υπόθεση ασέλγειας σε βάρος μαθήτριας Α΄ Γυμνασίου
Ο κατηγορούμενος είχε καταδικαστεί πρωτόδικα καταδικαστεί για άλλες δύο περιπτώσεις ασέλγειας σε βάρος μαθητριών
Στο δικαστήριο η υπόθεση ασέλγειας σε βάρος μαθήτριας Α΄ Γυμνασίου