Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά σχολεία: Οι γονείς ζητούν άμεση διασύνδεση με Γυμνάσιο και Λύκειο.
Οπως τονίζουν οι γονείς, δεν θεωρείται παιδαγωγικά σωστό για τους μαθητές των Ράλλειων κατά την μετάβαση τους στο γυμνάσιο και στην συνέχεια στο λύκειο να αλλάζουν μέθοδο διδασκαλίας και είδος σχολείου

Τη διασύνδεση των σχολείων τους με πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο, ζητούν με ψήφισμα που εξέδωσαν οι γονείς των Ράλλειων Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων του Πειραιά.

Οπως τονίζουν οι γονείς, δεν θεωρείται παιδαγωγικά σωστό για τους μαθητές των Ράλλειων κατά την μετάβαση τους στο γυμνάσιο και στην συνέχεια στο λύκειο να αλλάζουν μέθοδο διδασκαλίας και είδος σχολείου.

«Με την διασύνδεση του σχολείου μας με πειραματικό γυμνάσιο και λύκειο, εξασφαλίζεται μια φυσική συνέχεια της εκπαίδευσης όλων των μαθητών με τις ίδιες μεθόδους που ακολουθούνται και στα Ράλλεια, ενώ ταυτόχρονα επηρεάζεται θετικά και η ψυχολογία των παιδιών, καθώς θα συνεχίσουν μαζί με τους συμμαθητές τους την φοίτηση και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση», σημειώνουν.

Όλο το Ψήφισμα της Έκτακτης ΓΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των Ράλλειων Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων

Καλούμε όλους τους φορείς της εκπαίδευσης στον Πειραιά να σταθούν δίπλα στο δίκαιο αίτημά μας για διασύνδεση των σχολείων μας με πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο.

Είναι ξεκάθαρο πως τα πειραματικά σχολεία είναι σχολεία ανοικτά στην κοινωνία, καθώς όλοι οι υποψήφιοι μαθητές έχουν ίσες ευκαιρίες να φοιτήσουν σε αυτά, εφόσον η εισαγωγή είναι με κλήρωση και όχι με εξετάσεις.

Τα πειραματικά σχολεία δίνουν τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς να διδάξουν σε ιδιαίτερα σχολικά περιβάλλοντα, αφού τα σχολεία αυτά προσομοιώνουν ολιγοθέσιες σχολικές μονάδες σε νησιά και σε ακριτικές περιοχές της χώρας μας.

Είναι χρήσιμο να τονιστεί επίσης πως οι φοιτητές των παιδαγωγικών τμημάτων, ήτοι οι ανερχόμενοι εκπαιδευτικοί των παιδιών μας, μαθαίνουν πως να διδάξουν σε σχολεία με λίγους μαθητές διαφορετικών τάξεων, μέσω των επισκέψεών τους σε πειραματικά σχολεία κάθε εβδομάδα (και πάντα σε συνεργασία μεταξύ της διεύθυνσης με το Πανεπιστήμιο, στο οποίο το πειραματικό σχολείο είναι ενταγμένο).

Κατά τη διάρκεια της εβδομαδιαίας επίσκεψής τους οι φοιτητές μπορούν εκτός της παρακολούθησης τους κατά την διάρκεια των μαθημάτων, μπορούν να διδάξουν έτσι ώστε να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία για την μετέπειτα σταδιοδρομία τους.

Τα τελευταία χρόνια, το κράτος έχει θεσπίσει νομοθεσία για την μεταφορά των μαθητών σε όλα πειραματικά σχολεία της χώρας, διασφαλίζοντας έτσι την απερίσπαστη πρόσβαση στην καινοτόμα εκπαίδευση και μάθηση για όλους τους μαθητές.

Κύριος σκοπός των πειραματικών σχολείων είναι η ανάπτυξη ερευνητικών και δημιουργικών δράσεων, η πιλοτική εφαρμογή και ο πειραματισμός σε προγράμματα σπουδών, σε νέες μεθόδους διδασκαλίας, σε νέο εκπαιδευτικό υλικό, έντυπο και ψηφιακό, σε νέα διδακτικά εργαλεία, σε σχολικά εγχειρίδια και σε καινοτόμες διδακτικές πρακτικές που στην συνέχεια θα εφαρμοστούν σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας.

Κάθε χρόνο στα Ράλλεια δημιουργούνται όμιλοι δημιουργικότητας και καινοτομίας, στους οποίους μπορούν να συμμετέχουν μαθητές και από άλλα σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης, προωθώντας και αναδεικνύοντας έτσι την έφεση και το ταλέντο των μαθητών σε τομείς όπως το θέατρο, η μουσική, η ρομποτική, οι ξένες γλώσσες και πολλά άλλα.

Οι δάσκαλοι των πειραματικών σχολείων έχουν πρόσβαση σε ευρωπαϊκά προγράμματα, με αποτέλεσμα να υπάρχει καλύτερη εξειδίκευση, σημειώνουμε επίσης πως οι ώρες ασχολίας με τα ερευνητικά προγράμματα μειώνονται από τις διδακτικές του υποχρεώσεις.

Καλούμε όσους έχουν ενστάσεις, να σκεφτούν όλα τα παραπάνω οφέλη που προσδίδουν τα πειραματικά σχολεία στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς αλλά και στην κοινωνία σε συνολικό επίπεδο.

Τέλος θα θέλαμε να τονίσουμε πως δεν θεωρείται παιδαγωγικά σωστό για τους μαθητές των Ράλλειων κατά την μετάβαση τους στο γυμνάσιο και στην συνέχεια στο λύκειο να αλλάζουν μέθοδο διδασκαλίας και είδος σχολείου

Με την διασύνδεση του σχολείου μας με πειραματικό γυμνάσιο και λύκειο, εξασφαλίζεται μια φυσική συνέχεια της εκπαίδευσης όλων των μαθητών με τις ίδιες μεθόδους που ακολουθούνται και στα Ράλλεια, ενώ ταυτόχρονα επηρεάζεται θετικά και η ψυχολογία των παιδιών, καθώς θα συνεχίσουν μαζί με τους συμμαθητές τους την φοίτηση και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites-amea-.jpg
Χιλιάδες μαθητές ΑμεΑ μένουν εκτός σχολείου - ΕΣΑμεΑ: «Στο ίδιο έργο θεατές»
Χρόνια προβλήματα στις μετακινήσεις μαθητών με αναπηρία συνεχίζουν να ταλαιπωρούν οικογένειες - «Είναι εξωφρενικό και συνάμα απαράδεκτο να μην έχουν...
Χιλιάδες μαθητές ΑμεΑ μένουν εκτός σχολείου - ΕΣΑμεΑ: «Στο ίδιο έργο θεατές»
tautotita
Νέες ταυτότητες: Τι πρέπει να κάνετε αν οι υπηρεσίες δεν έχουν ενημερωθεί
Αν ο νέος αριθμός ταυτότητας δεν έχει περάσει αυτόματα σε δημόσιες υπηρεσίες ή τράπεζες, οι πολίτες μπορούν να ενημερώσουν τα στοιχεία τους μέσω...
Νέες ταυτότητες: Τι πρέπει να κάνετε αν οι υπηρεσίες δεν έχουν ενημερωθεί
ΔΥΠΑ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη οι αιτήσεις για τις Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας - 186,70 ευρώ εβδομαδιαία αμοιβή για τους μαθητευόμενους
Αμειβόμενη μαθητεία με ασφάλιση και παροχές στις σχολές της ΔΥΠΑ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη οι αιτήσεις για τις Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας - 186,70 ευρώ εβδομαδιαία αμοιβή για τους μαθητευόμενους
Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη: 8 - 9.000 κενά θα καλύψουμε με τη β΄φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Η υπουργός διευκρίνισε ότι τα προβλήματα δεν εντοπίζονται αποκλειστικά σε δυσπρόσιτες και νησιωτικές περιοχές, όπου παραδοσιακά καταγράφονται κενά,...
Σοφία Ζαχαράκη: 8 - 9.000 κενά θα καλύψουμε με τη β΄φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών