εκπαιδευτικοσ
Οι εκπαιδευτικοί καλούν τη ΔΟΕ να παρέμβει στη συγκεκριμένη αξιολογήτρια, καλώντας την να «μαζευτεί» και να σταματήσει τα ψέματα και τους εκβιασμούς.

Καταγγελία για τη συμπεριφορά της αξιολογήτριας - Σχολικής Συμβούλου της Προσχολικής Αγωγής προς νεοδιόριστες συναδέλφους, έκανε ο ΣΕΠΕ Λημνου συνυπογράφοντας ανάλογη καταγγελία του ΣΕΠΕ Λέσβου.

Της αποδίδουν ότι επιχείρησε με ψέματα και εκβιασμούς να πείσει νεοδιόριστες νηπιαγωγούς να αξιολογηθούν, λέγοντας ότι έχουν μείνει οι τελευταίες που δεν έχουν ακόμα αξιολογηθεί και θα πρέπει να υποκύψουν στον εκφοβισμό, καλώντας τις παράλληλα σε ενημερωτική τηλεδιάσκεψη για την αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των γιορτών!

Οι εκπαιδευτικοί καλούν τη ΔΟΕ να παρέμβει στη συγκεκριμένη αξιολογήτρια, καλώντας την να «μαζευτεί» και να σταματήσει τα ψέματα και τους εκβιασμούς

Ολη η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Λήμνου «Αργύριος Μοσχίδης»

Συνυπογράφουμε την καταγγελία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου, για τη συμπεριφορά της αξιολογήτριας - Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής, προς νεοδιόριστες συναδέλφους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής της Λέσβου.

Η συγκεκριμένη αξιολογήτρια - Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής έχει στην ευθύνη της και τις νηπιαγωγούς της Λήμνου και κατά καιρούς έχουμε δεχθεί παράπονα και από συναδέλφισσές μας της Λήμνου.

Η στάση της δεν μας εκπλήσσει, αφού μια σειρά στελέχη της εκπαίδευσης προσπαθούν να εκβιάσουν με διάφορα ψέματα, τόσο στο θέμα της ατομικής αξιολόγησης, όσο και στο θέμα της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, όπως το ψέμα ότι δεν φτάνει η ατομική αξιολόγηση για να μονιμοποιηθούν οι νεοδιόριστοι, αλλά πρέπει να συναινέσει το σχολείο που υπηρετούν στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων του υπουργείου και να εγκαταλείψει τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ ως ένα μέσο αντίστασης στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, ή ότι «είστε οι μόνοι που μείνατε», τη στιγμή που αποδεδειγμένα η πλειοψηφία των νεοδιόριστων συναδέλφων πανελλαδικά και στο νομό μας συμμετέχει στην απεργία – αποχή του κλάδου από την αντιδραστικά – αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση που στοχεύει στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

Καλούμε τους συναδέλφους ακόμα πιο μαζικά να συνταχθούν με τις θέσεις του Κλάδου, με την ομόφωνη απόφαση της 92ης Γενικής Συνέλευσης των αντιπροσώπων και την ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας Προέδρων των Συλλόγων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ενάντια στην ατομική αξιολόγηση και στην αξιολόγηση - κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων που σήμερα εκφράζεται με την υπερψήφιση των ενιαίων κειμένων της ΔΟΕ από τους συλλόγους διδασκόντων των σχολείων.

Καλούμε τη ΔΟΕ να παρέμβει στη συγκεκριμένη αξιολογήτρια, καλώντας την να «μαζευτεί» και να σταματήσει τα ψέματα και τους εκβιασμούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλα
Καταγγελίες-φωτιά: «200 κενά, άρνηση αδειών και απλήρωτο έργο στη ΔΙΠΕ Αν. Αττικής»
Σφοδρές καταγγελίες από τον Σύλλογο «Σωκράτης»: Εκατοντάδες κενά, αρνήσεις αδειών και απλήρωτο διοικητικό έργο στη ΔΙ.Π.Ε. Ανατολικής Αττικής
Καταγγελίες-φωτιά: «200 κενά, άρνηση αδειών και απλήρωτο έργο στη ΔΙΠΕ Αν. Αττικής»
μασκ
11χρονος μαθητής σήκωσε πλακάτ για να βρει γαμπρό στη δασκάλα του κατά τη διάρκεια αγώνα (Βίντεο)
Ένας 11χρονος «έκλεψε» την παράσταση στον αγώνα Προμηθέα – Ολυμπιακού
11χρονος μαθητής σήκωσε πλακάτ για να βρει γαμπρό στη δασκάλα του κατά τη διάρκεια αγώνα (Βίντεο)
βιβλία
Τι σημαίνει στην πραγματικότητα η αρχαία φράση «Ὡς ἔπος εἰπεῖν»;
Μια έκφραση που συναντάμε συχνά σε κείμενα και ομιλίες – Ποια είναι η ακριβής της σημασία και πώς χρησιμοποιείται σήμερα.
Τι σημαίνει στην πραγματικότητα η αρχαία φράση «Ὡς ἔπος εἰπεῖν»;