ntountouka
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | ΙΝΤΙΜΕ
Κινητοποίηση την Δευτέρα (12/02) στις 11:30π.μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου

Η Α΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης με σχετική της ανακοίνωση καλεί σε κινητοποίηση ενάντια στο κλείσιμο σχολείων ειδικής αγωγής την Δευτέρα 12/2/2024 στις 11:30π.μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου.

Μάλιστα, προκηρύσσει, για την διευκόλυνση των εκπαιδευτικών και τρίωρη στάση εργασίας από τις 11:00 – 14:00.

Αναλυτικά:

Το Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ καλεί όλους τους συναδέλφους και τους ενδιαφερόμενους φορείς να στηρίξουν την συμβολική κινητοποίηση που διοργανώνουν ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών, ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού προσωπικού του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας – Χορτιάτη και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, την Δευτέρα 12/2/2024 στις 11:30π.μ. στο Άγαλμα  Βενιζέλου ενάντια στα σχέδια των αρμοδίων φορέων για την διάλυση τριών ειδικών σχολείων και την υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής.

Για τη διευκόλυνση συμμετοχής των συναδέλφων προκηρύσσει 1ωρη, 2ωρη και 3ωρη στάση εργασίας από τις 11 μέχρι τις 2μμ.                           

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia