Εκπαιδευτικοί: Τα 10 βήματα για να σταματήσουμε τους αξιολογητές / διευθυντές

Τα 10 βήματα προκειμένου να σταματήσουμε τους αξιολογητές / διευθυντές να μπουν στην τάξη και να βαθμολογήσουν τους νεοδιόριστους και άλλους συναδέλφους, κωδικοποιεί σε ανακοίνωσή της η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Η ΕΛΜΕ καλεί όλους τους συναδέλφους να στηρίξουμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ και να υπερασπιστούμε τα θεμελιώδη εργασιακά μας δικαιώματα. Να αντισταθούμε στην υποταγή, στην καλλιέργεια του φόβου και της εργασιακής ανασφάλειας και σημειώνει:

«Τώρα μπορούμε να τους σταματήσουμε γιατί αν οι νεοδιόριστοι μείνουν μόνοι τους και υποχωρήσουν, τότε έρχεται η σειρά όλων μας, και η κυβέρνηση θα έχει στρώσει το δρόμο για την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, για το χτύπημα εργασιακών δικαιωμάτων, για το καθεστώς άνισων αμοιβών στους εκπαιδευτικούς.»

Ολη η ανακοίνωση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Το ΥΠΑΙΘΑ δεν κατάφερε να υποτάξει τον κλάδο που αγωνίζεται και να προχωρήσει την αξιολόγηση. Στις τηλε-διαλέξεις που οργάνωσε με τη συμμετοχή όλων των αξιολογητών (σύμβουλοι, διευθυντές σχολείων, διευθυντές εκπαίδευσης, διευθυντές περιφέρειας, κ.ά.), όπως το ίδιο αποκάλυψε, με βάση τα αριθμητικά στοιχεία που κατατέθηκαν, η αξιολόγηση δεν προχώρησε με βάση τα χρονοδιαγράμματα που το ίδιο έθεσε και η μεγάλη πλειοψηφία των νεοδιόριστων δεν παίρνει μέρος στην ατομική αξιολόγηση. Επανέρχεται και για να δημιουργήσει όρους τετελεσμένων ότι η αξιολόγηση προχωράει, οργανώνει την αξιολόγηση νεοδιόριστων και άλλων συναδέλφων στο πεδίο Α2.

Η αξιολόγηση στο πεδίο Α2 που ξεκινάει τώρα, με βάση τις οδηγίες που δόθηκαν στις τηλεσυσκέψεις του ΥΠΑΙΘΑ, μπορεί να γίνεται ανεξάρτητα ή και ταυτόχρονα από την αξιολόγηση στο πεδίο Α1 που ξεκίνησε πέρσι. Με την ταυτόχρονη διαδικασία που προωθεί το ΥΠΑΙΘΑ επιδιώκει να δημιουργήσει καλύτερους όρους για το προχώρημα της αξιολόγησης των νεοδιόριστων και όλων των εκπαιδευτικών. Επιβεβαιώνει ότι η αξιολόγηση δεν θα γίνεται μόνο στους νεοδιόριστους, αλλά και σε όλους τους συναδέλφους. Οι διευθυντές αξιολογητές πλέον, θα επεκτείνουν τις παρεμβάσεις τους στο εκπαιδευτικό μας έργο σε κάθε ώρα της σχολικής ζωής για να μας ελέγχουν. Ο διευθυντής εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης σε εποπτικό αυταρχικό ρόλο απέστειλε μαζί με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ και δικές του οδηγίες, ζητώντας μάλιστα από τους νεοδιόριστους και όλους τους συναδέλφους, ενυπόγραφα να δηλώσουν ότι έλαβαν γνώση!

Σε αυτή την κρίσιμη φάση, με τον αγώνα του κλάδου να μπαίνει σε κρίσιμη καμπή και με τις μεγάλες παρακαταθήκες που δημιουργήσαμε σταματώντας τους συμβούλους / αξιολογητές με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής, οφείλουμε όλοι να σταθούμε δίπλα στους νεοδιόριστους, αλλά και σε άλλους συναδέλφους που το υπουργείο θέλει να χρησιμοποιήσει ενάντια στις συλλογικές και ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου για να περάσει η ατομική αξιολόγηση. Τώρα μπορούμε να τους σταματήσουμε γιατί αν οι νεοδιόριστοι μείνουν μόνοι τους και υποχωρήσουν, τότε έρχεται η σειρά όλων μας, και η κυβέρνηση θα έχει στρώσει το δρόμο για την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, για το χτύπημα εργασιακών δικαιωμάτων, για το καθεστώς άνισων αμοιβών στους εκπαιδευτικούς.

