ξυλοδαρμός
Σχηματισμός δικογραφίας σε βάρος των γονιών των αγοριών για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

Μια νέα καταγγελία για διακίνηση ψεύτικων άσεμνων φωτογραφιών σημειώθηκε στη Χαλκίδα από μια μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου. Δύο συμμαθητές της, τις δημιούργησαν και τις διακινούσαν σε κλειστές ομάδες σε κοινωνικό δίκτυο.

Πιο συγκεκριμένα, η μαθήτρια προσήλθε χθες Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου στο ΑΤ Χαλκίδας μαζί με τη μητέρα της και κατήγγειλε ότι προ ημερών ενημερώθηκε από συμμαθητή της ότι άγνωστοι είχαν δημιουργήσει ηλεκτρονικά άσεμνο σκίτσο το οποίο είχε φωτογραφία του προσώπου της.

Η επεξεργασμένη φωτογραφία αναρτήθηκε αρχικά σε κλειστή ομάδα τεσσάρων ατόμων στο Instagram και εν συνεχεία μεταφορτώθηκε σε άλλη κλειστή ομάδα των 20 ατόμων.

Για το ζήτημα ενημερώθηκε η εισαγγελέας Ανήλικων Χαλκίδας, η οποία διέταξε το σχηματισμό δικογραφίας σε βάρος των γονιών των αγοριών για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

Οι δράστες δεν συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου.

Συχνό φαινόμενο

 

Ένα μήνα πριν, δυο 14χρονοι μαθητές συνελήφθησαν μαζί με τους γονείς τους, διότι παραποίησαν φωτογραφίες δύο συμμαθητριών τους και τις διέδωσαν στα κοινωνικά δίκτυο σαν πορνογραφικό υλικό.

Το περιστατικό έλαβε χώρα στο Ηράκλειο Κρήτης, και πρόκειται για ένα κορίτσι και ένα αγόρι ηλικίας 14 ετών οι οποίοι συνελήφθησαν μαζί με τους γονείς τους ο πατέρας 47 ετών και η μητέρα του άλλου παιδιού 41 και κατηγορούνται για παραμέληση εποπτείας των ανηλίκων τέκνων τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το neakriti.gr. τα παιδιά είχαν στην κατοχή τους τις φωτογραφίες δύο συμμαθητριών τους τις οποίες είχαν βάλει στόχο, τις φωτογραφίες αυτές τις παραποίησαν προσθέτοντας πιο τολμηρό περιεχόμενο αλλά με τα πρόσωπα των συμμαθητριών τους και στη συνέχεια μέσω του διαδικτύου και κοινωνικών πλατφορμών τις διακινούσαν.

Η υπόθεση προσομοιάζει με revenge porn μόνο που οι φωτογραφίες δεν ήταν αληθινές αλλά fake και τα δύο κορίτσια που διαπομπεύθηκαν στο διαδίκτυο δεν είχαν ιδέα για όλα αυτά μέχρι που έπεσαν στην αντίληψή τους οι ενέργειες των συμμαθητών τους.

Οι ανήλικοι κατηγορούνται τώρα για πορνογραφία .

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Χαβιέ Μπαρδέμ στα Emmy
Χαβιέ Μπαρδέμ: Με παλαιστινιακή κεφίγια στα βραβεία Emmy - «Να σταματήσει η γενοκτονία, ελεύθερη Παλαιστίνη»
Χαβιέ Μπαρδέμ στα Emmy: «Δεν θα συνεργαστώ ποτέ με κάποια εταιρεία που δεν καταδικάζει τη γενοκτονία στη Γάζα - Ζητάμε εμπορικό, διπλωματικό...
Χαβιέ Μπαρδέμ: Με παλαιστινιακή κεφίγια στα βραβεία Emmy - «Να σταματήσει η γενοκτονία, ελεύθερη Παλαιστίνη»
syntaxeis-poioi-tha-paroyn-anadromika.jpg
Συντάξεις – Αναδρομικά: Ποιοι διεκδικούν ποσά έως 16.800 ευρώ [Παραδείγματα - Πίνακες]
16 επικουρικά ταμεία, μία αδικία: Τι διεκδικούν οι συνταξιούχοι, πόσα χρήματα τους οφείλονται - Ποιοι θα λάβουν αυξήσεις και αναδρομικά έως 16.800...
Συντάξεις – Αναδρομικά: Ποιοι διεκδικούν ποσά έως 16.800 ευρώ [Παραδείγματα - Πίνακες]
μεταφορές μαθητών
«Άγονοι» διαγωνισμοί αφήνουν μαθητές χωρίς μεταφορά – Διαμαρτυρία στην Περιφέρεια Αττικής
Οξύνεται το πρόβλημα με τη μεταφορά μαθητών σε Πειραματικά, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Ειδικά Σχολεία – Κάλεσμα σε κινητοποίηση σήμερα
«Άγονοι» διαγωνισμοί αφήνουν μαθητές χωρίς μεταφορά – Διαμαρτυρία στην Περιφέρεια Αττικής
Personal Branding από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πώς να παρουσιάζεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου σήμερα;
«Η «πώληση»/παρουσίαση του εαυτού μας δεν αναφέρεται στο να προσπαθούμε να γίνουμε κάτι που δεν είμαστε, αλλά στο να αναδεικνύουμε αυτό που...
Πώς να παρουσιάζεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου σήμερα;