mathites-diamartyria-sygxoneuseis
Οι γονείς οργανώνουν κινητοποίηση στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης (ΥΜΑΘ) και καλούν τον Υπουργό Παιδείας να μην προχωρήσει στις συγχωνεύσεις (φωτο αρχείου)

Αγώνα εναντίον της απόφασης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης για συγχώνευση  του 17ου Λυκείου και 13ου Γυμνασίου με το 4ο Λύκειο και 4ο Γυμνάσιο δίνουν οι γονείς των μαθητών των δύο σχολείων, τονίζοντας ότι οι υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, γράφουν στις σόλες των παπουτσιών τους τις αντιδράσεις γονιών, μαθητών, εκπαιδευτικών όλων των υπο συγχώνευση σχολείων, του Δημάρχου Θεσσαλονίκης που έχει δηλώσει ότι θα γνωμοδοτήσει αρνητικά, των Α’,Β’ Γ’ ΕΛΜΕ, της Ομοσπονδίας Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι γονείς οργανώνουν κινητοποίηση στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης (ΥΜΑΘ) και καλούν τον Υπουργό Παιδείας κο Κ. Πιερρακάκη «να ακούσει γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, να αφουγκραστεί την αγωνία μας και να μην προχωρήσει στις συγχωνεύσεις των σχολείων μας».

Η ανακοίνωση των γονιών

Οι γονείς δηλώνουμε αποφασισμένοι ότι δεν θα επιτρέψουμε το μέλλον των παιδιών μας να θρυμματιστεί στη λογική του «κόστους» και της «βιωσιμότητας».

Με αυτό οδηγό, δίνουμε έναν αγώνα σε πολλά επίπεδα. Έναν αγώνα που ξεκινά από το Σύλλογο Γονέων και την κοινότητα του Σχολείου, μαζί με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, απευθύνεται στη Διοίκηση του Δήμου, τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, τους βουλευτές των κομμάτων και φτάνει μέχρι τον υπουργό και τον Πρωθυπουργό.

Είμαστε αποφασισμένοι να μην σταματήσουμε μπροστά σε κανένα εμπόδιο. Καμία και κανένας δεν θα επιτρέψουμε να βάλει τη μόρφωση, την ασφάλεια και την ψυχική υγεία των παιδιών μας, στο ζύγι “κόστους – οφέλους”. Τα παιδιά μας δεν είναι αριθμοί.

Το δηλώσαμε ξεκάθαρα σε όλους τους τόνους ότι μας βρίσκει αντίθετους, η πρόταση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης (Αρ. Πρωτ. 28719/2-112023) προς τη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας Θεσσαλονίκης, για συγχώνευση του 17ου Λυκείου και 13ου Γυμνασίου με το 4ο Λύκειο και 4ο Γυμνάσιο.

Ο σχεδιασμός της ΔΔΕ μεθοδεύτηκε στα κρυφά χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση όχι μόνο των γονέων των μαθητών των σχολείων αλλά και των εκπαιδευτικών. Παρά και ενάντια στην σχετική σύσταση του Υπουργείου Παιδείας για «απαραίτητη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων για τη διατύπωση της καλύτερης δυνατής πρότασης προς όφελος των μαθητών/τριών και της εκπαίδευσης και την αποφυγή εκ των υστέρων διαμαρτυριών».

Η ίδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που όλα τα προηγούμενα χρόνια κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για να επιτευχθεί η συρρίκνωση του μαθητικού δυναμικού των σχολείων μας, με “κόφτες” και “διαρροές” έρχεται σήμερα και μας κουνάει το δάχτυλο. Παράλληλα μας απειλεί ότι ακόμα και αν δεν εγκριθεί η συγχώνευση, θα φροντίσει να συρρικνώσει τον αριθμό των μαθητών, με αλλαγή των γεωγραφικών ορίων.

Μετά την μαζική κινητοποίηση που πραγματοποιήσαμε την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου, εκπρόσωποι των Συλλόγων Γονέων συναντήθηκαν με τους εκπροσώπους του Πρωθυπουργικού Γραφείου στη Θεσσαλονίκη. Επίσης συναντήθηκαν με τον κο A. Κόπτση, Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας,ο οποίος λαμβάνοντας υπόψη του ΜΟΝΟ την εισήγηση της ΔΔΕ, προχώρησε σε θετική γνωμοδότηση υπέρ των συγχωνεύσεων.

Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, γράφουν στις σόλες των παπουτσιών τους τις αντιδράσεις γονιών, μαθητών, εκπαιδευτικών όλων των υπο συγχώνευση σχολείων, του Δημάρχου Θεσσαλονίκης που έχει δηλώσει ότι θα γνωμοδοτήσει αρνητικά, των Α’,Β’ Γ’ ΕΛΜΕ, της Ομοσπονδίας Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας.

Είμαστε αποφασισμένοι, με δυναμικές, μαζικές, συντονισμένες κινητοποιήσεις, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, να βάλουμε φρένο στις συγχωνεύσεις.

Αυτό αναδείχθηκε μέσα από τη σύσκεψη συντονισμού που πραγματοποιήσαμε με τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας, εκπροσώπων όλων των Συλλόγων Γονέων και των Επιτροπών Γονέων των υπό συγχώνευση σχολείων (13ο, 4ο, 30ο, 12ο Γυμνάσιο, 17ο και 4ο Λύκειο Θεσσαλονίκης, 4ο και 5ο Λύκειο Καλαμαριάς), των Δημοτικών Σχολείων (34ο, 36ο, 55ο) εκπροσώπων των 15μελών Μαθητικών Συμβουλίων, της Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών.

Στο πλαίσιο αυτό αποφασίσαμε να προχωρήσουμε τις επόμενες μέρες, σε συνέντευξη τύπου και στην πραγματοποίηση κινητοποίησης στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης (ΥΜΑΘ).

Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας κο Κ. Πιερρακάκη να ακούσει γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, να αφουγκραστεί την αγωνία μας και να μην προχωρήσει στις συγχωνεύσεις των σχολείων μας.

Ζητούμε να διασφαλίσει τη μόρφωση των παιδιών μας:

Σε σχολεία σύγχρονα, ασφαλή με όλους τους βοηθητικούς χώρους και τις υποδομές!

Με μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.

Με διορισμό όλων των απαραίτητων εκπαιδευτικών ώστε τα σχολεία να μη λειτουργούν με κενά.

Ακόμα να μεριμνήσει ώστε:

Οι αρμόδιες υπηρεσίες να μην προχωρήσουν σε μεταβολή των γεωγραφικών ορίων των σχολείων που θα οδηγήσει στην αποψίλωση τους από μαθητικό δυναμικό.

Να μην υπάρξει καμία αναγκαστική μετακίνηση μαθητών των σχολείων της περιοχής.

τα Δ.Σ των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων

13ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης και 17ου Λυκείου Θεσσαλονίκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι αποκαλύπτει για τον χαρακτήρα σας αν βρίζετε - ποια είναι τα οφέλη;

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 4/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PIERAKAKIS
Τι είπε ο Κυριάκος Πιερρακάκης στη Βουλή για τα Κολέγια, τα δημόσια ΑΕΙ, τον Γαβρόγλου και τα ακαδημαϊκά δικαιώματα

Ομιλία του Κυριάκου Πιερρακάκη στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων κατά τη δεύτερη ανάγνωση του σ/ν του

Τι είπε ο Κυριάκος Πιερρακάκης στη Βουλή για τα Κολέγια, τα δημόσια ΑΕΙ, τον Γαβρόγλου και τα ακαδημαϊκά δικαιώματα