Τα 10 βήματα

Υλοποιούμε τις ομόφωνες αποφάσεις ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ, ως εξής:

1) Υπογράφουμε (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, την οποία και πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου. Η απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τους σύμβουλο - διευθυντή / αξιολογητή, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.

2) Ενημερώνουμε άμεσα την ΕΛΜΕ, αν με οποιονδήποτε τρόπο επιχειρείται στο σχολείο σας η ατομική αξιολόγηση στο πεδίο Α2. Ενημερώνουμε ότι διευθυντής/αξιολογητής επιδιώκει να ξεκινήσει η

αξιολόγηση στο πεδίο Α2, ώστε να γνωρίζουμε πόσοι και ποιοί θα εμπλακούν στην αξιολόγηση.

3) Δεν "μπαίνουμε" στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης για να μην ενεργοποιηθεί η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

4) Εάν παρ’ όλα αυτά συνάδελφοι «μπουν» στην ειδική πλατφόρμα, τους καλούμε να μη συνεχίσουν τη διαδικασία που προτείνεται από το σύστημα. Δε γράφουμε τίποτα, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

5) Δεν αναρτούμε τίποτα στον ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα.

6) Όταν μας καλέσει ο διευθυντής / αξιολογητής σε συνάντηση προσυνεννόησης και αν επιμείνει, δεν συμμετέχουμε, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

7) Αν ο διευθυντής/αξιολογητής ορίσει συνάντηση, ενώ έχουμε δηλώσει απεργία αποχή, υλοποιούμε τις στάσεις εργασίας και καλούμε το σύλλογο διδασκόντων να σταθεί δίπλα μας. Η ΟΛΜΕ έχει προκηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας από Δευτέρα 08/1 έως Τετάρτη 31/1. Η ΕΛΜΕ έχει προκηρύξει στάσεις (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) που γίνονται από τους νεοδιόριστους και άλλους συναδέλφους την ημέρα που όρισαν να τους αξιολογήσουν, από το σύλλογο του σχολείου (πλειοψηφία ή μειοψηφία), από άλλα σχολεία και από το ΔΣ της ΕΛΜΕ.

8) Ενημερώνουμε άμεσα την ΕΛΜΕ, εάν ο διευθυντής / αξιολογητής κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας.

9) Αν οι νέοι αξιολογητές επιχειρήσουν κρυφά από το σύλλογο διδασκόντων να μπαίνουν στην τάξη, για να εξετάσουν νεοδιόριστο ή άλλο συνάδελφο και να τον βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε. Το σχολείο είναι δημόσιο και επομένως όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του, πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Το σωματείο και οι σύλλογοι καθηγητών υπερασπίζουμε τις συλλογικές μας αποφάσεις. Κανείς επιθεωρητής στην τάξη.

10) Όταν οι διευθυντές / αξιολογητές επιχειρούν να μπουν στην τάξη όλος ο σύλλογος με στάση εργασίας να είναι στο πλευρό του συναδέλφου που θέλει να αξιολογήσει.

Απευθυνόμαστε στους νεοδιόριστους και όλους τους συναδέλφους να μην επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να μην επιτρέψουμε το ξεκίνημα της άρσης της μονιμότητας για όλους.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να στηρίξουμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ και να υπερασπιστούμε τα θεμελιώδη εργασιακά μας δικαιώματα. Να αντισταθούμε στην υποταγή, στην καλλιέργεια του φόβου και της εργασιακής ανασφάλειας.

Παίρνουμε όλοι μέρος στην κρίσιμη Γ.Σ. της ΕΛΜΕ, Δευτέρα 29/1, 2.30μμ, 1οΓ/Σ Σταυρούπολης. Τώρα που ξεκινούν την αξιολόγηση για όλους να αποφασίσουμε τη συνέχιση του αγώνα με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής, με αποφάσεις πολύμορφου αγώνα διαρκείας και συντονισμό των σωματείων μας με το φοιτητικό κίνημα που ανυποχώρητα αγωνίζεται και μαζί μπορούμε να φτάσουμε στη νίκη!

Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα